خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون خانه خیلی کوچک با طراحی مدرن و خلاقانه

دکوراسیون خانه خیلی کوچک با طراحی مدرن و خلاقانه

امروزه اغلب آپارتمان ها به دلیل صرفه جویی در هزینه ها در ابعاد خیلی کوچک طراحی می شوند که بهتر است برای طراحی دکوراسیون این خانه های آپارتمانی کوچک از دیزاین های مدرن و خلاقانه استفاده کنید. در ادامه این مطلب دکوراسیون خانه خیلی کوچک با طراحی شیک و کاربردی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

آپارتمان های کوچک باید به گونه ای طراحی شوند که از همه فضاهای موجود در آن ها استفاده بهینه کنید. طراحی داخلی آپارتمانی که در ادامه این مطلب مشاهده می کنید توسط یکی از طراحان بزرگ به اسم بارینوف آندری انجام شده است و این آپارتمان جمع و جور مساحتی کمتر از ۲۳ متر مربع دارد.

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون خانه خیلی کوچک با طراحی شیک و کاربردی

دکوراسیون این آپارتمان ساده و زیبایی خاصی دارد و در فضای مختلف دکوراسیون خانه خیلی کوچک از مبلمانی ساده و زیبا استفاده شده است. دکوراسیون این خانه ۲۳ متری به سبک دکوراسیون مینیمالیستی طراحی شده است. در فضای اتاق غذاخوری به دلیل صرفه جویی در فضا از صندلی اپن استفاده شده است.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون خانه آپارتمانی کوچک طراحی داخلی آشپزخانه کوچک دکوراسیون زیبا و شیک خانه کوچک

در روی دیوار سمت راست اتاق خواب این خانه خیلی کوچک فضای ذخیره سازی زیادی دارد. در کنار تختخواب نیز فضایی برای قرار دادن عینک و کتاب در نظر گرفته شده است و فضای دکوراسیون اتاق خواب کوچک سادگی و جذابیت خاصی دارد.

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب کوچک و شیک دکوراسیون داخلی اتاق خواب کوچک دکوراسیون شیک و زیبا خانه خیلی کوچک دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون شیک و مدرن خانه کوچک طراحی داخلی خانه خیلی کوچک
سرویس بهداشتی این خانه کوچک طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد و در طراحی سرویس بهداشتی از کاشی و دیوار های چوبی و کفپوش چوبی استفاده شده است. چراغ های ال ای دی که در بالای دیوار حمام نصب شده است نورپردازی مدرن و زیبایی را در فضای سرویس بهداشتی ایجاد کرده است. در نورپردازی حمام از نور قرمز نئونی استفاده شده است و همین نورپردازی باعث ایجاد فضایی آرامش بخش در حمام شده است. فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز به صورت مینیمالیسیتی و مدرن طراحی شده است.

مبل و میز

طراحی نورپردازی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

دکوراسیون حمام کوچک

بهتر است برای طراحی دکوراسیون خانه های خیلی کوچک از دکوراسیون های خلاقانه و رنگ های شاد استفاده کنید تا فضای آپارتمان زیبا و خاص تر به نظر برسد. در این مطلب طراحی دکوراسیون داخلی خانه کوچک با طراحی خلاقانه و شیک را مشاهده کردید که امیدواریم با الگوبرداری از این دکوراسیون داخلی بتوانید در فضای آپارتمان کوچک خود دکوراسیون مدرن و شیکی را ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *