خانه دکوراسیون فضای باز ۲۳ استخر کوچک در حیاط خلوت خانه های ویلایی

۲۳ استخر کوچک در حیاط خلوت خانه های ویلایی

23 استخر کوچک با طراحی شیک و کاربردی

ساخت استخرهای کوچک در حیاط خلوت خانه های ویلایی می تواند زیبایی و جذابیت خاصی را به طراحی حیاط خلوت بدهد, در ادامه ۲۳ استخر کوچک با طراحی شیک و کاربردی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این استخر های زیبا نهایت لذت را ببرید.

استخر های کوچک در فصل تابستان و بهار می توانند فضای حیاط خلوت خانه های ویلایی را به محیطی دلچسب و جذاب تبدیل کنند بنابراین اگر شما هزینه کافی و فضای مناسب برای ساخت این نوع استخر ها را در حیاط ویلایی منزل تان دارید بهتر است از طراحی این مدل استخرها غافل نشوید.

استخر دایره ای با طراحی خاص

۲۳ استخر کوچک با طراحی زیبا و متفاوت

استخرهای رو باز و کوچک تاثیر زیادی روی زیبایی نمای خارجی حیاط خانه های ویلایی دارند و علاوه بر این استخر کوچک باعث می شود تا محوطه حیاط ظاهری لوکس و جذاب پیدا کند. استخرهای کوچک در انواع طرح های مختلف نظیر استخرها با عرض کم و استخرهای جعبه ای کوچک و استخرهای نیم دایره ای و استخرهای مستطیل شکل کوچک و … طراحی می شوند که انتخاب هر یک از این طرح های استخر به ابعاد حیاط و میزان هزینه ای که شما برای ساخت استخر در حیاط منزل تان در نظر گرفته اید بستگی دارد.

انواع ساعت دیواری

استخر کوچک و شیک برای حیاط خانه های ویلایی

استخرهای کوچک مستطیل شکل

توجه به ابعاد و اندازه حیاط برای ساخت استخر امری ضروری است و اگر در حیاط خلوت فضایی کافی وجود ندارد بهتر است قید طراحی استخرها با طرح های خاص و متفاوت را بزنید. اغلب افراد تصور می کنند استخرها با شکل و طرح خاص زیباتر هستند در صورتی که استخرهای مستطیل شکل نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. شما می توانید با قرار دادن مبلمانی لوکس و شیک و گلدان های زیبا و رنگارنگ در اطراف این استخرها زیبایی و جذابیت خاصی را به استخرهای مستطیل شکل و کوچک حیاط ببخشید.

استخر کوچک و شیک استخر کوچک با عرض کم استخر کوچک و مدرن استخر کوچک و مستطیل شکل استخر مستطیل شکل و کوچک استخر کوچک و مستطیل شکل استخر شیک خانه های ویلایی استخر شیک و زیبا برای حیاط خلوت خانه های ویلایی
استخرهای جعبه ای شکل نیز طراحی خاص و متفاوتی دارند و این استخرها مانند جکوزی عمل می کنند و اندازه این استخرها نیز بر حسب ابعاد حیاط خلوت انتخاب می شود.

مبل و میز

استخر جعبه ای

استخرهای کم عرض و کوچک

در بعضی از حیاط خلوت ها امکان ساختن استخر با عرض زیاد وجود ندارد بنابراین شما می توانید از استخر ها با عرض کم در فضای حیاط های کوچک استفاده کنید. اغلب عرض استخرهای کم عرض بین ۱ تا ۱٫۵ متر است و طول این نوع استخرها با طول خانه برابر می باشد.

استخر کم عرض با طراحی شیک استخر با عرض کم استخر شیک و کوچک استخر کم عرض و شیک استخر زیبا و شیک برای حیاط خانه های ویلایی استخر با عرض کم و کوچک استخر کوچک و جذاب استخر حیاط خلوت خانه های ویلایی طراحی استخر با عرض کم

استخرهای نیم دایره کوچک

استخرهای نیم دایره ای فضای کمی را در حیاط خلوت و یا محوطه حیاط اشغال می کنند. استخرهای نیم دایره ای شکل و ظاهری متفاوت دارند و شما می توانید برای زیبایی بیشتر این استخرها در اطراف آن ها از گیاهان و گلدان های زیبا استفاده کنید.

استخر نیم دایره   استخر نیم دایره برای حیاط خلوت طراحی استخر نیم دایره

در این مطلب ۲۳ استخر کوچک با طراحی شیک و متفاوت را مشاهده کردید که امیدواریم با الگوبرداری از این طرح ها بتوانید استخری با ظاهری زیبا و جذاب را برای محوطه حیاط خلوت خانه های ویلایی بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *