خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی تصاویر دکوراسیون آبی در مکان های مختلف خانه هایی با تم آبی

تصاویر دکوراسیون آبی در مکان های مختلف خانه هایی با تم آبی

جدیدترین نمونه دکوراسیون اتاق پذیرایی با تم آبی

رنگ آبی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها به شمار می رود. به عقیده بسیاری از محققان این رنگ تاثیرات شگفت انگیزی روی بدن انسان می گذارد. امروزه در دکوراسیون بسیاری از خانه های مدرن از این رنگ استفاده می شود. در این مطلب با دکوراسیون آبی در مکان های مختلف خانه های مدرن آشنا می شویم.

جدیدترین نمونه دکوراسیون آبی خانه های زیبا

رنگ آبی به عنوان رنگ آرام بخش شناخته شده است. افرادی که به این رنگ علاقه دارند, غالبا افرادی آرام و خونسرد می باشد. این رنگ در افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت موثر است. رنگ آبی یکی از مناسب ترین رنگ ها برای اداره ها و بیمارستان ها محسوب می شود. ترکیب این رنگ با رنگ های دیگر مانند خاکستری موجب زیباتر شدن فضا می شود. دکوراسیون اتاق خواب با رنگ آبی تیره یکی از زیباترین دکوراسیون ها به شمار می رود. دکوراسیون آبی را می توان در هر قسمت از منزل پیاده نمود. رنگ آبی را می توان به عنوان رنگ دیوار اتاق نشیمن انتخاب نمود. به علاوه انواع مدل مبلمان راحتی آبی می تواند در دکوراسیون اتاق پذیرایی آبی استفاده شود. تصاویر زیر نمونه هایی از دکوراسیون اتاق پذیرایی با تم آبی را نشان می دهد.

دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن با رنگ آبی

انواع ساعت دیواری

رنگ های مناسب و هماهنگ با رنگ آبی برای دکوراسیون اتاق پذیرایی

فاکتورهای مهم در دکوراسیون آبی منازل مدرن

فواید استفاده از رنگ آبی در اتاق نشیمن

مبل و میز

دکوراسیون منازل مدرن با آبی و خاکستری

جدیدترین سرویس چوب آبی

مبلمان آبی و چیدمان آن در دکوراسیون مدرن خانه های با رنگ آبی

دکوراسیون آبی

دکوراسیون آبی

اتاق پذیرایی و طراحی آن با رنگ آبی

در دکوراسیون اتاق خواب های مدرن نیز از رنگ آبی استفاده می شود. طراحی این اتاق خواب ها نیاز به دقت زیادی دارد. چرا که استفاده زیاد از رنگ آبی در اتاق خواب موجب کاهش خواب می شود و بنابراین برای افرادی که از کم خوابی رنج می برند مناسب نیست. در واقع ترکیب این رنگ با رنگ های گرم یکی از مناسب ترین رنگ ها برای اتاق خواب به شمار می رود. تصاویر زیر نمونه هایی از دکوراسیون آبی اتاق خواب های مدرن را نشان می دهد.

دکوراسیون آبی طراحی اتاق پذیرایی با آبی فیروزه ایی وسایل آبی مناسب برای دکوراسیون مدرن اتاق پذیرایی انتخاب وسایل مناسب در دکوراسیون اتاق خواب آبی دکوراسیون آبی جدیدترین سرویس خواب های آبی جدیدترین نمونه خانه های مدرن طراحی شده با تم آبی

دو تصویر زیر نمونه هایی از طراحی حمام و سرویس بهداشتی به رنگ آبی را نشان می دهد. در واقع رنگ آبی یکی از مناسب ترین رنگ ها برای طراحی این قسمت از خانه به شمار می رود.

طراحی و دکوراسیون حمام با رنگ آبی نمونه دکوراسیون سرویس بهداشتی آبی

با توجه به مطالب بیان شده و فواید رنگ آبی بر روح و جسم, می توان دکوراسیون آبی را برای طراحی خانه های خود انتخاب نمایید. با استفاده از این رنگ در طراحی منزل, علاوه بر بهره مندی از آن, دکوراسیون متفاوت و زیبایی خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *