خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون لابی ساختمان مسکونی با طراحی جدید و کاربردی

دکوراسیون لابی ساختمان مسکونی با طراحی جدید و کاربردی

طراحی دکوراسیون لابی ساختمان

در مجتمع ها و آپارتمان های مسکونی تعداد زیادی از خانواده ها زندگی می کنند که وسعت زیاد این ساختمان ها باعث شده است که در بدو ورود فضایی به عنوان لابی ساختمان در نظر گرفته شود که این فضا از ساختمان عمومی است و همه ساکنین ساختمان از فضای لابی استفاده می کنند بنابراین باید دکوراسیون لابی ساختمان به گونه ای طراحی شود که بتواند نیازهای ساکنین ساختمان را به خوبی برآورده کند.

اغلب لابی های ساختمان دارای سقفی بلند هستند و در طبقه همکف ساختمان قرار دارند و ساکنین هر مجتمع در هنگام ورود به آپارتمان باید از این فضای عبور کنند بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی لابی از اهمیت زیادی برخوردار است.

دکوراسیون داخلی لابی ساختمان

دکوراسیون لابی ساختمان با طراحی شیک و کاربردی

بهتر است لابی منازل مسکونی را بر اساس متراژ آن طراحی کنید. لابی هر ساختمان شامل دو بخش نشیمن و نگهبانی است که هر کدام از این بخش ها طراحی داخلی مخصوص به خود را دارند. بخش نگهبانی به دلیل حفظ امنیت ساکنین در قسمت لابی هر ساختمانی طراحی می شود که در دکوراسیون این بخش از لابی از یک میز پیشخوان و صندلی و میز و امکانات مخابراتی استفاده می شود.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون زیبا و متفاوت لابی ساختمان دکوراسیون زیبا و متفاوت لابی ساختمان دکوراسیون بخش نگهبانی لابی دکوراسیون بخش نگهبانی لابی دکوراسیون قهوه ای لابی ساختمان طراحی نورپردازی لابی ساختمان طراحی نورپردازی لابی
قسمت نشیمن لابی در هر ساختمانی به نشستن افراد اختصاص داده می شود و در این بخش لابی از مبلمان و میز و صندلی استفاده می شود. انتخاب دیوار پوش و کفپوش لابی در هر ساختمانی از اهمیت زیادی برخوردار است شما می توانید برای زیبایی بیشتر دیوار های لابی از کاغذ دیواری ها با طرح های زیبا استفاده کنید. برای لابی ها با فضای کوچک بهتر است از یک میز و صندلی استفاده کنید و علاوه بر این برای پوشاندن دیوار لابی با متراژ کوچک از سنگ استفاده می شود.

دکوراسیون زیبا و بی نظیر لابی ساختمان طراحی شیک و کاربردی لابی ساختمان دکوراسیون لابی ساختمان دکوراسون لابی ساختمان مدرن و شیک طراحی دکوراسیون داخلی لابی
نورپردازی لابی یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. برای نورپردازی فضای نشیمن در لابی می توانید از لوستر های سقفی و یا آویز و هالوژن تو کار و چراغ دیوار کوب و آباژور و … استفاده کنید.
اگر فضای لابی از نور طبیعی کافی برخوردار است می توانید برای ایجاد آرامش و نشاط در فضای دکوراسیون لابی ساختمان از گیاهان طبیعی استفاده کنید در صورت نبود نور کافی می توانید از گیاهان و گل های مصنوعی استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید برای زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی لابی ساختمان ها از تابلو های هنری و یا مجسمه ها و … استفاده نمایید.

دکوراسیون داخلی لابی    طراحی لابی ساختمان دکوراسیون لابی دکوراسیون لابی ساختمان با طراحی جدید طراحی کاربردی و شیک لابی ساختمان دکوراسیون تیره و روشن لابی ساختمان دکوراسیون مدرن و جذاب لابی ساختمان دکوراسیون زیبا و بی نظیر لابی ساختمان تزیین دیوار لابی ساختمان دکوراسیون شیک و بی نظیر لابی ساختمان طراحی دکوراسیون زیبا و مدرن لابی ساختمان
در این مطلب دکوراسیون لابی ساختمان با طراحی زیبا و متفاوت را مشاهده کردید که امیدواریم با الگوبرداری از این دکوراسیون های شیک بتوانید فضایی متفاوت را در لابی ساختمان های مسکونی ایجاد کنید.

مبل و میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *