خانه دکوراسیون اتاق کودک اتاق کودک پسر ۳۰ طراحی زیبا برای دکوراسیون اتاق کودک ۲۰۱۸ با رنگ های پاستیلی

۳۰ طراحی زیبا برای دکوراسیون اتاق کودک ۲۰۱۸ با رنگ های پاستیلی

همه ما بر این باوریم که محیط اتاق خودک باید به شکل خلاقانه و جذابی طراحی شده باشد و از عناصر تزیینی ایده آل برخوردار باشد. دکوراسیون اتاق کودک ۲۰۱۸ نیز ترکیبی از خلاقیت و رنگ را با هم ارائه کرده است.

کاربرد رنگ های پاستیلی در دکوراسیون اتاق کودک ۲۰۱۸ با ۳۰ طراحی زیبا

طراحی دکوراسیون اتاق کودک به مراتب از طراحی اتاق بزرگسالان مهم تر می باشد. چون کودکان در حال یادگیری هستند. از این رو به دنبال کشف ناشناخته های محیط طبیعی می گردند. اتاق کودک باید بستر مناسب برای این شناخت را ایجاد کند.

والدین ترجیح می دهند که در این محیط از رنگ های ملایم مانند آبی، صورتی و… استفاده کنند. استفاده از آبی یخی و پاستیلی در چنین محیطی تزیین اتاق را برجسته و جذاب می کند. در واقع در چنین محدوده ای کوچک ترین تغییرات نیز قابل توجه اند و اهمیت می یابند.

در چنین اتاقی رنگ های شاد در کنار رنگ های خنثی به کار می روند. در زمینه ی اتاق نیز حدالامکان از رنگ حنثی استفاده می شود. بهتر است برای ایجاد یک بافت مناسب از تاثیر رنگ ها غافل نشوید و بدانید با این رنگ ها چه حسی را در کودک ایجاد می کنید.

انواع ساعت دیواری

اتاق متفاوت کودک

دیزاین اتاق کودک 2018

دیزاین شیک اتاق کودک با تم پاستیلی

مبل و میز

دیزاین لاکچری اتاق کودک 2018

دیزاین عالی اتاق کودک 2018

اتاق کودک شیک 2018

اتاق کودک متفاوت 2018

اتاق کودک عالی 2018

اتاق کودک پاستیلی

دیزاین زیبای اتاق کودک

ویژگی های ضروری دکوراسیون اتاق کودک ۲۰۱۸

این اتاق باید یک طراحی کودکانه داشته باشد. بنابراین برای جذابیت بیشتر بهتر است از لوازم تفریح و سرگرمی استفاده شود. ترکیب رنگ ها در این اتاق سبب ایجاد بافتی شاد و عالی خواهد شد.

کودکان نسبت به بزرگ تر ها مدت زمان بیشتری در اتاق هستند و به همین دلیل در دکوراسیون اتاق خواب کودک ۲۰۱۸ باید دقیق عمل کرد. به ویژه این اتاق پیش از دبستان محیطی برای بازی و شناخت می باشد. بعد از ورود به مدرسه این شناخت بیشتر می شود و روابط دوستانه شکل می گیرد و فرزند نیاز به داشتن محیطی برای انجام تکالیف و مطالعه دارد.

دکوراسیون اتاق کودک 2018

رنگ پاستیلی در اتاق کودک

اتاق کودک با تم پاستیلی

اتاق کودک با دکوراسیون شیک

دکوراسیون عالی اتاق کودک 2018

چیدمان جذاب اتاق کودک 2018

چیدمان شیک اتاق کودک

چیدمان لاکچری اتاق کودک 2018

اتاق کودک 2018   چیدمان متفاوت اتاق کودک 2018  چیدمان زیبای اتاق کودک 2018

برای انتخاب وسایل، اصول اولیه را در نظر بگیرید تا رشد کودک بدون صرف هزینه و با اعمال تغییر مختصر انجام شود. برای این کار، کشوهای متعدد، تخت خواب با فضای لازم در زیر آن، کشوهای لباس و… استفاده کنید و در صورت لزوم قفسه و کتابخانه به این محدوده اضافه کنید.

رعایت اصل تناسب

رعایت این اصل در هر اتاقی لازم است. اندازه میز، ارتفاع قفسه، تخت خواب و … باید متناسب با کودک انتخاب شود تا برای استفاده از آن ها دچار زحمت نشود.

چیدمان عالی اتاق کودک  دکوراسیون متفاوت اتاق کودک 2018  دکوراسیون اتاق کودک 2018  طراحی زیبا اتاق کودک 2018

از طرح های فانتزی استفاده کنید.

طرح های فانتزی بیشتر از آن چه که فکر می کنید، برای کودکان جذاب است. سعی کنید در دکوراسیون اتاق کودک ۲۰۱۸ از این الگوهای فانتزی استفاده کنید.

سبک مینیمال در اتاق کودک ۲۰۱۸

سبک مینیمال نیز با توجه به اینکه از حاشیه پردازی فاصله می گیرد، گزینه خوبی برای چیدمان اتاق کودک محسوب می شود. البته باید در چنین سبکی از لوازم ساده اما به همراه برش های جذاب و خاص استفاده شود. اگر قرار است از لوازم مهیج در این چیدمان استفاده کنید، بهتر است این لوازم را در قالب ظریفی به کار برید.

اتاق کودک 2018  دکوراسیون متفاوت اتاق کودک  اتاق کودک 2018  اتاق کودک شیک  اتاق کودک لاکچری  دکوراسیون شیک اتاق کودک  دکوراسیون زیبای اتاق کودک

فراموش نکنید محیط این اتاق نباید شلوغ باشد. رعایت نظم در این اتاق یک اصل اساسی و ضروری است. این اتاق باید به اندازه کافی نور داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *