خانه دکوراسیون فضای باز حیاط و فضای سبز تصاویر طراحی آبنما با ایده های لوکس و زیبا

تصاویر طراحی آبنما با ایده های لوکس و زیبا

یکی از اجزاهای مهم در معماری ایرانی آبنما ها هستند از آبنما ها در طراحی فضای بیرون باغ و ویلا ها استفاده می کنند و می توان آبنما و استخر را یکی از ضروری ترین عناصر باغ و یا ویلا دانست. در این بخش از دکوراسیون فضای باز مجله زیبایی خانه انواع تصاویر طراحی آبنما با ایده های زیبا و جذاب را ملاحظه خواهید کرد.

طراحی آبنما در تفریحگاه ها و محیط های عمومی بیرون و هم چنین در محوطه سازی ویلا در ایران به وفور به چشم می خورد. شما می توانید با قرار دادن یک آبنمای زیبا و خاص در فضاهای بیرون از منزل و حیاط منزل تان محیط های بیرون را به مکانی لذت بخش و ایده آل تبدیل کنید.

طراحی متفاوت آبنما

تصاویر طراحی آبنما با ایده های جدید و جذاب

در معماری ایرانی از زمان های گذشته تا به امروزه استفاده از آبنما در طراحی فضای سبز مکان های مختلف رواج داشته است. در گذشته آبنماها همان حوض ها و فواره ها بودند که در حیاط خانه و باغ ها از آن استفاده می شد.

انواع ساعت دیواری

آبنما شهری با طراحی زیبا

امروزه آبنماها با اشکال مدرن تری طراحی می شوند. با مشاهده آبنما با طراحی های زیبا احساس شور و نشاط در شما زنده می شود و هم چنین صدای آب در فضای بیرون به شما احساس آرامش و نشاط می دهد.

آبنما با طرح های متفاوت آبنما زیبا و متفاوت آبنما با طرح های مردن آبنما زیبا دیزاین آبنما

مبل و میز

دیزاین آبنما لوکس

آبنما ها با طرح ها و اشکال مختلف موجود هستند. آبنماهای ساده که دارای حوض های کوچکی هستند می تواند ایده خوبی برای قرار گرفتن در کنار آلاچیق ها باشند. آبنماهای ساده را می توانید با رنگ های متفاوت و در ابعاد مختلف برای فضاهای بیرون طراحی کنید.

دیزاین آبنما با طرح های متفاوت دیزاین آبنما شیک و لوکس طراحی آبنما برای باغ و ویلا طراحی آبنما
در دیزاین آبنما ها علاوه بر طرح باید به نور پردازی آن ها نیز دقت کنید. برای تزیین آبنما استفاده ازنورپردازی مناسب می تواند کار خلاقانه و جالبی باشد. ترکیب آب و نور زیبایی محیط های بیرون را چندین برابر می کند.

طراحی زیبا و جذاب آبنما طراحی آبنما برای باغ

طراحی آبنما ها در شکل های مختلف و ترکیبی می تواند یکی از ایده های جالب برای فضاهای بیرون محسوب شود.

آبنما های لوکس و مدرن برای محیط های بیرون دیزاین آبنما با طرح کوزه طراحی آبنماهای زیبا برای فضاهای بیرون طراحی زیبا و متفاوت آبنما آبنمای زیبا با طراحی مردن طراحی متفاوت آبنما

آبنما برای باغ

انواع تصاویر  ایده های جالب و جدید برای طراحی آبنما را در این مطلب ملاحظه کردید که امیدواریم با رعایت کردن اصول و نکات گفته شده در خصوص دیزاین آبنما بتوانید زیباترین طرح آبنما را برای فضای مورد نظر خود طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *