خانه تخت و کمد مدل سرویس خواب سلطنتی با طرح های امروزی و شیک

مدل سرویس خواب سلطنتی با طرح های امروزی و شیک

سرویس خواب سلطنتی امروزی

یکی از مهم ترین موارد در اتاق خواب، سرویس خواب می باشد. سرویس خواب بایستی در عین راحتی، زیبا و لوکس هم باشد. همچنین با سایر وسایل دکوراسیون اتاق خواب نیز هماهنگی داشته باشد. در این مطلب با مدل های جدید و به روز سرویس خواب سلطنتی آشنا خواهید شد.

مدل های بی نظیر و جذاب سرویس خواب سلطنتی

در مطلب قبل تصاویری از انواع مدل تخت خواب سلطنتی  جدید و شیک را به نمایش گذاشتیم اما در این مطلب به مدل سرویس خواب سلطنتی می پردازیم. به طور کلی سرویس خواب شامل تخت خواب دونفره، پاتختی، پاف، میز آرایش به همراه آینه و صندلی می باشد. سرویس خواب های موجود شامل ۴ نوع متریال عبارتند از سرویس خواب ام دی اف، چوب، ملامینه و فلز می باشند. امروزه سرویس های خواب دو نفره تنوع زیادی دارند.

اما مدل سرویس خواب سلطنتی نسبت به مدل سرویس خواب اسپرت، بیشتر مورد پسند ایرانیان می باشد چرا که زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق را دو چندان می کند. سرویس خواب های جذاب سلطنتی نیز دارای رنگ ها و طرح های متفاوت و فوق العاده ای در بازار هستند.

انواع ساعت دیواری

سرویس خواب مدرن سلطنتی که از جنس چوب می باشد، زیباترین سرویس خواب به شمار می آید، زیرا فرهنگ و هنر ایرانی را به نمایش می گذارد. منبت کاری های انجام شده بر روی این نوع سرویس خواب موجب با ارزش تر شدن و منحصر به فرد شدن آن می شود.

سرویس خواب شیک سلطنتی به طراحی و دیزاین اتاق خواب زیبایی خاصی می دهد. نقش و نگار وسایل سرویس خواب لوکس سلطنتی نشانه هنر یک هنرمند ایرانی است. این نوع سرویس خواب قیمت بیشتری نسبت به سایر سرویس های خواب دارد زیرا طراحی و کار صورت گرفته بر روی آن بسیار پیچیده و زمان بر می باشد. قیمت آن ها نیز بر اساس نوع چوب، رنگ و طراحی متفاوت است.

در ادامه تصاویر جدید سرویس خواب دو نفره که طرح های سلطنتی و بی نظیری دارند را مشاهده می کنید.

مبل و میز

سرویس خواب طلایی سلطنتی

سرویس خواب زیبای سلطنتی

چیدمان سرویس خواب های سلطنتی

وسایل سرویس خواب های سلطنتی

چیدمان دکوراسیون سرویس خواب های سلطنتی

سرویس خواب زرشکی سلطنتی

سرویس خواب سفید سلطنتی

سرویس خواب عروس سلطنتی

طراحی سرویس خواب به روز سلطنتی

بهترین سرویس خواب مشکی سلطنتی

سرویس خواب دو نفره سلطنتی

سرویس خواب صورتی سلطنتی

طرح سرویس خواب های سلطنتی و ایرانی

سرویس خواب شیک سلطنتی

سرویس خواب بی نظیر سلطنتی

سرویس خواب خاص سلطنتی

مدرن ترین سرویس خواب سلطنتی

انواع سرویس خواب جذاب سلطنتی

تصاویر سرویس خواب منحصر به فرد سلطنتی

سرویس خواب لوکس سلطنتی

جدیدترین سرویس خواب سلطنتی

امیدواریم که مدل های سرویس خواب سلطنتی مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشند و از این مدل سرویس خواب ها برای دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *