خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی چیدمان منزل کوچک و ایده هایی برای بزرگتر به نظر رسیدن آن

چیدمان منزل کوچک و ایده هایی برای بزرگتر به نظر رسیدن آن

چیدمان منزل کوچک و ایده هایی برای بزرگ تر به نظر رسیدن آن

شرایط زندگی و افزایش هزینه ها باعث شده است که اغلب افراد برای زندگی خانه ها با متراژ های کوچک را انتخاب نمایند. چیدمان منزل کوچک یکی از بزرگترین دغدغه ها برای اغلب افراد است که اگر به درستی انجام شود می توان شاهد ایجاد دکوراسیون و چیدمانی شیک در خانه های کوچک بود.

برای بزرگتر به نظر رسیدن خانه های کوچک ایده های زیادی وجود دارد که شما می توانید با کمک این ایده ها فضای منزل کوچک خود را بزرگ تر کنید, در ادامه ایده های کاربردی و مدرن برای چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی در خانه های کوچک را مشاهده خواهید کرد.

چیدمان منزل کوچک و شیک

ایده هایی برای چیدمان منزل کوچک

برای اینکه فضای منزل کوچک را بزرگ تر نشان دهید باید از الگوهای تک رنگی برای پوشاندن دیوار ها و کفپوش و فرش همه قسمت های منزل خود استفاده کنید.

انواع ساعت دیواری

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک و زیبا

استفاده از آینه های بیشتر در همه قسمت های خانه کوچک باعث به بزرگ تر به نظر رسیدن فضای خانه می شود و علاوه بر این برای اینکه فضای منازل کوچک بزرگ تر به نظر برسد بهتر است نورپردازی مدرن و شیکی را برای همه بخش های منزل خود طراحی کنید. بهتر است در چیدمان منزل کوچک از لوازم کمتر و مبلمان ظریف تر استفاده کنید تا فضای منزل شما خلوت تر و بزرگ تر از حد معمول به نظر برسد.

چیدمان خانه کوچک

مبل و میز

استفاده از شلف های دیواری برای خانه های کوچک یکی دیگر از ایده های کاربردی که بهتر است مورد توجه قرار بگیرد از شلف های دیواری می توانید برای قرار دادن وسایل کوچک و دکوری استفاده کنید.

مدل شلف دیواری

برای چیدمان اتاق نشیمن ها با فضای کوچک بهتر است از مبل ال و مبلمانی که فضای کمتری را اشغال می کنند استفاده کنید. همچنین برای استفاده بهینه از فضای اتاق نشیمن بهتر است از میز تلویزیون های دیواری استفاده نمایید.

چیدمان اتاق خواب کوچک

میز تلویزیون دیواری
اگر اتاق خواب شما فضای کافی برای چیدمان وسایل مورد نظر تان را ندارید می توانید از تخت خواب های تاشو در دکوراسیون داخلی اتاق خواب استفاده کنید.

مدل تخت خواب تاشو مدل مبل تخت خواب شو

فضاهای کنج و فرو رفته در منزل کوچک جزء فضاهای پرت محسوب می شوند که در این مکان ها می توانید از وسایل کاربردی نظیر کمد ها و دراورهای کوچک استفاده کنید تا فرو رفتگی های خانه شما به خوبی با این وسایل پر شوند.

چیدمان خانه کوچک با اصول کاربردی
اگر شما تمایل دارید که قسمتی از فضای منزل خود را به سالن غذاخوری اختصاص دهید بهتر است از میز و صندلی ها کوچک و کم جا و تاشو در این بخش از منزل خود استفاده کنید.
استفاده از پلان باز در خانه های کوچک یکی دیگر از ایده هایی است که می تواند باعث بزرگ تر به نظر رسیدن خانه شود. شما می توانید به جای استفاده از اپن فضای بین آشپزخانه و سالن پذیرایی خود را با کمک کابینت و یا میز بار از یکدیگر جدا کنید که در خانه های کوچک اغلب از میز بار به عنوان میز ناهار خوری استفاده می شود. همچنین می توانید به جای استفاده از دیوار بخش هایی از منزل تان را با کمک پارتشین خانگی از بخش دیگر جدا سازید.

چیدمان آشپزخانه کوچک

دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک و شیک
اهمیت رنگ ها در چیدمان منزل کوچک را نباید نادیده گرفت بهتر است در خانه ها با متراژ کوچک تر از رنگ های روشن و ملایم استفاده شود زیرا رنگ روشن باعث بزرگ تر به نظر رسیدن مکان های کوچک می شود.

چیدمان اتاق نشیمن کوچک

چیدمان منزل کوچک و ایده هایی برای بزرگ تر به نظر رسیدن فضا

در این مطلب با انواع ایده های کاربردی برای چیدمان منزل کوچک آشنا شدید که امیدواریم با کمک این ایده ها بتوانید چیدمانی موفق و اصولی در خانه کوچک خود داشته باشید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع طراحی دکوراسیون خانه آپارتمانی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *