خانه دکوراسیون فضای باز بالکن یازده روش پرطرفدار طراحی دکوراسیون فضای باز ۲۰۱۴

یازده روش پرطرفدار طراحی دکوراسیون فضای باز ۲۰۱۴

دکوراسیون فضای باز 2014

روش های جدید و مدرن در طراحی دکوراسیون فضای باز در سال ۲۰۱۴ نیز بسیار پر طرفدار و محبوب به حساب می آید ما در این مطلب شما را با یازده طراحی پر طرفدار دکوراسیون فضای باز ۲۰۱۴ که دارای طرفداران بسیاری است آشنا خواهیم کرد. لطفا تا پایان همراه ما باشید.

 

 

انواع ساعت دیواری

 

دکوراسیون فضای باز ۲۰۱۴:

۱. نورپردازی خلاق: اگر شما نیاز دارید تا بهترین استفاده را از فضای خارجی منزل در شب بکنید شما نیاز به نورپردازی فضای بیرونی منزل خود دارید در طراحی دکوراسیون فضای باز ۲۰۱۴ استفاده از نورهای مخفی در زیر میز و صندلی و همچنین زمین های اطراف با قابلیت تغییر رنگ نورها، تبدیل به یک برند شده است.

دکوراسیون فضای باز 2014

مبل و میز

۲٫ سونا در فضای باز: برای افرادی که دوستدار استفاده از سونا هستند قرار دادن سونا در فضای باز منزل سرمایه گذاری موفقی در سال ۲۰۱۴ است.

دکوراسیون فضای باز 2014

۳٫ وجود استخر آب داغ در فضای باز: این گزینه نیز میتواند مانند سونا گزینه ای ایده آل برای استفاده در دکوراسیون فضای باز مدرن در سال ۲۰۱۴ باشد که طرفداران زیادی در این سال داشته است.

دکوراسیون فضای باز 2014

۴٫ مواد طبیعی در باغ: اگر شما نیز به استفاده از مواد طبیعی در طراحی دکوراسیون منزل علاقه مند هستید هیچ جا مناسب تر از باغ برای استفاده از مواد و مصالح طبیعی نیست.

دکوراسیون فضای باز 2014

۵٫ صندلی غرق شده در استخر: به نمایش خیره کننده فضای دوستانه ای که در لبه استخر ایجاد شده است نگاه کنید. این ایده از بهترین ایده های به کار رفته در طراحی دکوراسیون فضای باز ۲۰۱۴ است که دارای طراحی ساده زیبا و شیک است.

دکوراسیون فضای باز 2014

۶٫ شومینه در فضای باز: استفاده از شومینه در فضای باز از دیگر طرح های پر طرفدار در سال ۲۰۱۴ است که می تواند شما را در روزهای سرد سال نیز برای جمع شدن در فضای باز منزل تشویق نماید.

دکوراسیون فضای باز 2014

۷٫ گیاهان بومی: در فضای باز منزل خود از گیاهان بومی استفاده کنید. این امر باعث رشد بهتر گیاهان و همچنین احترام به محیط اطاف منزلتان می شود.

دکوراسیون فضای باز 2014

۸٫ باغچه دیواری: استفاده از باغچه های کوچک بر روی دیوارها یکی از محبوب ترین ایده ها در دیزاین دکوراسیون فضای باز ۲۰۱۴ است شما با استفاده از خلاقیت خود میتوانید اشکال و اندازه های مختلفی با باغچه رنگارنگ خانه خود ببخشید.

دکوراسیون فضای باز 2014

۹٫ گیاهان دارویی در باغچه: استفاده از این امر ایده ای کاربردی و پر طرفدار در فضای خارجی منزل شماست.

دکوراسیون فضای باز 2014

۱۰٫ کاهش استفاده از چمن: ما متوجه ایم موضوع شده ایم که در سال ۲۰۱۴ استفاده از چمن جای خود را به استفاده از گیاهان برجسته داده است تا فضای زیباتری در دکوراسیون فضای باز منزلتان ایجاد شود.

دکوراسیون فضای باز 2014

۱۱٫ استفاده از چمن مصنوعی: در گذشته استفاده از چمن مصنوعی برای ظاهر و کیفیت غیر طبیعی آن محبوبیت چندانی نداشت اما امروزه با پیشرفت ظاهر و درجه کیفیت چمن مصنوعی شاهد افزایش استفاده از آن مخصوصا برای افرادی که خواهان داشتن چمنی همیشه شاداب اند، هستیم.

دکوراسیون فضای باز 2014

امیدواریم با نمایش عکس های دکوراسیون فضای باز ۲۰۱۴ و معرفی طرح های پرطرفدار در دنیا توانسته باشیم ایده های مناسبی برای داشتن دکوراسیون فضای باز ایده آل در منزلتان به شما هدیه دهیم.

۳ دیدگاه ها

  1. بهار

    می 11, 2014 در 12:37 ب.ظ

    با سلام. در خصوص دکوراسیون فضای حیاط مطالب بیشتری قرار دهید.باتشکر

    پاسخ دادن

  2. ناشناس

    ژوئن 16, 2015 در 2:55 ق.ظ

    کاش اینقد مجلل فک نمیمردین برلی جاهایی که جو روستایی و ساده داره و امکانات کم تکلیف چیه؟ وگرته پول باشه زیبایی هم هست مهم اینه خلاقانه ساده کم هزینه وزیبا باشه

    پاسخ دادن

  3. مهرزاد

    ژوئن 24, 2016 در 9:38 ق.ظ

    درود بر همه. مهرزاد هستم..شما که فرموده بودین کاش ساده باشه و کسی که پول نداره چکار کنه. به نظر بنده اینطور نیست.یه موقعه هست که معمار اصلا در پول هم که غرق بشه بلد نیست یک ایده خوب از خودش بده .در فضا های دانشگاهی و طرح های اموزشی اولین چیزی که باید برای باز شدن ذهن خلاق معماران به اونا بگیم اینه که شما اصلا به محدودیت مالی فکر نکن و مطمن باش طرح شما بی نهایت میشه پول براش خرج کرد و استرس زمین کوچیکه یا پول کمه یا مگه مردمش اصلا انقد پولدارن رو بهش وارد نکنیم ذهن این معمار هیچ وقت دیگه نمیتونه خلاق باشه.بیشتر مهندسین عمران و بخصوص معماران حال حاضر ما انقد با سر کوب کردن افکارشون توسط همین افراد محدود کننده مواجه شدن که دیگه وقتی یک کارفرما هم ازشون میخواد که من پول زیادی دارم فقط طرح خوبی میخوام تا شروع به ساخت کنم و طرح خوبی بهم بده میبینیم که اتوماتیک وار همش اون محدویته اول میاد جلو ذهنش و نمیزاره دستش در دادن طرح ازاد باشه سلول های مغزیشو عادت دادن به زمین کوچیکه. .پول نیست. به چه درد میخوره.

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *