خانه دکوراسیون فضای باز حیاط و فضای سبز ۲۰ ایده جالب برای قرار دادن آب نمای کوچک در باغچه حیاط

۲۰ ایده جالب برای قرار دادن آب نمای کوچک در باغچه حیاط

طراحی آب نما

برای طراحی و دکوراسیون زیبا در فضای باز باید از گزینه های متنوع استفاده کرد. این تنوع ایده، فضای باز را به طرز متفاوتی نمودار می سازد. یکی از ایده های عالی در دکوراسیون فضای باز، طراحی آب نمای کوچک است.

۲۰ ایده جالب و متفاوت برای قرار دادن آب نمای کوچک در محوطه منزل

همان طور که می دانید حوض، قلب معماری سنتی ایرانی بوده و با گذشت سال ها از این شیوه معماری، هنوز هم گرایش های زیادی به آن دیده می شود. آب نمای کوچک فرصت احیای این شیوه سنتی را به شما می دهد.

همه ما به طبیعت علاقه داریم و ترجیح می دهیم که در محل زندگی خود از شیوه های طبیعی و یا وسایلی با منشا طبیعی استفاده کنیم. با این کار، گوشه ای از طبیعت زیبا را به محیط داخلی منزل یا فضای باز مسکونی آورده اید.

وجود یک آب نمای کوچک در خنک ساختن محیط اطراف اهمیت زیادی دارد. قطعاً این ایده در فصل تابستان موقعیت متفاوتی را برای مقابله با گرما به وجود می آورد. در منازل مسکونی قدیمی نیز حوضی که وسط حیاط قرار گرفته بود، در تابستان از آب پر می شد تا محیط و فضای بیرون تا حد ایده آل خنک شود. همچنین طراحی آبنما با مدل های مدرن و متفاوت زیبایی زیادی به طراحی فضای سبز می بخشد.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون متفاوت آب نما

آب نما

آب نما با دکوراسیون مدرن

مبل و میز

دکوراسیون لاکچری آب نما

دکوراسیون شیک آب نما

دیزاین زیبای آب نمای کوچک

طراحی زیبای آب نما

دیزاین مدرن آب نما

دیزاین ایده آل آب نما

دیزاین آب نما

شما می توانید برای این آب نماها از ایده های سنتی استفاده کنید. به عنوان مثال از آجر و سنگ کمک بگیرید. در شکل دهی به آب نما و نحوه خروج آب از آن نیز خلاقیت حرف اول را می زند. ایده های خلاقانه، فضای متفاوتی را درشکل آب نمای کوچک ایجاد می کنند.

استفاده از آب نما فرصت مناسبی برای تلطیف هوا محسوب می شود. این کار برای تصفیه هوای اطراف در شهرهای آلوده ایده مناسبی است. شما می توانید به جای طراحی مبتکرانه آب نما از طرح های آماده بهره بگیرید. این طرح های آماده بیشتر مناسب استفاده در منزل به ویژه اتاق نشیمن هستند اما به ندرت در فضای بیرون به کار می روند.

طراحی لاکچری آب نما

طراحی مدرن آب نما

طراحی آب نما

طراحی شیک آب نمای کوچک

اگر فضای کافی برای طراحی ایده آل آب نما دارید، از این فرصت استفاده کنید و آب نمای زیبایی متناسب با سلیقه خود تهیه و راه اندازی کنید. ایده های خلاقانه در فضای باز بیشتر قابل اجراست. چون در این محیط فضای کافی برای اعمال تغییرات را دارید و از این رو نگران کمبود فضا نیستید.

شما می توانید با عملیات پمپاز در مصرف آب صرفه جویی کنید و آن را در چرخه ای قرار دهید. آب نماهای کوچک فضای کمی را اشغال می کنند. بنابراین در بیشتر فضاها قابل راه اندازی هستند. راه اندازی آن ها ساده است و نیاز به طی مراحل پیچیده ای ندارند. بسیاری از آن ها قابل حمل و جایگزینی می باشند. از این رو پس از مدتی می توان آن ها را تعویض کرد.

طراحی متفاوت آب نمای کوچک

طراحی ایده آب نما

طراحی فوق العاه آب نما

طراحی زیبای آب نمای کوچک

البته شایان ذکر است که این آب نماها بهتر است با گیاهان همراه باشند. این هم نشینی و همراهی فرآیند تلطیف هوا را به طرز عجیبی سرعت می بخشد. آب نماها بیشتر جنبه تزیینی دارند. به همین خاطر در بسیاری از مکان ها به عنوان ایده ای مناسب برای جذب مشتری استفاده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *