خانه دکوراسیون فضای باز حیاط و فضای سبز طراحی باربیکیو برای حیاط، پشت بام و بالکن با ایده های مدرن

طراحی باربیکیو برای حیاط، پشت بام و بالکن با ایده های مدرن

طراحی باربیکیو

باربیکیو یا کباب پز از بهترین روش ها برای پخت و کباب کردن غذاها است و اگر شما تمایل دارید قسمتی از فضای باز را به پخت کباب اختصاص دهید بهتر است باربیکیو با مدل خاص و کاربردی را طراحی کنید. در ادامه این مطلب ایده هایی برای طراحی باربیکیو را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این دیزاین های باربیکیو نهایت لذت را ببرید. 

امروزه طراحی دکوراسیون حیاط و دکوراسیون بالکن و پشت بام از اهمیت زیادی برخوردار شده است و شما می توانید برای آسایش و راحتی اعضای خانواده تان در قسمتی از فضای باز آلاچیق و باربیکیو زیبایی را طراحی کنید.

باربیکیو سنگی و جدید

ایده های خلاقانه برای طراحی باربیکیو

برای ساخت باربیکیو از چوب و سنگ و فلز و آجر نسوز استفاده می شود که انتخاب هر یک از این مصالح برای طراحی باربیکیو سلیقه ای است و بهتر است شما نوع مصالح به کار برده شده در ساخت باربیکیو را با توجه به سایر مصالحی که در فضای باز مورد استفاده قرار داده اید انتخاب کنید.

انواع ساعت دیواری

طراحی باربیکیو با رنگ قرمز

دیزاین باربیکیو برای حیاط و بالکن و پشت بام

از باربیکیو در فضای باز نظیر حیاط و بالکن و تراس و روف گاردن و پشت بام و … استفاده می شود و باربیکیو علاوه بر اینکه کاربردی است باعث زیباتر به نظر رسیدن فضای باز می شود.
اگر خانه شما آپارتمانی است می توانید در گوشه مناسبی از بالکن باربیکیو را بسازید همچنین می توانید بخشی از روف گاردن و حیاط منزل یا ویلای خود را به ساخت باربیکیو اختصاص دهید.
باربیکیوها در انواع مدل های کاربردی و ساده طراحی می شوند که انتخاب هر یک از این مدل ها به میزان بودجه و اندازه فضایی که برای ساخت کباب پز در نظر گرفته اید بستگی دارد.
اگر شما تمایل دارید باربیکیو طراحی کاربردی داشته باشد بهتر است کابینت ها و سینک ظرفشویی را در زیر پیشخوان آن تعبیه کنید و از کابینت ها برای نگهداری وسایل و لوازم مخصوص استفاده نمایید.

باربیکیو آجری و سنگی

مبل و میز

باربیکیو ساده

طراحی زیبا و لاکچری باربیکیو

کباب پز سنگی و فلزی

باربیکیو سنگی برای فضای باز

باربیکیو شیک سنگی

باربیکیو مدرن

باربیکیو فلزی

باربیکیو سنگی و فلزی

طراحی زیبا و شیک باربیکیو

باربیکیو سنگی و زیبا

باربیکیو زیبا و شیک برای حیاط

باربیکیو سنگی و جذاب

باربیکیو زیبا و مدرن

باربیکیو مدرن و زیبا
باربیکیوهای چوبی و سنگی امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند و اگر شما تمایل دارید در فضای باز مورد نظر خود با طبیعت ارتباط برقرار کنید بهتر است برای ساخت کابینت های پیشخوان باربیکیو از چوب استفاده کنید همچنین سنگ ها با حالت و ظاهری طبیعی برای ساخت باربیکیو انتخابی مناسب و ایده آل هستند.
در برخی از مدل های باربیکیو پیشخوان با فرم هندسی خاصی طراحی می شود و اغلب از سطح پیشخوان این مدل باربیکیوها به عنوان میز ناهارخوری استفاده می شود.
توجه داشته باشید که اگر در فضای حیاط یا پشت بام تان آلاچیق وجود دارد بهتر است باربیکیو را در فاصله بین دو ستون آلاچیق قرار دهید.

باربیکیو سنگی زیبا و شیک باربیکیو باربیکیو فلزی و سنگی باربیکیو ایده هایی برای ساخت باربیکیو باربیکیو شیک دیزاین باربیکیو برای فضای باز باربیکیو سنگی باربیکیو شیک سنگی طراحی باربیکیو شیک و زیبا طراحی کباب پز برای حیاط باربیکیو آجری شیک باربیکیو طراحی کباب پز باربیکیو سنگی باربیکیو آجری باربیکیو آجری طراحی باربیکیو

در این مطلب انواع ایده ها برای طراحی باربیکیو را مشاهده کردید شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها باربیکیو شیک و کاربردی را برای فضای باز مورد نظر خود طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *