خانه معماری داخلی معماری خانه دوبلکس با طراحی زیبا و متفاوت

معماری خانه دوبلکس با طراحی زیبا و متفاوت

معماری خانه دوبلکس با طراحی زیبا و شیک

خانه های دوبلکس از انواع خانه های مدرن و با متراژ زیاد هستند که طراحی معماری داخلی این خانه ها از اهمیت زیادی برخوردار است در ادامه تصاویری از طراحی معماری خانه دوبلکس را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این معماری شیک و کاربردی مورد توجه تان قرار بگیرند.

امروزه با گسترش زندگی آپارتمان نشینی خانه ها در متراژهای کوچکی ساخته می شوند ولی با این حال هنوز هم عده ای از افراد تمایل دارند که در خانه های دوبلکس و بزرگ زندگی کنند که این خانه معماری داخلی خاص و متفاوت خودشان را دارند.

طراحی داخلی خانه دوبلکس

معماری خانه دوبلکس با طراحی شیک و کاربردی

معماری داخلی خانه دوبلکس اگر مدرن و متفاوت باشد ارزش مادی این خانه ها بیشتر می شود و علاوه بر این دکوراسیون خانه دوبلکس جذاب تر به نظر می رسد. اتاق نشیمن و اتاق خواب و آشپزخانه از مهم ترین مکان ها در هر خانه ای هستند که معماری داخلی این قسمت ها از اهمیت زیادی برخوردار است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید کفپوش و دیوار پوش این خانه دوبلکس از بین رنگ های خاکستری روشن و تیره انتخاب شده است. مطابقت و همخوانی رنگ مبلمان با کفپوش و دیوار پوش اتاق نشیمن فضایی متفاوت را در دکوراسیون اتاق نشیمن این خانه بوجود آورده اند. راه پله ها یکی از بخش های مهم در طراحی معماری خانه دوبلکس محسوب می شوند و مدل راه پله ها می تواند روی زیبایی و جذابیت معماری داخلی این خانه دوبلکس تاثیرگذار باشد.

انواع ساعت دیواری

معماری داخلی خانه دوبلکس

طراحی راه پله خانه دوبلکس طراحی زیبا و متفاوت معماری خانه دوبلکس

معماری خانه دوبلکس با طراحی متفاوت و زیبا معماری داخلی خانه دوبلکس با طراحی شیک و کاربردی

مبل و میز

در طراحی معماری داخلی آشپزخانه این خانه دوبلکس همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید از ترکیب رنگ سفید و خاکستری استفاده شده است.

معماری داخلی آشپزخانه طراحی زیبا و متفاوت آشپزخانه

استفاده از کفپوش چوبی و پنل های چوبی در اتاق خواب و سرویس بهداشتی فضایی متفاوت را در این قسمت از منزل ایجاد کرده اند.

طراحی داخلی اتاق خواب طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی محوطه حیاط خانه های دوبلکس از اهمیت زیادی برخوردار است؛ در طراحی محوطه حیاط این خانه زیبا باغچه ای کوچک طراحی شده است و علاوه بر این چمن کاری در محوطه حیاط این خانه زیبایی و جذابیت خاصی را به محوطه حیاط داده است.

معماری داخلی شیک و بی نظیر خانه دوبلکس

معماری شیک و زیبا خانه دوبلکس طراحی محوطه خانه دوبلکس

علاوه بر معماری داخلی خانه های دوبلکس طراحی نورپردازی و نمای ساختمان دوبلکس نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. نورپردازی داخلی و بیرونی اگر به شیوه ای اصولی طراحی شود نمای بیرونی و معماری داخلی خانه دوبلکس متفاوت و جذاب تر از همیشه به نظر می رسد.

نورپردازی خانه دوبلکس

طراحی شیک و کاربری محوطه حیاط خانه دوبلکس نورپردازی خانه دوبلکس با طراحی شیک معماری شیک و بی نظیر خانه دوبلکس طراحی نورپردازی خانه دوبلکس طراحی شیک و متفاوت خانه دوبلکس

در این مطلب معماری خانه دوبلکس با طراحی زیبا و شیک را مشاهده کردید که امیدواریم این معماری داخلی مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید با ایده گرفتن از آن طراحی داخلی شیک و بی نظیری را در خانه دوبلکس خود پیاده سازی کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده طراحی دکوراسیون و معماری داخلی خانه دوبلکس کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *