خانه تخت و کمد تخت کودک مدل تخت نوزاد فانتزی و شیک با طرح های جدید

مدل تخت نوزاد فانتزی و شیک با طرح های جدید

مدل تخت نوزاد با طراحی فانتزی

تخت یکی از مهم ترین وسایل برای سیسمونی نوزادان دختر و پسر است. مدل تخت نوزاد در انواع طرح های فانتزی و زیبا طراحی می شود و شما می توانید با توجه به دکوراسیون اتاق نوزاد خود تخت مناسبی را برای خرید انتخاب نمایید.

یکی از اساسی ترین تجهیزات در درون اتاق نوزادان تختخواب است اگر شما می خواهید اتاق نوزادتان طراحی بی نظیر و متفاوتی داشته باشد بهتر است که سرویس خواب نوزاد زیبا و متفاوتی را برای اتاق نوزادتان خود تهیه کنید.

Model beds for children (3)

مدل تخت نوزاد با جدیدترین طرح های فانتزی و شیک

تختخواب زیبا و راحت یکی از وسایل ضروری برای خواب نوزادان است در هنگام خرید تخت نوزاد قبل از هر چیز باید از راحتی تختخواب مطمئن شوید. توجه داشته باشید که تخت نوزاد باید نرده های محافظی داشته باشد تا از افتادن نوزادان جلوگیری شود. بعد از تهیه تخت باید روتختی مناسبی را خریداری کنید. طرح و مدل تخت خواب هر چقدر هم که زیبا باشد باز هم به روتختی متفاوتی نیازمند دارید تا زیبایی تختخواب بیشتر به نظر برسد.

انواع ساعت دیواری

Model beds for children (1)Model beds for children (2)
بهتر است بعد از قرار دادن تخت و کمد نوزاد در مکانی مناسب, تختخواب را به زیبایی تزیین کنید. آویز بالای تخت نوزاد از وسایلی مناسب برای تزیین تخت است و علاوه بر این آویز برای خواباندن و سرگرم کردن نوزادان بسیار مناسب است.
علاوه بر طرح و مدل تخت باید بر روی انتخاب رنگ آن نیز حساسیت لازم را به خرج دهید. برای تخت و روتختی نوزاد می توانید از انواع رنگ های روشن و ملایم نظیر صورتی و سبز و آبی و زرد و سفید و قرمز استفاده کنید.

Model beds for children (7)Model beds for children (8)

در ادامه تصاویری از طرح های زیبا و فانتزی مدل تخت نوزاد را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.
Model beds for children (4) Model beds for children (5) Model beds for children (6)  Model beds for children (9) Model beds for children (10) Model beds for children (11) Model beds for children (12) Model beds for children (13) Model beds for children (14) Model beds for children (15) Model beds for children (16) Model beds for children (17) Model beds for children (18) Model beds for children (19) Model beds for children (21)

مبل و میز

طرح های جدید و زیبای مدل تخت نوزاد را در این مطلب ملاحظه کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشند. می توانید با الگوبرداری از این طرح های زیبای تخت مخصوص نوزادان, ایده آل ترین و مناسب ترین تختخواب را برای فرزند خود تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *