خانه دکوراسیون فضای باز تصاویر طراحی فضای سبز شهری با ایده های جدید و کاربردی

تصاویر طراحی فضای سبز شهری با ایده های جدید و کاربردی

فضای سبز شهره با ایده های جذاب و کاربردی

فضای سبز شهری در شهرهای بزرگ و کوچک دارای مزیت های بیشماری نظیر بهبود وضعیت زیست محیطی و گذراندن اوقات فراغت شهروندان و کاهش آلودگی هوا و کاهش آلودگی صدا و … است. و علاوه بر این با ایجاد فضای سبز در درون شهرها می توان فضاهای متفاوت و جذابی را در شهر بوجود آورد، و شهر ها را از بافتی یکنواخت و ساده دور کرد.

انسان ها روزانه به چند ساعت استراحت و آرامش در فضای سبز نیازمند هستند. که فضاهای سبز شهری همانند پارک ها و… می توانند این نیاز انسان ها را به خوبی رفع نمایند. علاوه بر این در روز های گرم تابستان فضاهای سبز در درون شهر می توانند دمای هوا را ایده آل سازند. در ادامه این مطلب تصاویری از فضای سبز درون شهری را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

فضای سبز شهری زیبا

تصاویر طراحی فضای سبز شهری با روش های کاربردی و متفاوت

فضای سبز در درون هر شهری به عنوان بخش جاندار آن شهر و ساختار کالبدی شهر است و هم چنین از فضای سبز می توانید به عنوان آرایش دهنده راه ها و جدا کننده فضاهای شهری استفاده کنید.

انواع ساعت دیواری

ایجاد فضای سبز شهری
فضای سبز ایجاد کردن فضای سبز در بین راه ها

فضاهای سبز زیبا و متفاوت شهری

گونه های مختلف درختان و گل های رنگارنگ و چمن از مهم تریم عناصر در زیباسازی فضاهای سبز شهری هستند.

مبل و میز

فضای سبز شهری زیبا و جذاب فضای سبز
شما می توانید با آرایش گل های زیبا در درون فضای سبز شهری به زیبایی شهر بیافزایید. برای به رخ کشیدن زیبایی بیشتر گل های رنگارنگ می توانید گل ها را با ترکیبی از درختان و بوته ها و چمن ها در فضای سبز به کار ببرید. وجود گل ها در مکان هایی نظیر ایستگاه های راه آهن و شهر داری و میدان ها و چهارراه ها و پست و مدارس و جاهایی که مردم بیشترر تردد دارند الزامی است. برای زیباسازی فضاهایی که گلکاری شده اند باید به هماهنگی رنگ ها دقت داشته باشید بهتر است برای حفظ هماهنگی رنگ ها از سه نوع رنگ گل در طراحی فضای سبز استفاده کنید. حتی اگر گل هایی با یک نوع رنگ در مکانی کاشته شوند شما می توانید با کاشت گل هایی  با طیف مختلف همان رنگ اثر هنری و نقاشی زیبایی را بیافرینید.

اصولی برای ایجاد فضای سبز فضای سبز شهری زیبا و ایده آل
علاوه بر گل ها کاشت گونه های زیبا و مختلف درختان می تواند فضاهای سبز شهری را زیباتر کند درختان تنظیم کننده دما در محیط های بیرون هستند و هم چنین می توانند هوا را مطبوع و لطیف کنند.

فضاهای سبز شهری زیباسازی شهر با فضای سبز فضای سبز زیبا و جذاب شهری فضاهای سبز شهری
سومین عنصر تشکیل دهنده فضای سبز شهری چمن ها هستند. چمن ها فرشی سبز برای محیط بیرون می باشند. و هر انسانی از تماشای چمن های یکدست و زیبا در درون طبیعت به وجد و نشاط می آید.

فضای سبز زیبا در درون شهر نکاتی برای ایجاد کردن فضای سبز در درون شهر ها زیباسازی فضای شهر با کمک ایجاد فضای سبز
علاوه بر استفاده از گیاهان در درون فضای سبز، می توانید از مسیرهای سنگفرش و برکه های کوچک و فواره های آب و مجسمه های زیبا و آبنمای شهری و …. استفاده نمایید.

فضای سبز با طراحی بی نظیر در درون شهر ها

فضای سبز زیبا در درون شهر ها فضای سبز شهر فضای سبز در درون شهر ها فضای سبز زیبا و متفاوت فضای سبز شهری زیبا و جذاب فضاهای سبز شهری در بین مجتمع های مسکونی آپارتمانی فضای سبز با چمن و درخت

امروزه با ازدیاد مردم در درون شهر ها و بوجود آمدن زندگی های آپارتمانی نیاز انسان ها برای استفاده از فضای سبز شهری نیز افرایش یافته است. در این مطلب تصاویری متفاوت از طراحی فضاهای سبز زیبا و متفاوت در درون شهر ها را مشاهده کردید، که امیدواریم از مشاهده این ایده های کاربردی نهایت لذت را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *