خانه ایده ها و تزئینات خانگی ایده ساخت گلدان خانگی شیک و جدید برای پرورش گیاهان

ایده ساخت گلدان خانگی شیک و جدید برای پرورش گیاهان

ساخت گلدان خانگی

امروز در سایت “زیبایی خانه” با ایده ای بسیار زیبا برای ساخت گلدان خانگی شیک و متفاوت در کنار شما هستیم، اگر شما نیز مانند من به پروش گیاهان خانگی علاقه مند هستید حتما تا به حال از گلدان های متفاوتی برای گیاهان خود استفاده کرده اید مخصوصا در نیمه دوم سال که با سرد شدن هوا مجبور به انتقال گل ها و گیاهان از باغچه خانگی به درون گلدان ها هستید. در ادامه ما را برای ساخت گلدان خانگی زیبا و دوست داشتنی همراهی بفرمایید. 

 

 

روش ساخت گلدان خانگی با ابزار ساده:

در ساخت این گلدان خانگی از لوازمی استفاده شده است که در هر خانه ای موجود است و با روش ساخت ساده و سریع قابل تهیه به وسیله هر شخص در خانه است. برای شروع احتیاج به مقداری طناب با ضخامت مناسب، چسب بی رنگ و مقداری روبان طرح فلزی داریم. در ابتدا مانند شکل زیر کناره های طناب را آغشته به چسب بی رنگ می نماییم و به صورت مارپیچ می پیچیم تا حلقه دایره برای کف گلدان تشکیل شود.

انواع ساعت دیواری

ساخت گلدان خانگی

ساخت گلدان خانگی

ساخت گلدان خانگی

مبل و میز

پیچیدن طناب دور حلقه ایجاد شده را تا زمانی ادامه دهید که اندازه مناسب برای قطر گلدان شما بدست آید، سپس وارد مرحله بعد ساخت گلدان خانگی می شویم و بدون قطع کردن طناب اینبار آن را روی آخرین حلقه طناب قرار می دهیم و رو به بالا می پیچیم، توجه کنید که به اندازه مناسب از چسب استفاده کنید تا حلقه های طناب از یکدیگر جدا نشوند.

ساخت گلدان خانگی

هنگامی که سطح گلدان شما کمی بالا آمد مانند شکل زیر روبان را به روی طناب می پیچیسم و با آغشتن چسب بی رنگ بر روی طناب قسمت داخلی گلدان نوار روبان را محکم می کنیم.

ساخت گلدان خانگی

ساخت گلدان خانگی

ساخت گلدان خانگی

پیچیدن روبان را در هر یک لایه در میان ادامه می دهیم تا گلدان ما دارای نظم و زیبایی بیشتری شود.

ساخت گلدان خانگی

پیچیدن طناب را تا رسیدن به سطح مورد نظرتان ادامه دهید و در پایان طناب را در قسمت پشت گلدان به صورت مورب قطع کنید و آن را با چسب بی رنگ بچسبانید. گلدان شما آماده استفاده است با همین سادگی به همین زیبایی، شما می توانید با قرار دادن آن درون آشپزخانه و یا استفاده در دکوراسیون اتاق نشیمن، روح زندگی را به خانه خود ببخشید. پیشنهاد می کنم از بطری نوشابه و یا ظرف های پلاستیکی محلول های شوینده در داخل گدان استفاده کنید تا به راحتی خاک مورد نیاز گیاهان را بدون آسیب رساندن به گلدان تهیه کرده باشید.

ساخت گلدان خانگی

ساخت گلدان خانگی

امیدوارم از ایده ساخت گلدان خانگی ساده و زیبایی که برای شما قرار دادیم لذت برده باشید برای مشاده سایر ایده ها و تزئینات خانگی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *