خانه لوازم منزل فرش و قالیچه انواع مدل فرش با اشکال هندسی برای اتاق پذیرایی

انواع مدل فرش با اشکال هندسی برای اتاق پذیرایی

انواع مدل فرش با اشکال هندسی

فرش یکی از ضروری ترین وسایل در سالن پذیرایی است و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون شیک و متفاوتی را در اتاق پذیرایی منزل تان ایجاد کنید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ و اندازه فرش حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه این مطلب انواع مدل فرش با اشکال هندسی برای اتاق پذیرایی کوچک و بزرگ را مشاهده خواهید کرد. 

فرش های سالن پذیرایی در انواع طرح های مختلف موجود است و شما می توانید برای سالن پذیرایی منزل تان از انواع مدل های فرش فانتزی، فرش با اشکال هندسی و فرش ایرانی و … استفاده نمایید.

مدل فرش زیبا با اشکال هندسی

انواع مدل های فرش با اشکال هندسی

اولین سالن پذیرایی که در تصاویر مشاهده می کنید دارای طراحی کلاسیکی است و در طراحی فضای سالن پذیرایی از ترکیب رنگ های سیاه و سفید استفاده شده است و زیبایی این سالن پذیرایی با فرشی که دارای اشکال هندسی است چند برابر شده است و فضای سالن پذیرایی پر زرق و برق تر به نظر می رسد.

انواع ساعت دیواری

مدل فرش با اشکال هندسی

این مدل فرش دارای طرحی ظریف و واقعی است و همانطور که مشاهده می کنید طرح فرش و طرح کاغذ دیواری با یکدیگر مطابقت دارند و همین تشابه باعث مدرن تر به نظر رسیدن دکوراسیون اتاق پذیرایی شده است.

مدل فرش فانتزی و شیک

مبل و میز

طراحی این سالن پذیرایی ساده و جذاب است و همانطور که مشاهده می کنید مبلمان و فرش دارای اشکال هندسی زیبا و بی نظیری هستند و علاوه بر این ترکیب رنگ سیاه و سفید فرش و مبلمان فضایی بی نظیری را در اتاق نشیمن ایجاد کرده است.

مدل فرش زیبا و شیک با اشکال هندسی

در طراحی این سالن پذیرایی از ترکیب رنگ های مشکی و کرم استفاده شده است و همانطور که مشاهده می کنید استفاده از فرش با طرح اشکال هندسی و رنگ های مشکی و کرم زیبایی خیره کننده ای را به اتاق پذیرایی بخشیده است.

مدل فرش فانتزی و شیک

همانطور که تصاویر مشاهده می کنید این سالن پذیرایی نیز دارای طراحی داخلی ساده و خاصی است و برای متفاوت به نظر رسیدن فضای داخلی اتاق پذیرایی از فرش فانتزی با ترکیب رنگ های خنثی استفاده شده است که این مدل فرش و مبلمان زیبایی خیره کننده ای را به پذیرایی بخشیده اند.

مدل فرش سالن پذیرایی

وجود مبلمان زیبا و خاص در فضای این سالن پذیرایی باعث متفاوت به نظر رسیدن دکوراسیون شده است و زیبایی دکوراسیون پذیرایی با این مدل مبلمان و فرش تکمیل شده است. برای پوشاندن قسمتی از کفپوش قهوه ای از فرشی با رنگ قهوه ای کم رنگ استفاده شده است و علاوه بر این پرده های سالن پذیرایی و رنگ دیوار نیز تا حدودی با رنگ فرش و کفپوش مطابقت دارند.

مدل فرش شیک مخصوص سالن پذیرایی

دکوراسیون این سالن پذیرایی خاص و خیره کننده است و از مبلمان و فرش فانتزی با رنگ و طرح خاصی در فضای این سالن پذیرایی استفاده شده است. طرح ظریف و فانتزی فرش جذابیت خاصی را به دکوراسیون داخلی پذیرایی بخشیده است.

مدل فرش با اشکال هندسی برای اتاق پذیرایی

در این عکس سالن پذیرایی با دکوراسیونی سنتی به چشم می خورد و همانطور که مشاهده می کنید در فضای سالن پذیرایی کلاسیک از فرش با اشکال هندسی و رنگ کرم استفاده شده است که تناسب رنگ فرش و مبلمان فضایی متفاوت را در پذیرایی ایجاد کرده اند.

