خانه لوازم منزل عکس های مدل لوستر پذیرایی فوق العاده شیک و لوکس

عکس های مدل لوستر پذیرایی فوق العاده شیک و لوکس

مدل لوستر پذیرایی با طراحی های شیک و جذاب

لوستر یکی از انواع لوازم منزل است که برای نورپردازی در درون اتاق خواب و پذیرایی و …. کاربرد دارد لوستر ها علاوه بر اینکه نور درون منزل شما را فراهم می کنند در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل شما نقش مهمی را ایفا می کنند. در هنگام انتخاب لوستر باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه این مطلب انواع نکات طلایی برای انتخاب مدل لوستر را به همراه تصاویری از مدل لوستر پذیرایی مشاهده خواهید کرد.

در هنگام خرید لوستر اولین چیزی را که باید مد نظر قرار دهید اندازه فضای مورد نظرتان است . اندازه فضای کوچک و بزرگ پذیرایی و هم چنین طول سقف از نظر بلندی و کوتاهی و هم چنین وجود چراغ های هالوژن و سقف کاذب در انتخاب لوستر تاثیر گذار هستند و همواره باید به آن ها توجه کنید.  مدل لوستر پذیرایی یکی از انواع مدل لوستر هایی که طرح های متفاوت و زیبایی دارد و شما می توانید با توجه به نکاتی که در این بخش ملاحظه کردید زیباترین و برترین مدل لوستر را برای پذیرایی خود انتخاب کنید.

مدل لوسترپذیرایی آویز با طراحی متفاوت و فوق العاده

انواع مدل لوستر پذیرایی جدید

پذیرایی یکی از مکان های مهم و مورد توجه در هر منزلی است و طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است شما می توانید برای بهبود طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی تان از لوستر های زیبا و جذاب استفاده نمایید. در ادامه توجه شما را به چند نکته مناسب برای انتخاب یک مدل لوستر مناسب و زیبا برای پذیرایی و تصاویری از جدیدترن مدل های  لوستر جلب می کنیم.

انواع ساعت دیواری

       مدل لوستر پذیرایی با دکوراسیون سلطنتی مدل لوستر پذایرایی با چراغ های شیک و رنگارنگ     مدل لوستر شیک و زیبا

لوستر مناسب برای پذیرایی راچگونه انتخاب کنیم ؟

امروزه تنوع زیادی در مدل های لوستر وجود دارد و زیبایی و جذابیت این انواع متنوع لوستر ها توجه هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند ولی باید توجه داشته باشید که هر مدل لوستری برای پذیرایی شما مناسب نیست و طراحان دکوراسیون داخلی برای انتخاب مدل لوستر پذیرایی مناسب فوت و فن هایی را ارائه می دهند که بهتر است شما هم در هنگام خرید لوستر از این فوت و فن های مناسب استفاده نمایید.

لوستر مدرن و زیبا مدل لوستر گرد و حلقه ای تصاویر انواع مدل های لوستر زیبا و متفاوت

مبل و میز

لوستر های مناسب برای پذیرایی کوچک

اگر فضای پذیرایی شما کوچک است بهتر است لوسترهایی را انتخاب نمایید که شاخه ها و چراغ های کمتری دارند. ممکن است شما لوستری با شاخه و برگ زیاد را انتخاب کنید و بعد به خاطر کوچک بودن فضای پذیرایی تان مجبور شوید که برخی از چراغ ها و یا شاخه ها را از لوستر باز کنید در این صورت نمای لوستر شما نامطلوب می شود.

مدل لوستر با شاخه های زیبا

لوستر پذیرایی با طراحی زیبا

انتخاب لوستر بر اساس سقف پذیرایی

اگر سقف پذیرایی شما بلند نیست بهتر است که از انتخاب لوسترهای بلند و آویز صرف نظر کنید این لوستر ها اگر در سقف های کوتاه نصب شوند سقف را کوتاه تر نشان می دهند. می توایند از انواع لوستر های سقفی و کم ارتفاع برای سقف های کوتاه استفاده نمایید و در فضای دیگری از پذیرایی تان یک چراغ دیوار کوب و یا آباژور هماهنگ با طراحی لوستر قرار دهید.

لوستر پذیرایی Chandeliers Model reception (22)
اگر سقف پذیرایی شما بلند است می توانید سراغ لوستر های آویز چند طبقه و بلند بروید.

مدل لوستر زیبا با چراغ های رنگانگ لوستر های زیبا با طراحی های متنوع برای انواع سلیقه های مختلف

انتخاب لوستر مناسب بر اساس طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی

چیدمان وسیله های پذیرایی در انتخاب نوع لوستر عامل تعیین کننده ای می باشند. اگر دکوراسیون داخلی پذیرایی شما سلطنتی و یا سنتی است بهترین ایده برای انتخاب مدل لوسترتان می تواند لوستر های کریستالی با طرح های کلاسیک باشد.

مدل لوستر پذایرایی با نورپردازی مناسب لوستر های زیبا با انواع چراغ های آفتابی و مهتابی و رنگارنگ
اگر در پذیرایی خود از مبلمان استیل استفاده کرده اید بهتر است لوستری را انتخاب نمایید که شاخه های آن در جهات مختلف قرار دارند این مدل لوستر ها قطعه های مبلمان استیل را به یک میزان روشن نشان می دهند. انتخاب محل صحیح برای نصب لوستر از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر مدل لوستر پذیرایی را در فضایی نصب کنید که نامناسب باشد ممکن است دکوراسیون پذیرایی شما نامطلوب شود.

مدل زیبا و خارق العاده لوستر آویزلوستر پذیرایی با طراحی های جذاب و متنوع
علاوه بر مدل لوستر رنگ لوستر نیز در زیبایی و جذابیت دکوراسیون پذیرایی تاثیرگذار است شما باید رنگ لوستر را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ چیدمان وسایل پذیرایی تان هماهنگی و مطابقت داشته باشد انتخاب رنگ های شیک و جدید که با چند نوع دکوراسیون داخلی مختلف مطابقت دارند می توانند بهترین ایده برای انتخاب لوستر باشند.

مدل لوستر کریستال مدل لوستر آویز شیک و مدرن

جدیدترین مدل های لوستر

مدل لوستر آویز برای میز نهارخوری

لوستر های که بر روی میز نهارخوری نصب می شوند بهتر است آویز و بلند باشند تا همه فضای میز را روشن سازند با این مدل لوستر ها علاوه بر این که شما از خوردن غذا لذت می برید می توانید از از فضای دکوراسیون داخلی منزلتان نیز لذت فراوانی را ببرید.

مدل لوستر آویز مدل لوستر شیک و مدرن برای پذیرایی

علاوه بر رنگ مدل لوستر پذیرایی رنگ چراغ های موجود در لوستر و نحوه نورپردازی لوستر هم از اهمیت زیادی برخوردار است. چراغ های آفتابی و مهتابی با رنگ های متفاوت بهترین مدل هستند این چراغ ها با رنگ های متنوعی که دارند چشم شما را اذیت نمی کنند و دکوراسیون پذیرایی شما را شیک و زیبا می سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *