خانه لوازم منزل درب و پنجره عکس های مدل درب حیاط خانه های مدرن و لوکس

عکس های مدل درب حیاط خانه های مدرن و لوکس

مدل درب حیاط خانه های شیک

درب حیاط منزل یکی از اولین چیزهایی است که در هنگام ورود به هر خانه ای با آن روبرو می شوید و مدل درب حیاط بر زیبایی و جذابیت نمای خارجی ساختمان تاثیر گذار است بنابراین بهتر است در هنگام سفارش درب حیاط حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

درب حیاط به عنوان دریچه ای برای ورود و خروج از منزل است. در هنگام سفارش و یا خرید درب حیاط باید به طرح و رنگ و جنس آن توجه کنید و مدلی را خریداری کنید تا با نمای خارجی ساختمان شما مطابقت و همخوانی دارد. در ادامه این مطلب تصاویر جدیدترین مدل درب حیاط برای خانه های لوکس و مدرن را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

درب حیاط با طراحی بی نظیر

مدل درب حیاط خانه با طرح های شیک و کاربردی

نوع درب ورودی ساختمان بهتر است با سبک و معماری طراحی داخلی منزل نیز همخوانی و مطابقت داشته باشد. جنس و متریال، رنگ و طرح درب منازل از مهمترین شاخصه های انتخاب درب ورودی ساختمان ها هستند.

انواع ساعت دیواری

مدل زیبا و شیک درب حیاط مدل های درب حیاط با طراحی مدرن مدل درب حیاط شیک و زیبا مدل درب ویلا و حیاط درب حیاط با طراحی بی نظیر

علاوه بر مدل درب باید به رنگ آن نیز دقت کنید درب های حیاط در انواع رنگ های نیلی و آبی و قهوه ای و مشکی و زرد و آبی و سفید … موجود هستند و شما می توانید با توجه به نمای ساختمان و طراحی داخلی منزل خود از رنگ مناسبی برای درب حیاط منزلتان استفاده نمایید. ترکیب دو رنگ مکمل می تواند زیبایی و جذابیت خاص  و منحصر به فردی را به درب حیاط ببخشد.

مدل درب حیاط با طراحی مدرن

مبل و میز

مدل های درب حیاط در انواع طرح های متنوع مدل درب بزرگ حیاط

مدل درب با رنگ روشن برای حیاط مدل های جذاب و بی نظیر درب حیاط مدل درب زیبا و جذاب حیاط درب حیاط با طراحی مدرن

درب های چوبی حیاط نیز از جمله زیباترین مدل های درب حیاط هستند این مدل درب ها بسیار گران و پرطرفدار می باشند. درب های چوبی با جنس چوب بلوط و گردو رایج ترین نوع مدل درب حیاط چوبی هستند ولی اگر شما می خواهید درب حیاط منزلتان در برابر عوامل خارجی با دوام باشد بهتر است از درب های چوبی با جنس چوب ماهون هندوراس استفاده کنید.

مدل های درب حیاط شیک مدل درب حیاط برای خانه های لوکس

درب حیاط قهوه ای

مدل های درب حیاط با طراحی بی نظیر

در ادامه نیز انواع عکس های زیبا و جدید مدل درب حیاط برای خانه های لوکس و شیک را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از دیدن این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

  مدل درب حیاط بزرگ مدل زیبا و جدید درب حیاط مدل زیبا و جذاب درب حیاط جدیدترین مدل های درب حیاط مدل درب حیاط بزرگ مدل های درب حیاط شیک مدل زیبا درب حیاط   مدل های زیبا و جدید درب حیاط

مدل های شیک و جدید درب حیاط با طراحی های متفاوت و بی نظیر را در این بخش ملاحظه کردید. شما می توانید با توجه به نمای ساختمان خود از این مدل های بی نظیر درب حیاط الگوبرداری کنید و زیبایی و جذابیت نمای ساختمان خود را با انتخاب مدل درب مناسب، چند برابر نماید. برای مشاهده مدل های متنوع تری از درب خانه می توانید به بخش  مدل درب منزل مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *