خانه تخت و کمد تخت کودک مدل های تخت خواب کودک شیک و فانتزی یک طبقه و دو طبقه

مدل های تخت خواب کودک شیک و فانتزی یک طبقه و دو طبقه

مدل تخت خواب کودک

تخت خواب کودک از انواع وسایلی است که در اتاق کودک بیش از هر چیزی جلب توجه می کند بنابراین بهتر است در انتخاب تخت خواب مناسب برای اتاق فرزندتان دقت لازم را به خرج دهید. در ادامه انواع مدل تخت خواب دخترانه و پسرانه جدید را مشاهده خواهید کرد. 

تخت کودک علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و شیک باید از دوام و امنیت کافی برخوردار باشد و علاوه بر این بهتر است با توجه سن فرزند خود طرح و رنگ تخت خواب را انتخاب کنید.

مدل تخت خواب شیک و کاربردی برای اتاق کودک

مدل تخت خواب کودک شیک و زیبا

تخت خواب یکی از مهم ترین اجزاء در سرویس خواب کودک است بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب مدل سرویس خواب برای کودکان ابتدا تخت خواب را از لحاظ امنیت و طرح و رنگ و کیفیت مورد بررسی قرار دهید. در ادامه انواع مدل تخت خواب کودک شیک و جدید را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

انواع ساعت دیواری

مدل تخت خواب شیک کودک

مدل تخت خواب دخترانه و پسرانه

بهتر است در هنگام انتخاب مدل تخت خواب برای کودک به جنسیت فرزند خود توجه کنید سپس از بین طرح های مختلف تخت خوابی شیک و زیبا را انتخاب کنید. در هنگام انتخاب مدل تخت خواب برای کودکان بهتر است امنیت را فدای زیبایی تخت نکنید و تخت خوابی را برای فرزند خود انتخاب کنید که از امنیت زیادی برخوردار است.
برای زیبایی و جذابیت بیشتر تخت خواب دخترانه و تخت خواب پسرانه می توانید خودتان دست به کار شوید و تخت خواب را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید. برای تزیین تخت خواب کودک می توانید از پارچه های رنگی و قرار دادن عروسک های زیبا در کنار تخت خواب و کشیدن نقاشی روی دیوار مجاور تخت و … استفاده کنید.

مدل تخت خواب دخترانه مدل تخت خواب فانتزی و زیبا کودک مدل تخت خواب شیک کودک مدل تخت خواب بنفش کودک

مبل و میز

مدل تخت صورتی کودک
توجه به جنس تخت کودک یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. بهتر است از تخت خواب های چوبی و ام دی اف و یا نئوپان برای کودکان استفاده کنید. تخت خواب های فرفورژه برای کودکان مناسب نیستند زیرا در برخی از مدل های این نوع تخت خواب ها لبه های تیزی وجود دارد که ممکن است باعث صدمه زدن به کودکان شود.

مدل تخت خواب دو طبقه کودک مدل تخت خواب کودک با طرح فانتزی مدل تخت کودک فانتزی و زیبا مدل تخت خواب زیبا کودک مدل تخت خواب پسرانه مدل تخت خواب دخترانه
مدل تخت خواب فانتزی و زیبا برای کودک مدل تخت خواب فانتزی و زیبا برای کودک مدل تخت خواب شیک و ساده برای کودک

مدل تخت خواب دو طبقه کودک

اگر شما به علت کبود فضا در منزل مجبور هستید از اتاق مشترکی برای فرزندان خود استفاده کنید بهتر است برای صرفه جویی در فضای اتاق فرزندان خود از تخت خواب دو طبقه کودک استفاده کنید. تخت خواب های دو طبقه در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود هستند که این مدل تخت خواب ها برای دوقلوها نیز می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.
انتخاب رنگ تخت خواب یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. مناسب ترین رنگ ها برای تخت کودک طیف رنگی کرم تا استخوانی می باشد که این رنگ تخت خواب ها باعث می شوند تا فضای اتاق روشن تر به نظر برسد و علاوه بر این تمیز کردن تخت خواب هایی که رنگ روشن دارند به راحتی امکان پذیر است.
بهتر است رنگ تخت خواب برای اتاق کودک به گونه ای انتخاب شود که با رنگ سایر وسایل در اتاق کودک مطابقت و همخوانی داشته باشد.

مدل تخت کودک مدل تخت خواب دو طبقه مدل تخت خواب زیبا و شیک کودک مدل تخت خواب سفید برای کودک مدل تخت دو طبقه برای کودک مدل تخت خواب سفید و شیک مدل تخت خواب کودک مدل تخت خواب زیبا و جذاب برای کودک مدل تخت خواب کودک دو طبقه مدل تخت دو طبقه

در این مطلب انواع مدل تخت خواب کودک دخترانه و پسرانه را مشاهده کردید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های متنوع تخت خواب برای کودکان به بخش تخت کودک سایت زیبایی خانه مراجعه کنید.

یک دیدگاه

  1. تارا

    نوامبر 2, 2018 در 2:52 ب.ظ

    خیلی ممنون نتیجه گرفتم🙏

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *