خانه لوازم منزل تصاویر چند لوستر جدید ۲۰۱۳ با طرح های روز دنیا

تصاویر چند لوستر جدید ۲۰۱۳ با طرح های روز دنیا

لوستر جدید

استفاده از لوستر جدید با طرح های روز دنیا می تواند زیبایی بی نظیری به منزل شما ببخشد. مخصوصا خانه های ایرانی که با استفاده از گچ بری ها و طرح های مختلفی که بر روی سقف ایجاد می شود نیازمند لوستر برای باشکوه تر شدن می باشد. این این مطلب چند لوستر جدید و زیبا را که دارای محبوبیت در سال ۲۰۱۳ هستند را به شما نشان می دهیم. بد نیست شما نیز با مشاهده تصاویر این لوسترهای جدید و زیبا در ادامه همراه ما باشید.

 

 

انواع ساعت دیواری

 

عکس لوستر جدید :

اگرچه ممکن ست هر لوستر در منزل شما نمای فوق العاده ای از زیبایی را به نمایش نگذارد و شما را مجبور به تعویض لوستر و هزینه های اضافی نماید اما بهتر است بدانید لوستر ها یکی از زینتی ترین لوازم منزل به شمار می آیند که زیبایی فوق العاده آنها باعث صرف هزینه های زیادی برای داشتن لوستر مدرن و روز در محیط منزل می شود. در طی سالهای گذشته اهمیت به طراحی لوسترهای مختلف با طراحی های متفاوت برای منازل گوناگون باعث شده است که صنعت ساخت و استفاده از لوستر پیشرفت چشم گیری نماید در ادامه تصاویر چند لوستر جدید و زیبا برای شما قرار داده ایم تا با طرح های روز دنیا بیشتر آشنا شوید.

لوستر جدید

مبل و میز

لوستر جدید

لوستر جدید

لوستر جدید

لوستر جدید

لوستر جدید

لوستر جدید

لوستر جدید

لوستر جدید

لوستر جدید

لوستر جدید

لوستر جدید

لوستر جدید

لوستر جدید

طرح ها و ایده های نو برای ساخت انواع مختلف  لوستر جدید و متنوع باعث شده است تا نورپردازی های منازل زیبایی های متفاوتی نیز بیابند اگر چه استفاده از لوسترها در سراسر دنیا امری هزینه بر و تا حدودی اشرافی است با این حال باید بدانیم استفاده از یک یا چند لوستر خوب و مناسب می تواند دکوراسیون متفاوتی را به منزل ما هدیه دهد.

۲ دیدگاه ها

  1. افسانه

    جولای 1, 2014 در 5:36 ب.ظ

    قیمت لوسترها رو بزنید حدودی

    پاسخ دادن

  2. آمنه

    سپتامبر 26, 2014 در 1:41 ب.ظ

    عالیو جالب بودند

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *