خانه دکوراسیون فضای باز آلاچیق عکس های آلاچیق های مدرن و زیبا با طراحی های جدید

عکس های آلاچیق های مدرن و زیبا با طراحی های جدید

آلاچیق لوکس و شیک

یکی از سازه های پر کاربرد در فضاهای باز مانند پارک ها, باغچه ها و باغ ها, آلاچیق می باشد. این سازه را با انواع چوب یا فلز می سازند. در این مطلب با تصاویری از آلاچیق های مدرن و زیبا با طراحی های جدید آشنا می شویم.

تصاویری از مدرن ترین و زیباترین آلاچیق ها

آلاچیق ها به عنوان سر پناه در فضاهای باز استفاده می شوند. اطراف این سازه اغلب باز است. امروزه آلاچیق های پیش ساخته متنوع و زیبایی وجود دارند که می توان متناسب با فضای باز, آن ها را تهیه نمود. در ادامه با انواع آلاچیق ها و نمونه های آن آشنا می شویم.

شیک ترین آلاچیق های چوبی

آلاچیق های چوبی جزء قدیمی ترین آلاچیق ها محسوب می شوند. این آلاچیق ها را در طرح های مختلف با انواع چوب طراحی می کنند. تصاویر زیر نمونه ایی از آلاچیق های چوبی زیبا می باشد.

انواع ساعت دیواری

انواع آلاچیق

آلاچیق چوبی زیبا

آلاچیق مدرن

مبل و میز

آلاچیق لوکس

آلاچیق لوکس

آلاچیق مدرن

آلاچیق سه گوش

جدیدترین آلاچیق ها

مدرن ترین آلاچیق های فلزی

علاوه بر چوب, از فلز نیز می توان در ساخت آلاچیق ها استفاده نمود. امروز آلاچیق های فلزی متنوعی ساخته شده اند. این آلاچیق ها را می توان در فضای باز ثابت نمود. برخی از نمونه های آلاچیق های فلزی را در زیر مشاهده می کنید.

فضای باز و آلاچیق

آلاچیق های شیک فلزی

آلاچیق ساده و زیبا

جدیدترین آلاچیق ها با طراحی منحصر به فرد سقف آن ها

در گذشته بیشتر از سقف های گنبدی شکل در ساخت آلاچیق ها استفاده می کردند, اما امروز طراحی های متنوعی برای سقف آلاچیق صورت می گیرد. برخی از نمونه های منحصر به فرد سقف آلاچیق در تصاویر زیر آمده است.

آلاچیق لوکس

زیباترین آلاچیق چوبی

طرح های آلاچیق

آلاچیق مدرن

آلاچیق لوکس

آلاچیق مدرن

آلاچیق فلزی

طراحی آلاچیق با پارچه

یکی دیگر از سازه های پرکاربرد در ساخت آلاچیق ها, پارچه ها هستند. بسته به شرایط آب و هوایی در ساخت سقف و دیوار های برخی از آلاچیق ها, از پارچه ها استفاده می کنند. در زیر نمونه هایی از این آلاچیق ها را می توانید مشاهده کنید.

طراحی آلاچیق با پارچه

آلاچیق پارچه ایی

مدرن ترین آلاچیق ها با دیوارهای بسته

دیوارهای آلاچیق می تواند باز یا بسته طراحی شود. بسته به شرایط آب و هوایی این طراحی صورت می گیرد. در این قسمت نمونه هایی از آلاچیق ها با دیوارهای بسته به تصویر کشیده شده است. برای پوشش دیوارهای آلاچیق از شیشه, چوب, پارچه و … می توان استفاده نمود.

جذاب ترین آلاچیق چوبی

آلاچیق لوکس

آلاچیق مدرن

با توجه به نمونه آلاچیق های به تصویر کشیده شده, در انتخاب آلاچیق گزینه های زیادی وجود دارد که بسته به فضای باز و شرایط آب و هوایی, می توان این گزینه ها را در نظر گرفت.

یک دیدگاه

  1. ali1348reza

    فوریه 8, 2019 در 9:10 ق.ظ

    بسیار عالی از شما تشکر میکنم

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *