خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون خانه ال شکل و دو خوابه با دو طراحی متفاوت

دکوراسیون خانه ال شکل و دو خوابه با دو طراحی متفاوت

طراحی دکوراسیون خانه ال شکل

طرح بندی یک خانه می تواند تاثیر زیادی روی چیدمان دکوراسیون داخلی داشته باشد؛ برخی از خانه ها به صورت ال طراحی شده اند که نوع طرح بندی خانه می تواند محل قرار گیری مبلمان و سایر وسایل را مشخص می کند. در ادامه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون خانه ال را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

خانه های آپارتمانی به صورت ال و مربع و مستطیل شکل طراحی می شوند و در طراحی دکوراسیون داخلی هر یک از این خانه ها طراحی سالن پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است. طراحی دکوراسیون پذیرایی ال بسیار آسان تر از طراحی دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل و دکوراسیون پذیرایی مربع شکل است.

طراحی شیک و کاربردی اتاق نشیمن

طراحی دکوراسیون خانه ال شیک و مدرن

دکوراسیون خانه ال و آپارتمانی بهتر است به صورتی طراحی شود که نور به همه قسمت های خانه نفوذ داشته باشد برای اینکه خانه پرنور تر به نظر برسد بهتر است از رنگ های تیره در دکوراسیون منزل استفاده نشود؛ در ادامه این مطلب دکوراسیون خانه ال با نورپردازی زیبا و شیک را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این دکوراسیون ها نهایت لذت را ببرید.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون زیبا و شیک خانه ال

دکوراسیون آپارتمان ال شکل با طراحی شیک و مدرن

در طراحی این خانه آپارتمانی زیبا از دکوراسیونی ساده و در عین حال شیک استفاده شده است وجود مبل ال شکل با رنگی زیبا و چراغ های طبقه ای منحصر به فرد باعث متفاوت به نظر رسیدن دکوراسیون این خانه زیبا شده اند. استفاده از رنگ های روشن در دکوراسیون این آپارتمان باعث ایجاد نورپردازی ایده آل و متفاوت شده است. روشنایی در این خانه آپارتمانی نسبتا ساده است و موثر است و در اتاق ناهار خوری این خانه زیبا و ال شکل از چراغی آویز برای طراحی نورپردازی استفاده شده است.

طراحی سالن پذیرایی ال شکلدکوراسیون خانه ال با طراحی زیبا و کاربردی دکوراسیون آشپزخانه

مبل و میز

در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب از پنل های چوبی استفاده شده و وجود این پنل های چوبی باعث ایجاد فضایی دنج و گرم در فضای اتاق خواب شده است.

دکوراسیون شیک و مدرن اتاق خواب
برای بزرگ تر به نظر رسیدن دکوراسیون حمام کوچک از رنگ سفید استفاده شده است که این رنگ زیبا باعث مدرن تر و بزرگ تر به نظر رسیدن دکوراسیون سرویس بهداشتی این خانه شیک و ایده آل شده است.

دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن

طراحی دکوراسیون آپارتمان ال شکل

دکوراسیون خانه ال دوم نیز تا حدودی مشابه دکوراسیون خانه اول است. در طراحی دکوراسیون پذیرایی ال شکل این خانه آپارتمانی از مبلمان ال شکل با طراحی زیبا و ساده استفاده شده است و همچنین برای تزیین دیوار پشت تلویزیون در اتاق نشیمن از دیواری آجری استفاده شده است.

دکوراسیون پذیرایی ال شکل طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن
در طراحی اتاق غذاخوری از صندلی های ناهار خوری و میز چوبی مدرنی استفاده شده است و وجود وسایل شیک و دکوری روی میز باعث متفاوت به نظر رسیدن چیدمان میز ناهارخوری شده است. استفاده از کابینت ها با طراحی خاص باعث شده است که دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن و زیباتر به نظر برسد.

طراحی دکوراسیون شیک و زیبا اتاق غذاخوری دکوراسیون اتاق غذاخوری دکوراسیون خانه ال
در طراحی دکوراسیون اتاق خواب دو نفره از سبک ساده و نورپردازی زیبا و متفاوتی استفاده شده است؛ وجود نورهای آبی و خاکستری و سفید در فضای اتاق خواب دکوراسیونی آرامش بخش را ایجاد کرده است.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب طراحی زیبا و شیک اتاق خواب طراحی دکوراسیون مدرن اتاق خواب
در طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک نیز نورپردازی زیبا و متفاوتی به چشم می خورد و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید تزیین دیوار اتاق کودک با کمک نقاشی روی دیوار و کشیدن طرح های سنجاقک و پروانه انجام شده است.

طراحی اتاق خواب کودک دکوراسیون اتاق خواب کودک
طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی این آپارتمان شیک ساده و متفاوت است و در طراحی حمام این آپارتمان کاشی ها با رنگ سیاه و طرح های مدرن به چشم می خورند که تضاد بین رنگ های سیاه و سفید هارمونی متفاوتی را در فضای دکوراسیون حمام ایجاد کرده است.            طراحی دکوراسیون خانه ال مدرن و زیبا

در این مطلب با انواع ایده های خلاقانه برای طراحی دکوراسیون خانه ال شکل آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این دکوراسیون ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دکوراسیونی شیک و متفاوت را در فضای خانه آپارتمانی خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *