خانه دکوراسیون اتاق خواب ۱۰ ایده جالب برای تزیین بالای تخت خواب

۱۰ ایده جالب برای تزیین بالای تخت خواب

دکوراسیون لاکچری بالای تخت خواب

دکوراسیون اتاق خواب بنا به تاثیری که در کیفیت خواب شما دارد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای بالا بردن این کیفیت ما به شما ۱۰ ایده فوق العاده برای تزیین بالای تخت خواب را پیشنهاد می کنیم.

۱۰ ایده فوق العاده جذاب تزیین بالای تخت خواب

تخت خواب شما محیط امنی است که مدت زیادی از شبانه روز را در آن هستید. وقتی وارد اتاق خواب می شوید، با توجه به طراحی اتاق خواب های امروزی با تخت خواب و دکور بالای آن مواجه هستید. این دکور در ایجاد حس های گوناگون مانند قدرت، آرامش، امنیت و… تاثیر گذار است اما چگونه باید یک دکور مطلوب در عین حال زیبا برای اتاق خواب تهیه کرد.

قبل از شروع این بحث ذکر این نکته ضروری است که شما مجبور به استفاده از یک دکور برای بالای تخت آن هم به مدت طولانی نیستید و بعد از مدتی می توانید آن را مطابق میل خود عوض کنید.

تخت خواب هایی که در بازار موجود هستند، تقریباً در طراحی تاج تخت بافت یکسانی دارند و از این نظر بسیار خسته کننده و یکنواخت هستند.  با ابتکار و خلاقیت در تزیین بالای تخت خواب محیطی جذاب و دلچسب را برای خوابی راحت به وجود آورید.

انواع ساعت دیواری

تزیین تخت خواب با نقشه جهان   طراحی جالب بالای تخت خواب  طراحی عالی بالای تخت خواب   تزیین بالای تخت خواب    طراحی فضای خالی بالای تخت خواب با دکور

طراحی شیک و زیبا بالای تخت خواب

تزیین بالای تخت خواب

مبل و میز

دکور قفسه و طاقچه

با چنین ابتکاری می توانید وسایل کوچک و روز مره خود را درون قفسه قرار دهید.

تزیین متفاوت بالای تخت خواب با شلف و قفسه

نورپردازی

شما می توانید فضای پشت دیوار را  با ایده نورپردازی تزیین کنید. این ایده های جذاب نورپردازی باعث می شوند اتاق خواب شما مدرن و شیک به نظر برسد.

تابلوهای هنری

یک تابلو هنری که مورد علاقه شماست، می توانید گزینه مناسبی برای پر کردن فضای خالی پشت دیوار باشد.

دکوراسیون بالای تخت خواب

تزیین دیوار بالای تخت خواب با نقاشی

نقاشی دیواری

فضای بالای تخت را با یک نقاشی مهیج و دراماتیک پر کنید و اگر سبک خاصی را در نقاشی دنبال می کنید، از آن سبک کمک بگیرید.

تاج تخت های دنباله دار

تخت هایی که دنباله تاج آن ها فراتر از تخت قرار گرفته و تا حدی از حالت نرمال خارج شده است. این ویژگی باعث می شود که اتاق خواب شما خاص و زیبا به نظر برسد. همچنین امکان تزیین تخت خواب با تور و پارچه های مختلف به وجود می آید.

دکوری های زیبا و هنری

برای این دکوری می توانید از سلیقه و علاقه خود استفاده کنید و هر چیزی که بیش از اندازه به آن متمایل هستید را بالای سر قرار دهید. چون این دکور تقریباً اولین چیزی است که بعد از بیدار شدن و باز کردن چشم ها در تخت خواب با آن مواجه می شوید. بنابراین برای تزیین بالای تخت خواب نیاز به دقت بالایی دارید. این دکور تا حدی محیط اتاق شما را سه بعدی می کند و به محیط داخلی اتاق خواب شما فضا می بخشد. علاوه بر این، عنصر رنگ و زیبایی را نیز به اتاق شما هدیه می کند.

دکوراسیون زیبای بالای تخت خواب

دکوراسیون شیک بالای تخت خواب

تزیین جالب بالای تخت خواب با دکور

تزین بالای تخت با دکوری متفاوت

تاج تخت های بزرگ

استفاده از تاج تخت های بزرگ فضای خالی بالای تخت خواب را به نحو مطلوبی پر می کند.

استفاده از شلف و طاقچه های داخل دیوار

با این کار می توانید مجموعه ای از وسایل مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشد و نمایی زیبا نیز در اتاق خود به وجود آورید.

استفاده از آینه

زمانی که محیط اتاق شما بسیار کوچک است، می توانید از آیینه بهره ببرید. بازتاب نور و تصویر شدن در آینه به بزرگ دیده شدن فضای اتاق کمک خواهد کرد. ضمن اینکه، امروزه از این ایده در دکوراسیون مدرن برای طراحی و تزیین بالای تخت خواب و اتاق بسیار استفاده می شود.

تزیین بالای تخت با دکور آینه

استفاده از قاب عکس

عکس آن هایی را که دوست دارید در تزیین بالای تخت خواب به کار ببرید تا با دیدن آن ها انرژی مضاعف برای شروع یک روز کاری را دریافت کنید.

چیدمان بالای تخت خواب با قاب عکس

در پایان مطلب باید متذکر شویم که بسته به سلیقه و ذوق شما تزیینات دیگری را نیز برای تزیین اتاق خواب و تخت خواب می توان به کار برد. امیدواریم با ایده های ارائه شده شما را در یک تزیین خلاقانه راهنمایی کرده باشیم و بتوانید محیط اتاق خواب را به شکل دلپذیر و شیک طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *