خانه لوازم منزل درب و پنجره درب ضد سرقت آتاک درب ایران و انواع آن

درب ضد سرقت آتاک درب ایران و انواع آن

معرفی درب ضد سرقت شرکت آتاک درب ایران

امروزه در اغلب خانه ها از درب های ضد سرقت برای افزایش ایمنی بیشتر استفاده می شود. درب های ضد سرقت دارای مدل های مختلف هستند و این نوع درب ها برای آپارتمان ها و خانه های ویلایی و شرکت ها و مکان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب از سایت زیبایی خانه قصد داریم تا نمونه هایی از درب ضد سرقت شرکت آتاک درب ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

در ضد سرقت دارای ساختاری مقاوم است و این نوع درب ها از نظر ساختار امنیت بالایی دارند. قفل و لولا درب های ضد سرقت به خوبی تقویت شده اند و این مدل درب ها عایق خوبی در مقابل سرما و گرما و صدا می باشند.

درب ضد سرقت شکرت آتاک درب

معرفی انواع درب ضد سرقت شرکت آتاک درب ایران

امروزه شرکت های زیادی اقدام به تولید و واردات مدل های مختلف درب های ضد سرقت کرده اند که شرکت آتاک درب ایران نیز یکی از این شرکت های معتبر در زمینه واردات و تولید انواع درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت داخلی و درب اتاقی ترک است که هر کدام از این نوع درب ها از برندهای مطرح در ایران هستند. شرکت آتاک درب فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است و این شرکت همکاری گسترده ای با برندهای معروف ترکیه ای مانند سزر و آتاک دارد و همین همکاری گسترده با برندهای معروف باعث افزایش دانش این شرکت در زمینه درب های ضد سرقت شده است. ارائه درب های ایمنی با ساختار زیبا و مقاوم یکی دیگر از فعالیت های اصلی این شرکت می باشد.
شرکت آتاک درب نماینده انحصاری درب های ضد سرقت ترک است که این نوع درب ها دارای استانداردهای جهانی هستند. در ضد سرقت ترکیه ای آتاک محصولی با کیفیت جهانی با وزن ۱۷۰ کیلوگرم است و دارای عایق صدا و پشم سنگ با ضمانت ۱۰ ساله است و قفل های این درب ها ساخت کاله ترکیه هستند و دارای ۵ سال ضمانت تعویض می باشند. در ادامه نمونه هایی از انواع درب های ضد سرقت شرکت آتاک درب را مشاهده خواهید کرد.

در ضد سرقت شرکت آتاک درب ایران  مدل های در ضد سرقت ترکیه ای

برای آشنایی با انواع درب ضد سرقت شرکت آتاک درب ایران می توانید به آدرس اینترنتی شرکت ( www.doorturkcelikkapi.com ) مراجعه کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید درب های ضد سرقت ترک با شماره های زیر تماس حاصل کنید:

آدرس دفتر مرکزی : تهران – میدان صادقیه – خیابان آیت اله کاشانی – روبروی شهرداری منطقه ۵ به سمت میدان صادقیه کنار مسجد ( سرخ عقیل ) – ساختمان نگین – پلاک ۳۸۵ – واحد ۵

تلفکس : ۴۴۹۷۳۳۶۰ -۰۲۱
موبایل : ۰۹۱۲۳۱۲۴۶۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *