خانه پکیج جامع و کاربردی دکوراسیون و معماری ۲۰۱۷

پکیج جامع و کاربردی دکوراسیون و معماری ۲۰۱۷

بزرگترین بانک تصاویر و طرح های دکوراسیون و معماری سال ۲۰۱۷ به صورت طبقه بندی شده که در ۷ مجموعه پرطرفدار ارائه می شود را با تخفیف استثنایی در یک پکیج جامع با ۶۳ درصد تخفیف دریافت کنید.

مجموعه ای که به شما کمک می کند با جدیدترین ایده های مدرن و خلاقانه دکوراسیون و معماری آشنا شوید.

به یاد داشته باشید تنها هزینه برای خلق دکوراسیون های زیبا و معماری های چشم نواز کافی نیست!

امروزه آزمون و خطا و صرف هزینه های هنگفت برای رسیدن به نتیجه مطلوب منسوخ شده است…

شما می توانید با صرف کمترین هزینه ایده های روز دنیا ببینید و با الهام از آن ها، دست به جیب شده و سرمایه گذاری موفقی برای ایجاد و یا تغییر در دکوراسیون منزل و محل کارتان داشته باشید.

پکیج جامع دکوراسیون و معماری 2017

این پکیج بی نظیر به شما کمک می کند هزینه های طراحی دکوراسیون و ساخت ساختمان های جدید و یا تغییر دکوراسیون منزل و محل کارتان را میلیون ها تومان کاهش دهید

۷ محصول اورجینال کاملا کاربردی و حرفه ای دکوراسیون و معماری با تخفیف ویژه و اختصاصی برای کاربران سایت زیبایی خانه

محصولی کاملا کاربردی و جامع با ارسال رایگان به سراسر ایران

هزینه خرید این ۷ مجموعه کاربردی به صورت تک تک ۱۵۶,۰۰۰ تومان می باشد که شما در یک تخفیف استثنایی برای مدت زمان محدود قادر خواهید بود این ۷ مجموعه بی نظیر و با کیفیت را با ۶۳ درصد تخفیف و تنها پرداخت ۵۸۰۰۰ تومان درب منزل و یا محل کارتان تحویل بگیرید.

به همراه گارانتی سلامت محصول و ارسال رایگان به سراسر ایران

قیمت: ۵۸۰۰۰ تومان

خرید محصول

پکیج جامع دکوراسیون و معماری ۲۰۱۷ شامل محصولات زیر می باشد

۱- مجموعه دکوراسیون داخلی ۲۰۱۷ با بیش از ۱۰,۰۰۰ عکس و طراحی جدید و کاربردی تهیه شده در ۳ حلقه دی وی دی و قیمت ۲۳۰۰۰ تومان شامل دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی، اتاق خواب، نشیمن، اتاق کودک و نوجوان، اتاق نوزاد، اتاق خواب جوانان، دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی، دکوراسیون داخلی ویلا و خانه های دوبلکس، دکوراسیون آشپزخانه های مدرن ، دکوراسیون راهرو و راه پله و هزاران طرح و ایده بکر برای تغییر در دکوراسیون داخلی منازل (جهت خرید جداگانه مجموعه دکوراسیون داخلی ۲۰۱۷ با ارزش ۲۳۰۰۰ تومان کلیک کنید )

دکوراسیون داخلی 2017

۲- مجموعه دکوراسیون آشپزخانه و مصنوعات ام دی اف ۲۰۱۷: این مجموعه کاربردی در ۴ حلقه دی وی دی و قیمت ۲۸۰۰۰ تومان در بازار عرضه شده است شامل دکوراسیون آشپزخانه های مدرن و کلاسیک، انواع مدل کابینت های جدید و طرح های جدید مصنوعات ام دی اف و چوبی همانند میز تلویزیون، کمد دیواری و کمد لباس، سرویس خواب برای سنین مختلف، قفسه و کتابخانه، میز ناهار خوری و انواع مبلمان و سایر مصنوعات چوبی و ام دی اف می باشد. (جهت خرید جداگانه دکوراسیون آشپزخانه و مصنوعات ام دی اف ۲۰۱۷ با قیمت ۲۸۰۰۰ تومان کلیک کنید)

دکوراسیون آشپزخانه و مصنوعات ام دی اف

۳– مجموعه نمای ساختمان ۲۰۱۷: این مجموعه کاملا اختصاصی در ۳ حلقه دی وی دی و با قیمت ۲۴۰۰۰ تومان برای نمایش طرح ها و تصاویر انواع نمای ساختمان های مدرن و جدید گردآوری شده است که در این مجموعه با بیش از ۶۰۰۰ عکس و طرح جدید نمای ساختمان های ویلایی، آپارتمان ها و برج ها آشنا خواهید شد. (جهت خرید جداگانه مجموعه نمای ساختمان ۲۰۱۷ با قیمت ۲۴۰۰۰ تومان کلیک کنید)

نمای ساختمان 2017

۴- مجموعه کناف، سقف کاذب، نورپردازی و گچ بری ۲۰۱۷ : این مجموعه بی نظیر در ۳ حلقه دی وی دی اورجینال قیمت ۲۴۰۰۰ تومان ارائه شده است. در این مجموعه کاملا کاربردی با بیش از ۷۰۰۰ طرح و تصویر جدید کناف و نورپردازی و نیز انواع سقف کاذب و گچ بری آشنا خواهید شد. (جهت خرید جداگانه مجموعه کناف، سقف کاذب، نورپردازی و گچ بری ۲۰۱۷ با قیمت ۲۴۰۰۰ تومان کلیک کنید ).

کناف و سقف کاذب

۵- مجموعه طراحی فضای سبز و محوطه سازی: بیش از ۱۰۰۰ عکس و طرح جدید انواع طراحی فضای سبز و محوطه سازی مدرن و جدید برای ویلاها و فضای سبز آپارتمان های مدرن را در این محصول مشاهده می نمایید. این مجموعه کاربردی و ویژه در یک دی وی دی تهیه شده و با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان عرضه می شود. (جهت خرید جداگانه مجموعه طراحی فضای سبز و محوطه سازی ۲۰۱۷ با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان کلیک کنید ).

فضای سبز و محوطه سازی

۶- پکیج انواع مدل پرده: این مجموعه در یک حلقه دی وی دی با بسته بندی شیک و متفاوت با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان عرضه می شود. پرده ها در دکوراسیون خانه های ایرانی نقش موثری ایفا می کنند در این مجموعه با بیش از ۲۰۰۰ مدل پرده جدید و زیبا برای نقاط مختلف خانه از جمله پرده های اتاق پذیرایی مدرن و کلاسیک و نیز پرده های آشپزخانه و اتاق خواب آشنا خواهید شد. (جهت خرید جداگانه پکیج انواع مدل پرده ۲۰۱۷ با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان کلیک کنید ).

ژرونال مدل پرده

۷- مجموعه دکوراسیون اداری، رستوران و فروشگاه: بدون شک یکی از کاربردی ترین و کامل ترین مجموعه های روز دنیا با بیش از ۲۵۰۰ عکس و طرح کاربردی برای طراحی دکوراسیون های اداری و شرکتی، رستوران، کافی شاپ و فست فودها، دکوراسیون فروشگاه ها و مغازه های مختلف و نیز دکوراسیون هتل ها و…  می باشد. (جهت خرید جداگانه مجموعه دکوراسیون اداری، رستوان و فروشگاه ۲۰۱۷ با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان کلیک کنید ).

دکوراسیون اداری رستوران و فروشگاه

هزینه خرید این محصولات به صورت تک تک ۱۵۶۰۰۰ تومان می باشد که شما در یک تخفیف استثنایی و در مدت زمان محدود قادر خواهید بود این مجموعه بی نظیر را با ۶۳ درصد تخفیف و تنها پرداخت ۵۸۰۰۰ تومان درب منزل و یا محل کارتان تحویل بگیرید.

یکبار برای همیشه تصمیم بگیرید که می خواهید پس از شناخت بهترین و جدیدترین ایده های طراحان و معماران برتر ایران و سراسر جهان دست به تغییر یا ایجاد دکوراسیون بزنید و یا فقط برای رسیدن به موفقیت آرزو کنید…

مبلغی که برای تهیه این مجموعه می پردازید به مراتب کمتر از هزینه هایی است که برای از دست دادن این مجموعه خواهید پرداخت

ارسال رایگان به تمام نقاط ایران به همراه گارانتی سلامت کالا

جهت خرید پکیج جامع دکوراسیون و معماری ۲۰۱۷ با ۶۳ درصد تخفیف استثنایی بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و با پر کردن مشخصات خود و ثبت سفارش، پس از تحویل محصول، وجه آن را به مامور پست بپردازید.

قیمت: ۵۸۰۰۰ تومان

خرید محصول

توجه: ارسال محصولات با پست سفارشی به صورت رایگان انجام می شود و در صورت انتخاب پست پیشتاز هزینه ارسال نیم بها محاسبه خواهد شد.