مدل فرش با اشکال هندسی و زیبا

دکوراسیون این سالن پذیرایی خیره کننده و خاص است و از ترکیب رنگ های خنثی خاکستری و سفید برای طراحی فضای پذیرایی استفاده شده است و همانطور که مشاهده می کنید ترکیب این رنگ ها با یکدیگر باعث لوکس و باکلاس تر به نظر رسیدن فضای پذیرایی شده است.

مدل فرش با اشکال هندسی و جذاب

برای زیباتر به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی بهتر است از وسایلی استفاده شود که دارای طرح و رنگ های یکسانی هستند. همانطور که مشاهده می کنید در طراحی داخلی این اتاق پذیرایی از فرش و پرده با طرح و رنگ یکسانی استفاده شده است که همین تشابه بین فرش و پرده باعث متفاوت تر به نظر رسیدن طراحی داخلی اتاق پذیرایی شده است.

مدل فرش شیک و زیبا مخصوص سالن پذیرایی

فرش هایی که دارای اشکال هندسی هستند برای دکوراسیون های داخلی خاص می توانند جذاب و ایده آل باشند و اگر شما تمایل دارید فضایی متفاوت را در سالن پذیرایی منزل تان ایجاد کنید بهتر است از فرش های فانتزی که اشکالی هندسی جذابی دارند استفاده نمایید.

مدل فرش فانتزی شیک

در طراحی داخلی این سالن پذیرایی همانطور که مشاهده می کنید از فرشی استفاده شده است که دارای طرح هندسی است و در طراحی این فرش رنگ هایی وجود دارند که با سایر رنگ های موجود در فضای سالن پذیرایی مطابقت دارند.

مدل فرش فانتزی اتاق نشیمن

این مدل فرش طرح هندسی زیبا و قابل توجهی دارد و در طراحی آن رنگ های مکمل با سایر وسایلی که در پذیرایی موجود است به چشم می خورد.

مدل فرش با اشکال هندسی و زیبا

دکوراسیون این سالن پذیرایی لوکس و دنج است و استفاده از فرشی با رنگ نارنجی قرمز باعث متفاوت تر به نظر رسیدن فضای پذیرایی شده است. طرح هندسی این فرش نیز متفاوت و خاص است و همانطور که مشاهده می کنید طرح و رنگ این مدل فرش فانتزی زیبایی خاص و خیره کننده ای را با پذیرایی بخشیده است.

مدل فرش فانتزی زیبا و شیک

علاوه بر طرح فرش باید در انتخاب رنگ آن نیز حساسیت لازم را به خرج دهید. فرش با اشکال هندسی و رنگی آبی و سفید به این  سالن پذیرایی زیبایی خیره کننده ای بخشیده است و باعث شده فضای سالن پذیرایی بزرگ و دلبازتر به نظر برسد.

مدل فرش آبی و سفید

این مدل فرش نیز طراحی خاص و بی نظیری دارد و با اینکه قسمتی از فضای پذیرایی با آن پوشیده است ولی همچنان کفپوش خانه متفاوت و شیک به نظر می رسد.

مدل فرش شیک و فانتزی

طراحی این مدل فرش با اشکال هندسی ساده نیز زیبایی و جذابیت خاصی دارد و همانطور که مشاهده می کنید مطابقت رنگ های به کار برده شده در طرح فرش با رنگ سایر وسایل موجود در پذیرایی باعث جذابیت بیشتر فضای اتاق پذیرایی شده است.

مدل فرش شیک مخصوص اتاق نشیمن

 آخرین فرشی که در تصاویر مشاهده می کند نیز طراحی خاص و بی نظیری دارد و اگر شما تمایل دارید از انواع مدل فرش با اشکال هندسی در فضای پذیرایی منزل خود استفاده کنید این مدل فرش نیز می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

مدل فرش زیبا با اشکال هندسی

در این مطلب با انواع مدل فرش با اشکال هندسی آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند. توجه داشته باشید که از فرش با اشکال هندسی می توانید به عنوان فرش آشپزخانه و فرش اتاق کودک و فرش اتاق خواب استفاده نمایید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های فرش و قالیچه کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *