خانه تخت و کمد ۶۰ مدل سرویس خواب نوزاد با طراحی لاکچری و دوست داشتنی

۶۰ مدل سرویس خواب نوزاد با طراحی لاکچری و دوست داشتنی

مدل سرویس خواب نوزاد

مهم ترین قسمت سیسمونی تهیه سرویس خواب نوزاد است. معمولا مدل سرویس خواب نوزاد قبل از تولد او توسط والدین انتخاب و تهیه می شود و با چیدمانی شیک و کاربردی درون اتاق نوزاد قرار می گیرد. در ادامه توجه شما را به ۶۰ مدل سرویس خواب برای نوزاد دختر و پسر جلب می کنیم که امیدواریم این طرح های زیبا و جدید مورد توجه تان قرار بگیرند. 

سرویس خواب نوزاد شامل تخت خواب و گهواره و دروار و تشک و بالش و پتوی نوزاد و … می باشد و با توجه به اینکه سرویس خواب بیشتر فضای اتاق نوزاد را اشغال می کند بنابراین بهتر است والدین عزیز در هنگام انتخاب طرح و رنگ سرویس خواب برای نوزاد حساسیت لازم را به خرج دهند.

مدل سرویس خواب قهوه ای

مدل سرویس خواب نوزاد دختر و پسر

مدل سرویس خواب نوزاد در انواع طرح های فانتزی و عروسکی و ساده موجود است که شما می توانید با توجه به سایر وسایل اتاق نوزاد طرح و رنگ سرویس خواب را انتخاب نمایید توجه داشته باشید که برای داشتن انتخابی موفق، بهتر است مدل های مختلف سرویس خواب که برای نوزادان طراحی شده اند را ببینید سپس با الگوبرداری از این مدل ها، سرویس خواب کاربردی و در عین حال زیبایی را برای اتاق نوزاد خود تهیه کنید.

انواع ساعت دیواری

مدل سرویس خواب آبی نوزاد

مدل های سرویس خواب نوزاد مدرن و کلاسیک

مدل سرویس خواب نوزاد در انواع طرح های کلاسیک و مدرن تولید می شود که انتخاب هر یک از این طرح ها به سبک دکوراسیون اتاق نوزاد بستگی دارد. اگر شما تمایل دارید طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد مدرن و امروزی باشد مدل سرویس خواب های مدرن می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند و اگر طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد به صورت کلاسیک است بهتر است از سرویس خواب های کلاسیک برای فضای اتاق نوزاد استفاده کنید.
سرویس خواب های ساده برای اتاق نوزادان انتخابی مناسب هستند زیرا این مدل ها هیچگاه قدیمی نمی شوند و از مد نمی افتند و شما می توانید به مدت طولانی از آن ها استفاده نمایید بنابراین بهتر است مدل سرویس خواب مدرن و کلاسیک برای اتاق نوزاد را از بین طرح های ساده انتخاب کنید.

مدل سرویس خواب ساده برای نوزاد
مدل سرویس خواب سفید نوزاد
سرویس خواب نوزاد
سرویس خواب شیک نوزاد
مدل سرویس خواب نوزاد
مدل سرویس خواب قهوه ای
مدل سرویس خواب نوزاد زیبا و ساده
مدل سرویس خواب شیک برای نوزاد
سرویس خواب شیک و ساده برای نوزاد
سرویس خواب سفید و صورتی برای نوزاد
مدل سرویس خواب نقره ای برای نوزاد
مدل سرویس خواب نوزاد سفید
مدل سرویس خواب برای نوزاد
سرویس خواب کلاسیک نوزاد
سرویس خواب ساده و مدرن برای نوزاد
سرویس خواب زیبا و ساده
مدل سرویس خواب کلاسیک
سرویس خواب ساده و رنگ تیره برای نوزاد
سرویس خواب شیک و سفید
سرویس خواب ساده و جذاب نوزاد

توجه داشته باشید که تخت خواب نوزاد یکی از مهم ترین عناصر در فضای اتاق خواب نوزاد است بنابراین بعد از انتخاب طرح سرویس خواب بایستی شما از راحتی و کاربردی بودن تخت خواب مطئمن شوید تا نوزاد شما در طول شبانه روز خواب راحتی داشته باشد همچنین بهتر است تخت خواب هایی را برای نوزادان انتخاب کنید که دارای لبه هستند تا از سقوط نوزاد در هنگام خوابیدن جلوگیری شود توجه داشته باشید شما می توانید این لبه ها را با بالا رفتن سن فرزندتان بردارید تا در سنین کودکی و نوجوانی فرزند شما بتواند از سرویس خواب استفاده نماید.
رنگ سرویس خواب برای نوزاد یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه والدین قرار بگیرد. اغلب افراد رنگ سرویس خواب را با توجه به جنسیت نوزاد خود انتخاب می کنند. بهترین رنگ برای سرویس خواب نوزاد دختر و پسر طیف رنگ های کرم تا استخوانی است و علاوه بر این رنگ ها شما می توانید رنگ سرویس خواب را با رنگ دیوارهای اتاق نوزاد ست کنید یا سرویس خوابی با رنگی متضاد با دیوارها را برای اتاق نوزاد خود انتخاب نمایید.

مبل و میز
سرویس خواب

مدل سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب استخوانی برای نوزاد

سرویس خواب ساده

سرویس خواب شیک و طرح دار

سرویس خواب زیبا برای نوزاد

مدل سرویس خواب نوزاد کرم

سرویس خواب ساده

مدل سرویس خواب نوزاد شیک و جدید

سرویس خواب آبی و سفید برای نوزاد

سرویس خواب ساده و زیبا

مدل سرویس خواب نوزاد قهوه ای و سفید

مدل تخت خواب نوزاد

سرویس خواب سفید و شیک

سرویس خواب ساده و زیبا

سرویس خواب ساده و سفید برای نوزاد

مدل سرویس خواب زیبا

سرویس خواب شیک و مدرن

مدل تخت نوزاد

سرویس خواب نوزادی سفید

سرویس خواب کلاسیک نوزادی

سرویس خواب ساده و شیک

سرویس خواب زیبا و جدید نوزادی

سرویس خواب کلاسیک

مدل های سرویس خواب نوزاد عروسکی و فانتزی

مدل سرویس خواب نوزاد عروسکی و فانتزی از انواع مدل سرویس خواب های شیک و پرطرفدار هستند و اگر شما تمایل دارید تا سنین کودکی فرزند خود از سرویس خواب استفاده کنید این مدل ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند.
در طراحی سرویس خواب های عروسکی و فانتزی اغلب از شخصیت های کارتونی نظیر تدی و کیتی و سایر طرح های عروسکی استفاده می شود که این مدل سرویس خواب ها باعث جذاب تر به نظر رسیدن فضای اتاق نوزادان می شوند و در اغلب مدل های این سرویس خواب ها از ترکیب رنگ های تیره و روشن استفاده شده است که این ویژگی باعث متفاوت تر به نظر رسیدن مدل سرویس خواب نوزاد می شود.
علاوه بر طرح و رنگ سرویس خواب نوزاد باید به جنس آن نیز توجه ای ویژه داشت. سرویس خواب های چوبی و ام دی اف برای اتاق نوزادان انتخابی مناسب و ایده آل هستند.

مدل سرویس خواب نوزاد مدل سرویس خواب نوزاد شیک و جدید مدل سرویس خواب فانتزی برای نوزاد سرویس خواب عروسکی نوزاد مدل سرویس خواب تدی برای نوزاد مدل سرویس خواب نوزاد دخترانه سرویس خواب صورتی و سفید برای نوزاد مدل سرویس خواب طرح دار برای نوزاد سرویس خواب عروسکی مدل سرویس خواب با طرح گل مدل سرویس خواب نوزاد طرح دار سرویس خواب عروسکی مدل سرویس خواب نوزاد طرح دار و شیک مدل سرویس خواب نوزاد زرد
در این مطلب با انواع مدل سرویس خواب نوزاد آشنا شدید که امیدواریم این طرح های ساده و فانتزی با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *