خانه حمام و سرویس بهداشتی حمام ۳۰ طرح زیبا برای داشتن یک حمام متفاوت

۳۰ طرح زیبا برای داشتن یک حمام متفاوت

دیزاین جذاب حمام صنعتی

برای دکوراسیون حمام مانند سایر اجزاء و عناصر منزل دقت زیادی به کار گرفته می شود. ضمن اینکه در کنار این دقت بالا، معمولاً از تم خاصی برای طراحی استفاده می گردد. در مطلب پیش رو، مجموعه ای از ایده های جذاب و شیک حمام متفاوت را برای شما گردآوری کرده ایم. 

در این مطلب منظور از حمام متفاوت همان طراحی صنعتی است. در بسیاری از منازل از چیدمان صنعتی برای دکوراسیون استفاده می گردد. البته عده ای به دلیل ماهیت زبر و خشن دکوراسیون صنعتی تمایلی به آن ندارند و آن را پس می زنند. عده ای نیز این سبک را واقع گرا دانسته و به شدت از آن استقبال می کنند.

ایده های دیزاین حمام متفاوت با طراحی صنعتی

حمام متفاوت با دیزاین صنعتی ما را به یاد کارخانه یا انبارهای قدیمی می اندازد. این سبک برای فضاهای بزرگ کاربردی است. تمام اجزا و عناصر در دکوراسیون حمام در معرض دید است و این ویژگی از کارکردهای سبک صنعتی می باشد. به عبارتی دیزاین صنعتی صادقانه است و فضای مورد نظر را همان گونه که هست نشان می دهد. در سال های اخیر بسیاری از افراد به این سبک روی آورده و آن را در محیط منزل اعمال می کنند. چهره و سیمای حمام و سایر قسمت های منزل در چنین سبکی ناتمام است. این الگوی طراحی نشان دهنده چیزهایی است که به صنعت و ساختمان مرتبط می گردد.

حمام با دیزاین صنعتی

انواع ساعت دیواری

حمام با طرح صنعتی

چیدمان صنعتی حمام

طراحی حمام به سبک صنعتی

مبل و میز

طراحی صنعتی حمام

حمام با طراحی صنعتی

طرح صنعتی حمام

سبک صنعتی حمام

حمام متقاوت

چیدمان صنعتی حمام

می توان حمام مینیمال را با چنین دیزاینی ترکیب کرد. چون عناصر حمام صنعتی در سبک مینیمال به کار می رود. به عبارتی عده ای معتقدند که صنعتی بودن فضای حمام می تواند سادگی و زیبایی دکوراسیون مینیمال را آشکار سازد. این عقیده تا حد زیادی قابل قبول است. چون طبعاً ظرافت های فوق العاده در سبک طراحی مینیمال به راحتی در بطن خشن چیدمان صنعتی پدیدار می شوند.

 

دیزاین صنعتی حمام

دکوراسیون صنعتی حمام

دکوراسیون زیبای حمام

چیدمان عالی حمام

حمام صنعتی

حمام متفاوت

حمام متفاوت

حمام با طرح صنعتی

طراحی صنعتی حمام

حمام متفاوت

در طراحی حمام متفاوت با دیزاین صنعتی از فلز، چوب و استیل استفاده می گردد. در چنین طرحی هر چیزی که شما را به چیدمان صنعتی نزدیک سازد، بسیار ارزشمند و قابل توجه است. برای جلوه بیشتر حمام باید وسایل در جنس های اعلام شده حالت کهنه و بازیافتی داشته باشند.

چیدمان ایده آل حمام

طراحی فوق العاده حمام

حمام با دیزاین شیک

حمام متفاوت

دیوارها در این سبک خشن و کهنه هستند. برای کهنه و قدیمی تر شدن سطوح دیوار باید از آثار هنری آویزان بهره مند گردید. برای جلوه طرح صنعتی در حمام از رنگ های برجسته، خنثی و روشن کمک بگیرید. تنالیته و سایه های خاکستری در تلفیق با رنگ سفید چهره حمام را ساده و زیبا خواهد ساخت.

معمولاً برای پوشش کف در چنین سبکی از پوشش چوبی و سنگی کمک گرفته می شود. گیاهان نیز بخشی لز فضای صنعتی هستند. در صورت تمایل می توانید برای دیزاین صنعتی از گیاهان در حمام استفاده کنید.

دیزاین شیک حمام

دیزاین زیبای حمام

دیزاین لاکچری حمام

دیزاین ایده آل حمام

طراحی متفاوت حمام

حمام متفاوت

برای نورپردازی حمام نیز از چراغ هایی با بدنه و عناصر فلزی استفاده می شود. چنین ساختاری ما را بیش از قبل به سبک صنعتی نزدیک می سازد و حمام متمایزی ترتیب خواهد داد. معمولاً برای دکوراسیون حمام در این سبک کمتر به مواد صیقل خورده فکر می شود. بلکه سعی می شود از همه چیز به همان شکلی که هست استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *