خانه دکوراسیون اتاق خواب طراحی اتاق خواب با ایده های جدید و کاربردی

طراحی اتاق خواب با ایده های جدید و کاربردی

طراحی اتاق خواب با ایده های جدید

اتاق خواب فضای کاملا شخصی است و سبک طراحی دکوراسیون اتاق خواب بستگی به سلیقه شخصی افراد دارد. در ادامه این مطلب ایده های جدید برای طراحی اتاق خواب های شیک و مدرن امروزیکه ایده های مناسبی برای الگوبرداری دارند را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

خواب یکی از مهم ترین مسائل در زندگی هر انسانی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت از این رو طراحی اتاق خواب نقش مهمی در دکوراسیون داخلی منزل دارد. اتاق خواب باید دارای محیطی آرام و به دور هر از گونه استرس باشد بنابراین شما باید در فضای دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود حساسیت و دقت لازم را داشته باشید.

 Bedroom design (21)

تصاویر طراحی اتاق خواب با کمک ایده های مدرن و متفاوت

در طراحی اتاق خواب نحوه چیدمان وسایل و نورپردازی و محل قرار گرفتن تخت خواب از مهم ترین نکاتی هستند که باید به آن ها توجه کنید.

انواع ساعت دیواری

Bedroom design (13)Bedroom design (10)Bedroom design (9)Bedroom design (1)
نورپردازی اتاق خواب باید به گونه ای باشد که به فضای آن آرامش و نشاط را ببخشد. اگر می خواهید اتاق خوابی با فضای رمانتیک و شاعرانه داشته باشید استفاده از نورپردازی های تیره و شمع های رنگی و معطر می تواند ایده خوبی باشد. ولی اگر شما به دنبال ایجاد کردن فضای شاد و با نشاط در درون اتاق خواب خود هستید بهتر است از نورپردازی های درخشان و روشن برای اتاق خواب استفاده کنید. استفاده از آباژور ها و چراغ های رنگی می تواند ایده خوبی برای نورپردازی اتاق خواب باشد.

Bedroom design (20)Bedroom design (18)Bedroom design (16)Bedroom design (5)

Bedroom design (17)

مبل و میز

یکی دیگر از نکاتی که در دیزاین اتاق خواب حائز اهمیت است انتخاب و سایل اتاق خواب و چیدمان آن ها در درون فضای اتاق خواب است. مهم ترین وسیله ای که باید در اتاق خواب به محل قرار گرفتن آن دقت کنید تخت خواب است شما می توانید تخت خواب خود را به چشم یک بوم نقاشی نگاه کنید که با کوسن ها و ملافه ها و تشک قرار است آن را نقاشی کنید بهتر است که برای والان های پرده اتاق خواب و روتختی از پارچه هایی با یک جنس و طرح استفاده کنید تا هماهنگی زیبایی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب شما بوجود آید. می توانید در اطراف تخت خواب خود میز های کوچکی را قرار دهید و بر روی این میزها از آباژور های ایستاده و یا سایر وسایل تزیینی استفاده نمایید.

Bedroom design (14)Bedroom design (15)Bedroom design (12)Bedroom design (11)Bedroom design (7)Bedroom design (3)
استفاده از تابلو های زیبا با طرح مناظر و آثار هنری می توان فضای اتاق خواب شما را متفاوت و زیباتر کنید. هم چنین می توانید بر روی دیوار اتاق خواب از کاغذ دیواری های پوستری و یا سه بعدی استفاده کنید.

Bedroom design (19)Bedroom design (8)Bedroom design (6)Bedroom design (4)Bedroom design (2)

ایده های جدید و متفاوت را برای طراحی اتاق خواب در این مطلب در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با الگوبرداری از این ایده های جذاب بتوانید فضایی متفاوت را در درون اتاق خواب خود بوجود آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *