خانه تخت و کمد مدل های کمد دیواری ۲۰۱۸ شیک و جدید

مدل های کمد دیواری ۲۰۱۸ شیک و جدید

کمد دیواری شیک

طراحی کمد دیواری به مراتب در محیط و فضاهای کوچک اهمیت می یابد. البته این طراحی منوط به بزرگی یا کوچکی فضای داخلی خانه نیست. معمولا برای طراحی کمد دیواری محدوده اتاق خواب را انتخاب می کنند. در این مطلب نمونه های متفاوتی از طراحی انواع مدل کمد دیواری ۲۰۱۸ را به شما معرفی می کنیم.

مدل کمد دیواری ۲۰۱۸ با طرح های زیبا و مدرن

طراحی کمد دیواری یکی از الزامات و امتیازات بزرگ اتاق خواب محسوب می شود. کمد دیواری می تواند یک فضای ایده آل برای ذخیره سازی وسایلی که متمایل نیستید در معرض دید قرار بگیرند، باشد. لباس، کفش، لوازم شخصی و… از جمله مواردی هستند که می توان در کمد دیواری جای داد. مسلما در صورت نبود چنین فضایی با یک طراحی نامرتب و شلوغ مواجه می شوید. این فضا به قدر کافی جا دارد و می توانید برای یک دیزاین عالی روی آن حساب کنید. کمد دیواری یک فضای سربسته می باشد که از کف و کناره ها به دیوار متصل است که این مسئله موجب استحکام بیشتر کمدهای دیواری به واسطه پیچ به دیوار می شود.

استفاده از متریال شیشه در بدنه کمد دیواری باعث می شود که فضای داخلی آن بیش از پیش مدرن و متفاوت به نظر برسد. به دلیل استفاده از شیشه رفلکتیو فضای داخلی کمد دیده نمی شود.

طراحی ایده آل کمد دیواری

انواع ساعت دیواری

طراحی کمد دیواری با آینه

کمد دیواری با طرح شیشه

مبل و میز

طرح شیک و جذاب کمد دیواری کمد دیواری با تم مشکی

طراحی کمد دیواری کشویی

کمد دیواری زیبا

طرح متفاوت کمد دیواری کمد دیواری با طرح لاکچری

کمد دیواری با طرح ساده

کمد دیواری شیک ام دی اف  کمد دیواری ریلی   دکوراسیون جدید کمد دیواری   دکوراسیون شیک کمد دیواری طراحی ساده کمد دیواری

کمد دیواری شیک

طراحی لاکچری کمد دیواری     طراحی متفاوت کمد دیواری

طرح کلاسیک کمد دیواریدل

در نمونه های مختلفی از انواع مدل کمد دیواری ۲۰۱۸ از آینه در دکوراسیون استفاده شده که محدوده اتاق خواب را بسیار شیک و جذاب می کند. استفاده از آینه در سطح نمای کمد دیواری موجب می شود که فضای اتاق خواب بزرگ دیده شود. در چنین نمونه هایی، ترکیبی از مدرن بودن و خلاقیت در کنار هم خود نمایی می کند. چوب و ام دی اف را نیز در این طراحی ها به کار می روند که این مسئله جذابیت خاصی به فضای داخلی اتاق می بخشد.

کمد دیواری ام دی اف

کمد دیواری 2018

می توانید از رنگ های شاد برای اتاق خواب کودک استفاده کنید. استفاده از آینه در بدنه کمد دیواری ۲۰۱۸ در عین اینکه اتاق خواب شما را زیبا می کند، وسیله ای نیز برای آراستگی شما محسوب می شود. از معایب آینه در بدنه کمد دیواری این است که این آینه ها سریع لک می شوند. در واقع چنین آینه هایی بسیار مستعد جذب کثیفی و لک پذیری هستند. گاهی اوقات برای جلوه بیشتر مدل کمد دیواری از ست کمد دیواری و تخت استفاده می شود که البته فوق العاده نتیجه می دهد. انتخاب رنگ قرمز برای کمد دیواری با پس زمینه سفید (دیوارهای اتاق) بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد.

طرح ام دی اف کمد دیواری

طراحی شیک کمد دیواری

کمد دیواری 2018

کمد دیواری با تم قهوه ای

همان طور که می دانید سفید از جمله رنگ های ترکیبی است که خنثی بودنش در کنار یک رنگ تند شکسته می شود. به عنوان مثال رنگ قرمز در کنار رنگ سفید ترکیب فوق العاده ایجاد می کند. برای کمد دیواری ۲۰۱۸ از طرح های تلفیقی و مدرن استفاده شده است. در بسیاری از فضاهای داخلی منزل از چوب در کنار رنگ سفید استفاده می شود. این نوع دکوراسیون گرما به محیط می بخشد. استفاده از پوشش های براقی مانند ام دی اف هایگلاس یا رنگ های براق علاوه بر ایجاد یک دکوراسیون عالی، باعث نور بیشتر اتاق خواب می شود. چون این نوع پوشش ها نور را به خوبی منعکس می کنند.

طرح کمد دیواری ریلی

طرح زیبای کمد دیواری

کمد دیواری هایگلاس

امیدواریم طرح های شیک و لاکچری ارائه شده برای کمد دیواری ۲۰۱۸ نظر شما عزیزان را جلب کرده باشد و ایده های لازم برای یک طراحی عالی را دریافت کرده باشید.

یک دیدگاه

  1. فرهاد کوه کن

    آوریل 14, 2019 در 2:25 ب.ظ

    عالیه اما خواهشمندم طرحهای در حد امکان آدمهای طبقه کارگر هم بگذارید، طرحهای با قیمت کمتر و کوچیکتر. ممنون میشم…

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *