خانه ایده ها و تزئینات خانگی دکوری های دیواری متفاوت و زیبا برای خانه های کوچک

دکوری های دیواری متفاوت و زیبا برای خانه های کوچک

دکوری دیواری

در زندگی امروز مساحت خانه ها بسیار کوچک شده و تمام طراحی منزل باید این ساختار و ابعاد را در نظر داشته باشد. هر برنامه ای که قرار است در منزل پیاده شود، با در نظر گرفتن این ابعاد انجام می شود. در این مطلب قصد داریم نمونه های متفاوت و زیبایی از دکوری های دیواری را در آپارتمان های کوچک نمایش دهیم.

طراحی ایده آل و شیک دکوری های دیواری منازل کوچک

فرض کنید محیط منزل شما به قدری کوچک است که شما را در استفاده از فضا تا حد زیادی محدود کرده است. دکوری های دیواری تا حدودی مشکل شما را برای کمبود فضا حل می کند. شلف دیواری ظاهر خانه شما را زیبا می کند و فضایی را بر روی دیوار اشغال می کند. چنین دکوراسیونی به شما کمک می کند تا وسایل پرکاربرد را بر روی آن قرار دهید.

تعداد دکوری های دیواری بستگی به نیاز شما و مواردی که می خواهید بر روی آن قرار دهید، دارد. این دکور دیواری در رنگ های متنوع ساخته می شوند.  قفسه های دیواری را می توانید برای مجموعه ای از کتاب ها مورد استفاده قرار دهید و برای مستقر کردن آن نیاز به پیچ شدن و محکم کردن به دیوار دارند. برای این استقرار از طرح های زیبا و خلاقانه زیادی می توان استفاده کرد. برای زیبایی بیشتر دکورهای دیواری رنگ شده را در زمینه سفید قرار دهید تا هر آنچه که بر روی آن قرار می دهید بسیار جلوه کند.

 دکوری های دیواری به دکوراسیون منزل جذابیت خاصی می بخشند و در واقع شما با این کار دیوار را به شکل جذابی تزیین کرده اید. این تزیین دیوار مختص قسمت خاصی از منزل نیست و می توان آن را در سایر اتاق ها، آشپزخانه، حمام و… به کار برد.

انواع ساعت دیواری

دکوری های دیواری

تزیین حمام با دکور دیواری

تزیین اتاق خواب با دکوری های دیواری

مبل و میز

تزییین ایده آل اتاق خواب با دکوری دیواری

طراحی آشپزخانه با دکوری دیواری

طراحی آشپزخانه لاکچری با دکور دیواری

دکوراسیون اتاق پذیرایی با شلف دیواری

تزیین فوق العاده دیوار اتاق نشیمن با دکور دیواری

چیدمان اتاق خواب با دکورهای دیواری

تزیین اتاق با تابلو دیواری

تزیین زیبای منزل با دکوری دیواری

چیدمان عالی آشپزخانه با دکورهای دیواری

طراحی عالی اتاق خواب با تزیین

دکوراسیون اتاق پذیرایی با دکور دیواری

چیدمان آشپزخانه با دکور دیواری

دکورهای شیک دیواری

دکوری های دیواری مدرن

طراحی دکوری های شیک و متفاوت دیواری برای اتاق خواب   طراحی جالب اتاق با دکور دیواری  تزیین منزل با دکوری دیواری

دکوری های دیواری

تزیین جالب منزل با دکوری دیواری

حمام لاکچری با دکوری دیواری   تزیین با دکوری دیواری

طرح های دکوری دیواری برای سالن پذیرایی

اتاق پذیرایی از مهم ترین تقاط خانه محسوب می شود که بهتر است بعد از طراحی این محدوده از منزل به شکل زیبایی تزیین شود. بر روی این دکور دیواری وسایل زیادی مانند گلدان، شمع تزیینی، قاب عکس، آینه و… می توان قرار داد.

بهتر است تابلوهای دیواری بزرگ را در محدوده اتاق پذیرایی نصب کنید. فراموش نکنید که این شما هستید که نظر بیننده را شکل می دهید. مجبور نیستید از شلف دیواری در محدوده اتاق پذیرایی استفاده کنید. بلکه انواع دکورهای زیبای دیگری را نیز می توانید به کار ببرید.

دکورهای امتدادی در روی دیوار به محیط منزل شما طول می دهند و بعضی از دکورها نیز به گونه ای طراحی شده اند که منزل شما را عمق می بخشند. دکورهای ترتیبی در فواصل منظم، دکوراسیون منزل شما را چشم نواز و منظم می کند.

دکوراسیون شیک منزل با طراحی دکوری دیواری

طراحی شلف دیواری

تزیین اتاق پذیرایی با دکور دیواری

طراحی اتاق نشیمن با دکوری دیواری

دکوری های زیبای دیواری

طراحی اتاق نشیمن با دکور دیواری

تزیین اتاق با دکوری دیواری

دکوراسیون شیک اتاق با دکور دیواری

تزیین اتاق نشیمن با دکور دیواری متفاوت

دکوراسیون عالی منزل با دکوری دیواری

تزیین اتاق نشیمن

تزیین ایده آل اتاق نشیمن با دکور دیواری

نکات لازم برای انتخاب دکوری دیواری

  • ابعاد دیوار و مساحت منزل را در نظر داشته باشید. این دکور باید هماهنگ با ابعاد دیوار طراحی شود. در غیر این صورت به شکل یک دکور ناهنجار و مزاحم عمل می کند و زیبایی منزل شما را زیر سوال می برد.
  • رنگ مناسبی برای آن انتخاب کنید. البته انتخاب رنگ الزامی نیست اما برای چیدمان عالی بهتر است برای دکور دیواری و وسایل روی آن رنگ متضاد در نظر گرفت.
  • برای این دکور از بافت محکمی استفاده شود. مخصوصاً اگر قرار است جمعی از کتاب ها را در آن قرار دهید. بافت چوبی نیز یک بافت ایده آل برای دکور دیواری محسوب می شود. به خصوص اگر چوب گردو باشد.
  • از اتصال دکور به دیوار کاملا مطمئن شوید و بعد شروع به چیدن وسایل روی آن کنید.

امیدواریم مطالب ارائه شده در زمینه دکوری های دیواری به شما در یک طراحی فوق العاده کمک کرده باشد و بتوانید به شکل ایده آل و آن طور که دوست دارید محیط منزل خود را طراحی و تزیین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *