خانه پکیج جامع دکوراسیون و معماری ۱۳۹۵

پکیج جامع دکوراسیون و معماری ۱۳۹۵

۶۳ درصد تخفیف فوق العاده برای برترین مجموعه های اورجینال دکوراسیون و معماری ۱۳۹۵ با کیفیت بسیار عالی

۷ محصول اورجینال کاملا کاربردی و حرفه ای دکوراسیون و معماری با تخفیف ویژه و اختصاصی برای کاربران سایت زیبایی خانه

بیش از ۳۳۰۰۰ هزار طرح و تصویر جدید و کاربردی گردآوری شده در ۷ مجموعه و ۱۶ حلقه دی وی دی

پکیج جامع دکوراسیون و معماری 1395

این پکیج بی نظیر تا میلیون ها تومان از هزینه های طراحی دکوراسیون  و ساخت ساختمان های جدید می کاهد

محصولی کاملا کاربردی و جامع با ارسال رایگان به سراسر ایران

هزینه خرید این ۷ مجموعه کاربردی به صورت تک تک ۱۵۶,۰۰۰ تومان می باشد که شما در یک تخفیف استثنایی برای مدت زمان محدود قادر خواهید بود این ۷ مجموعه بی نظیر و با کیفیت را با ۶۳ درصد تخفیف و تنها پرداخت ۵۸۰۰۰ تومان درب منزل و یا محل کارتان تحویل بگیرید.

به همراه گارانتی سلامت محصول و ارسال رایگان به سراسر ایران

قیمت: ۵۸۰۰۰ تومان

خرید محصول

پکیج جامع دکوراسیون و معماری ۱۳۹۵ شامل محصولات زیر می باشد

۱- مجموعه دکوراسیون داخلی ۱۳۹۵ با بیش از ۱۰,۰۰۰ عکس و طراحی جدید و کاربردی تهیه شده در ۳ حلقه دی وی دی و قیمت ۲۳۰۰۰ تومان شامل دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی، اتاق خواب، نشیمن، اتاق کودک و نوجوان، اتاق نوزاد، اتاق خواب جوانان، دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی، دکوراسیون داخلی ویلا وخانه های دوبلکس، دکوراسیون آشپزخانه های مدرن ، دکوراسیون راهرو و راه پله و هزاران طرح و ایده بکر برای تغییر در دکوراسیون داخلی منازل (جهت خرید جداگانه مجموعه دکوراسیون داخلی ۱۳۹۵ با ارزش ۲۳۰۰۰ تومان کلیک کنید )

دکوراسیون داخلی 1395

۲- مجموعه دکوراسیون آشپزخانه و مصنوعات ام دی اف ۱۳۹۵: این مجموعه کابردی در ۴ حلقه دی وی دی و قیمت ۲۸۰۰۰ تومان در بازار عرضه شده است شامل دکوراسیون آشپزخانه های مدرن و کلاسیک، انواع مدل کابینت های جدید و طرح های جدید مصنوعات ام دی اف و چوبی همانند میز تلویزیون، کمد دیواری و کمد لباس، سرویس چوب برای سنین مختلف، قفسه و کتابخانه، میز ناهار خوری و انواع مبلمان و سایر مصنوعات چوبی و ام دی اف می باشد. (جهت خرید مجزای دکوراسیون آشپزخانه و مصنوعات ام دی اف ۱۳۹۵ با قیمت ۲۸۰۰۰ تومان کلیک کنید)

دکوراسیون آشپزخانه و مصنوعات ام دی اف

۳– مجموعه نمای ساختمان ۱۳۹۵: این مجموعه کاملا اختصاصی در ۳ حلقه دی وی دی و با قیمت ۲۴۰۰۰ تومان برای نمایش طرح ها و تصاویر انواع نمای ساختمان های مدرن و جدید گردآوری شده است که در این مجموعه با بیش از ۶۰۰۰ عکس و طرح جدید نمای ساختمان های ویلایی، آپارتمان ها و برج ها آشنا خواهید شد. (جهت خرید مجزای مجموعه نمای ساختمان ۱۳۹۵ با قیمت ۲۴۰۰۰ تومان کلیک کنید)

نمای ساختمان 1395

۴- مجموعه کناف، سقف کاذب، نورپردازی و گچ بری ۱۳۹۵ : این مجموعه بی نظیر در ۳ حلقه دی وی دی اورجینال قیمت ۲۴۰۰۰ تومان ارائه شده است. در این مجموعه کاملا کاربردری با بیش از ۷۰۰۰ طرح و تصویر جدید کناف و نورپردازی و نیز انواع سقف کاذب و گچ بری آشنا خواهید شد. (جهت خرید مجزای مجموعه کناف، سقف کاذب، نورپردازی و گچ بری ۱۳۹۵ با قیمت ۲۴۰۰۰ تومان کلیک کنید ).

پکیج کناف، سقف کاذب، نورپردازی و گچ بری

۵- مجموعه طراحی فضای سبز و محوطه سازی: بیش از ۱۰۰۰ عکس و طرح جدید انواع طراحی فضای سبز و محوطه سازی مدرن و جدید برای ویلاها و فضای سبز آپارتمان های مدرن را در این محصول مشاهده می نمایید. این مجموعه کاربردی و ویژه در یک دی وی دی تهیه شده و با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان عرضه می شود. (جهت خرید مجزای مجموعه طراحی فضای سبز و محوطه سازی ۱۳۹۵ با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان کلیک کنید ).

Landscaping

۶- پکیج انواع مدل پرده: این مجموعه در یک حلقه دی وی دی با بسته بندی شیک و متفاوت با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان عرضه می شود. پرده ها در دکوراسیون خانه های ایرانی نقش موثری ایفا می کنند در این مجموعه با بیش از ۲۰۰۰ مدل پرده جدید و زیبا برای نقاط مختلف خانه از جمله پرده های اتاق پذیرایی مدرن و کلاسیک و نیز پرده های آشپزخانه و اتاق خواب آشنا خواهید شد. (جهت خرید مجزای پکیج انواع مدل پرده ۱۳۹۵ با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان کلیک کنید ).

پکیج انواع مدل پرده

۷- مجموعه دکوراسیون اداری، رستوان و فروشگاه: بدون شک یکی از کاربردی ترین و کامل ترین مجموعه های روز دنیا با بیش از ۲۵۰۰ عکس و طرح کاربردی برای طراحی دکوراسیون های اداری و شرکتی، رستوران، کافی شاپ و فست فودها، دکوراسیون فروشگاه ها و مغازه های مختلف و نیز دکوراسیون هتل ها و…  می باشد. (جهت خرید مجزای مجموعه دکوراسیون اداری، رستوان و فروشگاه ۱۳۹۵ با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان کلیک کنید ).

دکوراسیون اداری و رستوران و مغازه

هزینه خرید این محصولات به صورت تک تک ۱۵۶۰۰۰ تومان می باشد که شما در یک تخفیف استثنایی و در مدت زمان محدود قادر خواهید بود این مجموعه بی نظیر را با ۶۳ درصد تخفیف و تنها پرداخت ۵۸۰۰۰ تومان درب منزل و یا محل کارتان تحویل بگیرید.

با ارسال در هر کجای ایران که هستید.

به همراه گارانتی سلامت کالا

جهت خرید پکیج جامع دکوراسیون و معماری ۱۳۹۵ با تخفیف استثنایی بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و با پر کردن مشخصات خود و ثبت سفارش، پس از تحویل محصول، وجه آن را به مامور پست بپردازید.

قیمت: ۵۸۰۰۰ تومان

خرید محصول

توجه: ارسال محصولات با پست سفارشی به صورت رایگان انجام می شود و در صورت انتخاب پست پیشتاز هزینه ارسال نیم بها محاسبه خواهد شد.