خانه تخت و کمد مدل کمد دیواری پذیرایی با ۳۳ طرح کاربردی و شیک

مدل کمد دیواری پذیرایی با ۳۳ طرح کاربردی و شیک

مدل کمد دیواری

همه ما با نقش کمد دیواری در محیط منزل آشنا هستیم و کاربرد آن را می دانیم. امروزه در بسیاری از منازل کمد دیواری تعبیه شده، از موارد ضروری و کاربردی محسوب می شود. در این مطلب طراحی متفاوتی از مدل کمد دیواری پذیرایی را به شما ارائه می دهیم.

مدل کمد دیواری پذیرایی با ۲۵ طرح کاربردی و عالی

مدل کمد دیواری پذیرایی مانند کمد دیواری اتاق خواب نقش بسیار مهمی در چیدمان دارد و اگر به درستی تعبیه شده باشید، فضای متفاوتی به ما ارائه می دهد.

مدل کمد دیواری پذیرایی مخصوصاً در منازل بدون انباری بسیار حائز اهمیت و کاربردی است. فضای اختصاص یافته به آن نقش مهمی در منظم کردن منزل دارد و باعث می شود همه چیز ساده و عالی به نظر برسد و هیچ چیز اضافی در دکوراسیون نمایان نشود.

گذشته از این نقش کاربردی، مدل کمد دیواری پذیرایی سبب ایجاد دکوری متفاوت در منزل خواهد شد. بنابراین انتخاب طرح کمد دیواری اهمیت زیادی دارد.

انواع ساعت دیواری

طراحی ایده آل کمد دیواری

طراحی جالب کمد دیواری

طراحی متفاوت کمد دیواری

مبل و میز

کمد دیواری شیک

طرح زیبا و جذاب کمد دیواری

دیزاین لاکچری کمد دیواری

مدل کمد دیواری پذیرایی

مدل متفاوت کمد دیواری پذیرایی

مدل فوق العاده کمد دیواری اتاق پذیرایی

مدل کمد دیواری پذیرایی

مدل ایده آل کمد دیواری

مدل لاکچری کمد دیواری

دیزاین خاص کمد دیواری

طراحی متفاوت کمد دیواری

کمد دیواری لاکچری

بسیاری از وسایل شخصی مانند لباس، اتو و… را می توان در همین محیط قرار داد. ما به طور روزمره با وسایلی روبرو هستیم که تقریباً جای مشخصی ندارند. می توانید این وسایل را در دراور و کمد دیواری جای دهید.

اساسی ترین و کاربردی ترین نقشی که می توان برای مدل کمد دیواری اتاق پذیرایی نام برد، ارائه نظم در دکوراسیون فضای داخلی منزل است.

ویژگی های یک کمد دیواری مناسب

در رابطه با انتخاب چهار چوب کمد دیواری باید متذکر شویم که حتما فلزی باشد. به این خاطر که چارچوب فلزی بسیار مستحکم تر از کمد دیواری با چارچوب دوبل شده از ام دی اف می باشد. این مشکل را زمانی متوجه خواهید شد که وسایل را داخل کمد دیواری قرار می دهید و احساس می کنید که چهار چوب طبقات کمد دیواری بسیار ور آمده است. در چار چوب فلزی به خاطر داشتن زوار، طبقه کمد دیواری داخل زوار قرار می گیرد و وزن سنگین را متحمل می شود.

در کمد دیواری ریلی، یراق آلات بسیار اهمیت دارد. متاسفانه در بازار یراق های چینی متعددی وجود دارد.

مدل کمد دیواری پذیرایی

کمد دیواری

طراحی جذاب کمد دیواری

کمد دیواری شیک

کمد دیواری شیک و زیبا

طرح زیبای کمد دیواری

کمد دیواری

طراحی جالب کمد دیواری

طرح عالی کمد دیواری

طراحی عالی کمد دیواری

کمد دیواری لاکچری

قیمت کمد دیواری نیز بسته به مدل کمد دیواری پذیرایی بسیار متفاوت است. شما باید به مجری کار بگویید که دقیقاً چند طبقه، کشو و… برای کمد دیواری لازم دارید و چه نوع کمد دیواری می خواهید تا با توجه به اطلاعات گرفته شده از شما، قیمت را به شما اعلام کند.

برای انتخاب کمد دیواری مناسب کیفیت اهمیت بسیاری دارد. چون این وسیله از موارد بسیار کاربردی است که در طی روز مدام برای برداشتن وسایل با آن سر و کار داریم و  از طرفی باید تحمل وزن سنگین وسایل را داشته باشد. بنابراین انتخاب جنس، طرح، رنگ و… اهمیت دارد.

برای محاسبه متراژ کمد دیواری نیز باید طول دیواری که قرار است کمد دیواری بر روی آن نصب شود،  در ارتفاع کمد ضرب گردد تا متر مربع کمد دیواری محاسبه گردد. معمولاً ارتفاع کمد دیواری را تا زیر سقف در نظر می گیرند. برای دفاتر و خانه هایی که کمد دیواری دارند و فقط می خواهند درب لولایی آن را به درب ریلی تبدیل کنند، طول کمد در ارتفاع آن ضرب می شود و بدین طریق متراژ آن محاسبه می شود.

معمولاً برای باکس بالای کمد دیواری (محلی برای گذاشتن چمدان و وسایلی که نیاز نیست در دسترس باشند)، هزینه ای جدا در نظر گرفته می شود.

دیزاین زیبای کمد دیواری

کمد دیواری زیبا

طراحی جذاب کمد دیواری

طراحی خلاقانه کمد دیواری

طراحی شیک کمد دیواری اتاق پذیرایی

طرح جذاب کمد دیواری

اگر خانه کوچک دارید بهتر است از مدل ترکیبی تخت و کمد استفاده کنید و در این صورت هم در فضا صرفه جویی کرده اید و هم فضای منزل شما هماهنگ تر به نظر می رسد. امیدواریم با رعایت نکات ذکر شده بتوانید یک کمد دیواری ایده آل با دیزاین متفاوت نصب کنید و از این طراحی فوق العاده نهایت لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *