خانه دکوراسیون فضای باز حیاط و فضای سبز محوطه سازی باغ با ایده های بکر و مدرن

محوطه سازی باغ با ایده های بکر و مدرن

محوطه سازی باغ با ایده های کاربردی و مدرن

محوطه سازی باغ فقط ایجاد فضای سبز و آبیاری و هرس نیست بلکه محوطه سازی به ایجاد فضایی جادویی گفته می شود که در باغ و یا هر فضای سبزی ایجاد می شود و شما می توانید ساعاتی از روز را در این محیط های سر سبز و رویایی به نشستن و تماشای گل ها و گیاهان بپردازید.

در محوطه سازی برای زیبایی بیشتر از درختچه ها و گل ها و گونه های مختلف گیاهان استفاده می شود و شما می توانید با ترکیب گل ها و گونه های مختلف گیاهان منظره فوق العاده ای را در محوطه حیاط و محوطه ویلا و یا باغ ایجاد کنید.

محوطه سازی زیبا و جذاب باغ

محوطه سازی باغ با کمک ایده های کاربردی و مدرن

برای طراحی محوطه سازی حیاط و محوطه سازی ویلا و یا باغ از المان هایی نظیر آلاچیق و آبنما و برکه و استخر و … استفاده می شود و شما می توانید با کمک این المان ها فضایی شیک و کاربردی را محوطه باغ ایجاد کنید. در ادامه ایده هایی خلاقانه برای طراحی محوطه سازی باغ را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

انواع ساعت دیواری

طراحی شیک و کاربردی فضای سبز باغ

طراحی محوطه شیک و زیبا در فضای باغ

برای ایجاد فضایی رویایی و جادویی در باغ از گلدان ها و گلکاری های رنگارنگ و خلاقانه با آرایش و مرزبندی های منظمی می توانید استفاده کنید همچنین با کمک کاشت گل های رنگارنگ می توانید فضای هنری را در محوطه باغ ایجاد کنید. علاوه بر کاشت گل های رنگارنگ در فضای باغ درختان و گیاهان مختلفی کاشته می شوند که وجود این نوع گیاهان در فضای باغ باعث ایجاد هوایی مطبوع و دلپذیر می شود.

محوطه سازی زیبا و جذاب در باغ محوطه شیک و کاربردی در فضای باغ دیزاین محوطه در فضای سبز باغ دیزاین محوطه شیک در فضای سبز باغ محوطه سازی زیبا و جذاب در باغ طراحی محوطه با گیاهان و گل های رنگارنگ دیزاین محوطه سازی در باغ طراحی زیبا و کاربردی فضای سبز در باغ
در طراحی محوطه سازی برای باغ از ترکیب مصالح و مواد مختلفی نظیر چوب و تخته سنگ و سرامیک و سنگ ریزه و درختچه های تزیینی و خزه ها و بوته های کوتاه و … استفاده می شود که هر یک از این مواد و مصالح باعث ایجاد جذابیت بیشتر در فضای باغ می شوند.
موزاییک چمنی و موزاییک های سنگی از انواع مصالحی هستند که در طراحی محوطه فضاهای سبز مورد استفاده قرار می گیرند و این نوع موزاییک ها در مکان های مشخصی قرار داده می شوند و برای ایجاد مرزبندی در فضای باغ نیز می توانند مفید واقع شوند.
گلدان ها یکی دیگر از انواع عناصر تزیینی هستند و شما می توانید در کنار باغچه های بزرگ و کوچک ایجاد شده در فضای باغ از گلدان های تزیینی و رنگارنگ استفاده کنید.

مبل و میز

طراحی محوطه زیبا و شیک در باغ طراحی فضای سبز زیبا و شیک در باغ محوطه سازی باغ طراحی فضای سبز در باغ طراحی زیبا و کاربردی محوطه باغ محوطه شیک و زیبا باغ محوطه باغ طراحی محوطه سازی باغ دیزاین محوطه سازی باغ
استفاده از مبلمان در فضای باغ را نباید نادیده گرفت شما می توانید در مکانی مناسب مبلمان با طرح شیک و زیبا را بچینید و از این فضای ایجاد شده برای استراحت استفاده کنید. اگر در فضای کافی در باغ وجود دارد می توانید از المان هایی نظر برکه و آبنما و آلاچیق برای زیبایی و جذابیت بیشتر فضای باغ استفاده نمایید.

طراحی فضای سبز در باغ طراحی فضای سبز در باغ محوطه سازی زیبا و شیک باغ   محوطه سازی شیک و جذاب باغ طراحی شیک و کاربردی فضای سبز در باغ طراحی محوطه باغ محوطه سازی باغ با طراحی شیک و کاربردی طراحی شیک و کاربردی فضای سبز

در این مطلب با انواع ایده ها و روش های مدرن برای دیزاین محوطه سازی باغ آشنا شدید که امیدواریم با کمک این ایده های خلاقانه بتوانید در فضای باغ محیطی رویایی و دلنشین را ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *