خانه دکوراسیون اتاق خواب عکس های دکوراسیون اتاق خواب مستر با طراحی جذاب و کاربردی

عکس های دکوراسیون اتاق خواب مستر با طراحی جذاب و کاربردی

دکوراسیون اتاق خواب مستر با طراحی کاربردی

امروزه دکوراسیون اتاق خواب مستر یا اتاق خواب زوجین جزء مباحث اصلی در طراحی داخلی منازل است. به همین دلیل برای این فضا رنگ ها و متریال های خاصی در نظر گرفته می شود. در ادامه با طراحی های مدرن و قابل توجه اتاق خواب های مستر آشنا خواهید شد.

طراحی و دکوراسیون اتاق خواب مستر

دکوراسیون اتاق خواب مستر ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد که آن را از اتاق خواب های معمولی دو نفره متمایز می کند. معمولا بزرگترین اتاق از نظر اندازه و بهترین از لحاظ مکانی برای اتاق خواب های مستر در نظر گرفته می شوند.

در طراحی داخلی اتاق خواب مستر حمام و سرویس بهداشتی مجزا از کل منزل وجود دارد. برای طراحی چنین اتاق خواب هایی بایستی به تمامی جزئیات مثل نورپردازی، رنگ بندی، مبلمان، مدل تخت خواب و کمد و… توجه کرد.

انواع ساعت دیواری

بهترین دکوراسیون اتاق خواب مستر

چگونگی چیدمان اتاق خواب مستر

برای چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب مستر بهتر است یک نقطه کانونی و یا مرکزی در نظر گرفته شود. برای نقطه کانونی وسیله ای بزرگ که معمولا تخت خواب می باشد، در نظر گرفته می شود.

بهتر است تخت خواب متناسب با اندازه اتاق خواب و جلوی بزرگ ترین دیوار اتاق قرار گیرد و از سرویس های بهداشتی و درب ورودی اتاق خواب فاصله داشته باشد. بعد از قرار دادن تخت خواب در جای مناسبی از اتاق (طبق قوانین فنگ شویی اتاق خواب) می توان بقیه وسایل را بر اساس آن و با نظم خاصی چید. پاتختی ها را در طرفین و همچنین یک مبل راحتی و یا کاناپه پایین تخت خواب قرار دهید.

مبل و میز

انواع دکوراسیون زیبای اتاق خواب مستر

رنگ بندی در طراحی داخلی اتاق مستر

به هماهنگی رنگ ها در دکوراسیون اتاق خواب مستر توجه کنید. از تضاد رنگی زیاد که موجب آشفتگی و سردرگمی می شود اجتناب کرده و از یک هارمونی مشخص استفاده کنید.

این هماهنگی در رنگ بندی شامل اکسسوری و وسایل تزئینی موجود در اتاق مستر هم می شود. استفاده از طیف های رنگی ساده و خاص موجب بزرگ دیده شدن فضای اتاق خواب می شوند. می توان برای زمینه اتاق خواب از رنگ های خنثی و خام مثل کرم و یا سفید استفاده نمود.

دکوراسیون مدرن اتاق خواب مستر

نورپردازی در فضای اتاق خواب

به طور کلی نور فضای اتاق خواب نباید زیاد و یا کم باشد. وجود پنجره در اتاق خواب جزء منابع نوری محسوب می شود لذا بایستی با توجه به این منابع نوری، روشنایی و نورپردازی اتاق خواب را انتخاب کرد.

نورپردازی سقفی و یا استفاده از نورهای مخفی برای دیوارها و سقف برای دکوراسیون اتاق خواب مستر انتخاب عاقلانه ای است. نورپردازی در محل تخت خواب نیز مهم است که استفاده از آباژورهای زیبا بر روی پاتختی ها هم به تکمیل شدن نورپردازی و هم به تزئین اتاق خواب کمک می کنند. همچنین استفاده از نورهای مخفی برای دیوار پشت تخت خواب نیز ایده ای خلاقانه و جذاب است.

مدل های دکوراسیون های اتاق خواب مستر

قرار دادن کمد لباس

قرار دادن کمد دیواری با درب ریلی بهترین انتخاب برای اتاق خواب های مستر هستند زیرا کارایی بیشتر و همچنین فضای کمتری را هم می گیرند. بهتر است دیواری که به حمام نزدیک تر است را برای کمد دیواری درنظر گرفت.

می توان از آئینه برای درب کمد دیواری استفاده کرد ک جنبه تزئینی داشته و به فضای داخلی اتاق خواب مستر نیز جلوه ای خاص بخشیده و همچنین باعث بزرگ تر دیده شدن فضای اتاق می شود.

طرح های دکوراسیون جدید اتاق خواب مستر

وسایل تزئینی و اکسسوری اتاق خواب های مستر

برای دکوراسیون اتاق مستر از تابلوها و قاب عکس های کوچک استفاده نکنید زیرا این امر موجب آشفته به نظر رسیدن فضای اتاق می شود.

بهتر است از یک تابلو و یا قاب عکس بزرگ برای یک دیوار استفاده کرد. می توان با نورپردازی بر روی قاب عکس و یا تابلو جلوه آن را بیشتر کرد.گفتنی است استفاده از مجشمه های لوکس و کوچک و همچنین گل و گیاه های زیبا و خاص در طراحی داخلی اتاق خواب نقش مثبتی دارند.

دکوراسیون و طراحی اتاق خواب مستر

سرویس های بهداشتی در اتاق خواب های مستر

معمولا دنج ترین محل اتاق خواب برای سرویس های بهداشتی انتخاب می شود. به دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی مخصوصا حمام هم بسیار مهم هستند و نیاز به خلاقیت دارند.

استفاده از وان های زیبا و دیوارهای شیشه ای، دوش های کابین دار ایده های جالب و ایده آلی برای دکور کردن حمام می باشند. بایستی دکوراسیون سرویس های بهداشتی با دکوراسیون اتاق خواب هم خوانی و هماهنگی داشته باشند. در ادامه لوکس ترین دکوراسیون داخلی اتاق خواب مستر را مشاهده خواهید کرد.

دکوراسیون لوکس اتاق خواب مستر

تصاویر دکوراسیون شیک اتاق خواب مستر   دکوراسیون و دیزاین اتاق خواب مستر  دکوراسیون داخلی اتاق خواب مستر  جذاب ترین دکوراسیون اتاق خواب مستر

دکوراسیون به روز اتاق خواب مستر

دکوراسیون ایده آل اتاق خواب مستر

دکوراسیون خاص اتاق خواب مستر

دکوراسیون بی نظیر اتاق خواب مستر

دکوراسیون سفید مشکی اتاق خواب مستر

دکوراسیون جالب اتاق خواب مستر

دکوراسیون زرشکی اتاق خواب مستر

دکوراسیون عالی اتاق خواب مستر

دکوراسیون اکسسوری اتاق خواب مستر

دکوراسیون و نورپردازی اتاق خواب مستر

دکوراسیون ویژه اتاق خواب مستر

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام اتاق خواب مستر

دکوراسیون مبلمان اتاق خواب مستر

دکوراسیون وسایل تزئینی اتاق خواب مستر

امیدواریم از تصاویر دکوراسیون اتاق خواب مستر که در این مطلب مشاهده کردید، ایده گرفته و بهترین اتاق خوابی که در آن احساس آرامش و راحتی می کنید را برای منزل خود پیاده سازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *