خانه تخت و کمد مدل های سرویس خواب نوجوان جدید و زیبا

مدل های سرویس خواب نوجوان جدید و زیبا

سرویس خواب نوجوان

در دکوراسیون داخلی اتاق خواب, سرویس خواب اهمیت ویژه ایی دارد. امروزه مدل های متنوع و زیبایی از سرویس خواب طراحی شده اند. در این مطلب قصد داریم مدل های جدید و زیبای سرویس خواب نوجوان را به نمایش بگذاریم.

جدیدترین مدل های سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب نوجوان علاوه بر کیفیت و متناسب بودن با سن نوجوان, باید زیبا و راحت باشد. به علاوه برای انتخاب سرویس خواب نوجوان, باید به اندازه اتاق خواب او نیز توجه داشت. تصاویر زیر نمونه ایی از سرویس خواب نوجوانان را نمایش می دهد.

سرویس خواب دو طبقه نوجوان

برخی از خانه ها تنها یک اتاق خواب دارند. با در نظر گرفتن دو نوجوان و تنها یک اتاق خواب, انتخاب سرویس خواب متناسب دو نوجوان کمی مشکل تر می شود. تصاویر زیر نمونه های از سرویس خواب نوجوان با تخت های دو طبقه متناسب برای این نوجوانان می باشند.

انواع ساعت دیواری

سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب نوجوان

سرویس اتاق خواب جدید

مبل و میز

سرویس خواب نوجوان

جدیدترین سرویس خواب های نوجوان دختر

با توجه به جنسیت نوجوانان, می توان سرویس خواب آن ها را انتخاب نمود. برخی رنگ ها مانند صورتی و بنفش و … برای نوجوانان دختر بیشتر از پسر کاربرد دارد. تصاویر زیر نمونه ایی از شیک ترین و جدیدترین سرویس خواب نوجوان دختر است.

سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب آبی و سفید

سرویس خواب نوجوان

شیک ترین سرویس خواب

سرویس خواب نوجوان

زیباترین سرویس خواب نوجوانان

سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب آبی نوجوان

مدرن ترین سرویس خواب نوجوان پسر

رنگ های آبی, قرمز, خاکستری و … بیشتر از رنگ های صورتی برای پسران به کار می رود. به همین دلیل می توان اتاق خواب آن ها را نیز متناسب با این رنگ ها طراحی کرد. در زیر نمونه ایی زیبا و مدرن از سرویس اتاق خواب پسران نوجوان به تصویر کشیده شده است.

سرویس خواب ساده و شیک

سرویس خواب طرح دار

متناسب ترین سرویس خواب ها

سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب نوجوان

رنگ های متنوع سرویس خواب

نکته بسیار مهم در انتخاب مدل سرویس خواب نوجوان, اهمیت دادن به نظر خود نوجوانان است. به والدین توصیه می شود هنگام خرید سرویس اتاق خواب, نظر نوجوان خود را در نظر بگیرند. برای مشاهده سایر مدل های انواع سرویس خواب کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *