خانه دکوراسیون اتاق خواب راهنمای فنگ شویی اتاق خواب و نکاتی که باید بدانید

راهنمای فنگ شویی اتاق خواب و نکاتی که باید بدانید

راهنمای فنگ شویی اتاق خواب

از فنگ شویی اتاق خواب برای طراحی دکوراسیونی مناسب و چیدمانی صحیح استفاده می شود تا دکوراسیون اتاق خواب بتواند بهترین اثر را روی سلامتی و شادابی و دریافت انرژی مثبت افراد داشته باشد.

اغلب افراد یک سوم از عمر خود را در اتاق خواب سپری می کنند از این رو طراحی دکوراسیون این اتاق بهتر است بر اساس فنگ شویی انجام شود تا فضایی متفاوت و آرامش بخش در اتاق خواب حکمفرما شود.

نورپردازی اتاق خواب

اصول فنگ شویی اتاق خواب

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد اگر تمایل دارید که اتاق خوابی با دکوراسیون شیک و آرامش بخش داشته باشید بهتر است اصول فنگ شویی اتاق خواب را رعایت کنید.

انواع ساعت دیواری

نکات فنگ شویی در اتاق خواب

نکاتی برای فنگ شویی در اتاق خواب

دکوراسیون آرامش بخش اتاق خواب باعث می شود تا خواب راحتی را در طول شب داشته باشید اگر شما دکوراسیون اتاق خوابتان بر اساس فنگ شویی طراحی کنید بی شک می توانید شاهد دکوراسیونی ایده آل و متفاوت در فضای اتاق خوابتان باشید.

7 اصل برای فنگ شویی در چیدمان و طراحی دکوراسیون اتاق خواب

مبل و میز

۱٫ برای اینکه در فضای اتاق خواب استرس کمتری داشته باشید باید تلویزیون و لوازم ورزشی و لپ تاپ و سیستم های خانگی را از فضای اتاق خواب دور کنید وجود همه این لوازم در فضای اتاق خوابتان باعث بر هم خوردن حس آرامش شما می شود.

اصول فنگ شویی در اتاق خواب
۲٫ برای اینکه انرژی فنگ شویی را به خوبی دریافت کنید بهتر است پنجره ها را برخی اوقات باز کنید تا اکسیژن کافی و هوای تازه وارد اتاق شود. اگر تمایل دارید که در فضای اتاق خوابتان از گلدان استفاده کنید بهتر است گلدان ها را دور از تخت خواب خود بچینید.

فنگ شویی در اتاق خواب

نکات کلیدی برای فنگ شویی در اتاق خواب 7 اصل فنگ شویی در اتاق خواب
۳٫تخت خواب در اصول فنگ شویی اتاق خواب دارای اهمیت زیادی است. زیبایی و قرار دادن تخت خواب در مکانی مناسب باعث می شود که شما انرژی مثبت زیادی را دریافت کنید. برای قرار دادن تخت خواب در دکوراسیون اتاق خواب بر اساس فنگ شویی باید موارد زیر را رعایت نمایید:

  • تخت خواب را باید در مکانی قرار دهید که دو طرف آن باز باشد.
  • در دو طرف تخت خواب باید دو پاتختی قرار دهید.
  • از قرار دادن تخت خواب به صورت موازی با در ورودی خودداری کنید.
  • بر طبق اصول فنگ شویی تخت خواب ها با ارتفاع کم و تخت خواب هایی که در قسمت زیرین دارای کشو هستند تخت خواب های مناسبی نمی باشند.
  • مدل تخت خواب بهتر است دارای تخته پشتی چوبی و مستحکم باشد.

نکاتی برای فنگ شویی اتاق خواب های مدرن اصول فنگ شویی اتاق خواب

۴٫ مهم ترین بخش از دکوراسیون داخلی اتاق خواب انتخاب رنگ مناسب است. بهترین رنگ ها بر اساس فنگ شویی اتاق خواب رنگ های پوستی هستند که این رنگ ها تونالیته هایی از رنگ سفید تا رنگ قهوه ای را شامل می شوند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود رنگ مناسبی را از بین این رنگ ها انتخاب کنید.

فنگ شویی اتاق خواب فنگ شویی در اتاق خواب با دکوراسیون سلطنتی
۵٫ تابلو ها در اصول فنگ شویی از اهمیت زیادی برخوردار هستند بهتر است تابلو ها با تصاویری که تمایل دارید در زندگی روزانه خود آن ها را ببینید انتخاب کنید با انتخاب این تصاویر احساس شادی و انرژی مثبت و عشق و دوستی در فضای اتاق خواب شما ایجاد می شود.

نکات مهم برای فنگ شویی در اتاق خواب فنگ شویی در چیدمان و طراحی دکوراسیون اتاق خواب
۶٫ نور از بهترین ابزارها برای انتقال دادن انرژی در فضای اتاق خواب است. شما می توانید برای ایجاد درجات مختلف نور در فضای اتاق خوابتان از شمع استفاده کنید زیرا شمع حس صمیمی و گرمی را به فضای اطراف خود انتقال می دهد.
۷٫ برای ایجاد حس سلامتی و داشتن رابطه عاطفی بیشتر بهتر است شب ها در ورودی و در کمد دیواری و … را ببندید.  نورپردازی اتاق خواب طراحی دکوراسیون اتاق خواب با اصول فنگ شویی

افراد از فنگ شویی اتاق خواب برداشت های مختلفی دارند؛ به طور کلی فنگ شویی دارای یک اصل ثابت ( لذت و رویا پردازی ) است و فضای اتاق خوابی که بر طبق اصول فنگ شویی طراحی شده است می تواند دارای احساس آرامش و شادی و عشق باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *