خانه حمام و سرویس بهداشتی حمام های مدرن خاکستری و سفید برای خانه های لاکچری

حمام های مدرن خاکستری و سفید برای خانه های لاکچری

طراحی حمام با تم خاکستری و سفید

رنگ خاکستری در دیدگاه بیشتر افراد رنگی کسل کننده و ملایم است. به همین خاطر در دکوراسیون از این رنگ خنثی به طور مکرر اما همراه با رنگ های دیگر استفاده می شود. در این مطلب می خواهیم ایده های متفاوتی از ترکیب دو رنگ سفید و خاکستری در دکوراسیون حمام ارائه کنیم.

حمام های مدرن خاکستری و سفید برای خانه های شیک

همان طور که ذکر شد رنگ خاکستری رنگی ملایم و خنثی است و حتی به تنهایی می تواند کسل کننده نیز باشد. این رنگ خنثی را به دلیل طبیعت یکنواختش می توان با سایر رنگ های تند به کار برد.

رنگ های خاکستری ملایم قدرت تطبیق بیشتری با فضا و رنگ های دیگر دارند. گاهی نیز این رنگ را با رنگ خنثی دیگر مانند سفید ترکیب می کنند. سفید نیز رنگی خنثی است اما با میزان روشنایی خود رنگ خاکستری را متعادل می کند.

رنگ سفید اگر به درستی در کنار رنگ های دیگر به کار رفته باشد، ابداً یک رنگ بی حال و خسته کننده نیست. رنگ خاکستری در دکوراسیون حمام نیز نمادی از تیرگی نخواهد بود، به شرطی که با درجه غلظت مناسب به کار رفته باشد.

انواع ساعت دیواری

تم سفید و خاکستری در حمام مدرن

طراحی ایده آل حمام با م سفید

حمام سفید و خاکستری

مبل و میز

دکوراسیون حمام

دکوراسیون متفاوت حمام

چیدمان فوق العاده حمام خاکستری

حمام با چیدمان فوق العاده

حمام ایده آل با تم سفید و خاکستری

نورپردازی زیبای حمام خاکستری

دکوراسیون فوق العاده حمام

در چنین دکوراسیونی وجود دو رنگ ترکیبی سفید و خاکستری به راحتی در هم ادغام می شوند. از این رو در طراحی حمام مینیمال و البته سایر چیدمان ها به کار می روند. کسانی که از اعمال ترکیب رنگی در محیط منزل نگران هستند، می توانند به راحتی این ترکیب را در محیط حمام به کار ببرند.

دیزاین شیک حمام

حمام شیک

حمام با دیزاین ایده آل

حمام شیک با تم خاکستری

حمام زیبا با تم خاکستری

دیزاین عالی حمام

دیزاین متفاوت حمام

دیزاین لاکچری حمام

طراحی فوق االعاده حمام با تم سفید و خاکستری

طراحی حمام با تم خاکستری و سفید

سفید و خاکستری به عنوان پس زمینه عالی برای جلوه سایر تایل ها و وسایل قرار گرفته در حمام عمل می کنند. در بستری خنثی شکوه هر رنگی قابل درک و رویت است. به همین خاطر در چنین دکوراسیونی کوچک ترین تغییرات نیز فیدبک بالایی دارند. البته بهتر است از رنگ خاکستری در طراحی دکوراسیون حمام در تن روشن استفاده کنید تا به رنگ سفید نزدیک تر باشد و تعادل و موزانه بین دو رنگ به هم نخورد.

طراحی حمام با تم خاکستری و سفید

دیزاین فوق العاده حمام

چیدمان شیک حمام

دکوراسیون عالی حمام

همان طور که می دانید رنگ های خنثی سازگارند و از این رو برای استفاده از رنگ های دیگر مشکلی نداریم. بنابراین برای وارد کردن رنگ سوم به مشکلی برنخواهیم خورد و با خیال راحت می توانیم رنگ سوم را وارد چرخه دکوراسیون کنیم. از طرفی نیز برای بسترسازی با کمترین الزامات و ضوابط کار می کنید. تقریباً در تمامی رنگ های خنثی می توان آزادانه عمل کرد. چون این سبک ها رنگ های دیگر را در خود غرق می سازند. به عنوان مثال برای کف پوش حمام از رنگ خاکستری ملایم استفاده کنید و برای دیوارهای آن از رنگ روشن سفید کمک بگیرید.

چیدمان متفاوت حمام

حمام خاکستری

دکوراسیون زیبای حمام با تم سفید و خاکستری

دکوراسیون مدرن حمام

دکوراسیون عالی حمام

طراحی حمام با تم خاکستری و سفید

وجود این دو رنگ در کنار یکدیگر علاوه بر ساختن محیطی متعادل، محیطی سرد نیز ایجاد می کند. شما می توانید سردی محیط را با سایر عناصر به کار رفته از بین ببرید. هر چند شکستن این سردی در دکوراسیون داخلی حمام خیلی حائز اهمیت نیست.

در دیزاین حمام نیز با اندکی نور  می توان روشنی قابل ملاحظه ای به دست آورد. البته به شرطی که میزان رنگ سفید به کار رفته در طراحی حمام، ۷۰ درصد دکوراسیون را شامل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *