خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون ۲ آپارتمان یک خوابه و کوچک با طراحی زیبا و جالب

دکوراسیون ۲ آپارتمان یک خوابه و کوچک با طراحی زیبا و جالب

دکوراسیون داخلی مدرن 2 آپارتمان تک خوابه
در این مطلب با دکوراسیون داخلی دو آپارتمان یک خوابه با طراحی های مدرن و امروزی آشنا خواهید شد. در ادامه تصاویر این دو آپارتمان را که طراحی های متفاوت و لوکسی دارند را مشاهده خواهید کرد.

طراحی های داخلی مدرن دو آپارتمان یک خوابه

اغلب آپارتمان های یک خوابه برای افراد مجرد و یا زوج های جوان مناسب هستند. با اینکه فضای داخلی چنین منازلی کوچک است اما برای داشتن زندگی راحت و دعوت کردن میهمان مناسب است. از طرفی تمیز کردن محیط چنین آپارتمانی نیز راحت است.

در این مطلب با دکوراسیون دو آپارتمان یک خوابه آشنا می شوبد. برای طراحی داخلی این دو آپارتمان، ویژگی های برجسته و مشترکی مانند مدرن و لوکس بودن طراحی و استفاده از متریال چوب طبیعی در بیشتر مکان ها برای هر دو آپارتمان در نظر گرفته شده است. استفاده از چوب در تمام فضای داخلی خانه حتی برای کفپوش موجب روشن تر شدن فضا شده است.

دکوراسیون داخلی لوکس آپارتمان تک خوابه اول

اولین مجموعه تصاویر مربوط به آپارتمان یک خوابه کوچک و رویایی است. در اتاق نشیمن از مبلمان راحتی شیک با میزهای قهوه ای زیبا استفاده شده است. مرکز کانونی اتاق نشیمن، مبل های بنفش هستند و میزهای قهوه ای نیز موجب زیباتر شدن فضا شده اند.

انواع ساعت دیواری

طراحی اتاق پذیرایی آپارتمان به روز یک خوابه

نورپردازی و روشنایی بالای تلویزیون به هنگام استفاده از آن مخصوصا وقتی که فضا تاریک باشد، ایده خوب و مناسبی است. به طور کلی نورپردازی سقفی فضا را باز و بزرگ نگه می دارد. 

انواع دکوراسیون آپارتمان لوکس یک خوابه

مبل و میز

یک فضای اضافی برای نهارخوری وجود ندارد، اما با قرار دادن یک نوار ساده و مدرن این فضا برای دو نفر ایجاد شده است. با اینکه آویزهای بالای جزیره که سیاه و سفید رنگ هستند، طرحی قدیمی دارند اما از زیبایی آشپزخانه چیزی کم نکرده اند.

طرح های آشپزخانه شیک آپارتمان یک خوابه

استفاده از کابینت های چوبی قهوه ای تیره در کنار کابینت های سفید براق باعث بزرگ و باز به نظر رسیدن فضای آشپزخانه شده اند. همچنین استفاده از آجرهای سفید در طراحی داخلی آشپزخانه، هم محیط را زیباتر کرده اند و هم منعکس کننده نور طبیعی در فضا هستند.

آشپزخانه مدرن آپارتمان یک خوابه

راهروی ورودی آپارتمان تک خوابه

دکوراسیون آپارتمان مدرن یک خوابه

برای طراحی اتاق خواب این آپارتمان یک خوابه هم از آجرهای سفید و شیک آشپزخانه و هم از رنگ بنفش اتاق نشیمن استفاده شده در نتیجه فضای داخلی اتاق خواب بسیار زیبا و جذاب شده است. چراغ های آویز سقفی در بالای تخت خواب جلوه ای خاص به دکوراسیون اتاق بخشیده و فضا را عاشقانه کرده اند.

طرح های اتاق خواب آپارتمان منحصر به فرد یک خوابه

استفاده از ترکیب رنگی سفید و مشکی در دکوراسیون سرویس های بهداشتی شاید قدیمی به نظر برسد اما این ترکیب رنگی با سبکی خلاقانه و خاص به کار رفته است. با این که بسیاری از مردم به این مسئله اهمیت نمی دهند اما استفاده از گلدان های تزئینی و یا گل های تازه در حمام تفاوت بزرگی در زیباتر شدن فضای آن ایجاد می کنند.

نورپردازی آپارتمان های یک خوابه

توالت و حمام آپارتمان جذاب یک خوابه

دکوراسیون داخلی شیک آپارتمان تک خوابه دوم

آپارتمان یک خوابه دوم نیز همچون آپارتمان اول ۵، کوچک و حدود ۵۰ متر می باشد. اما طراحی داخلی آن بسیار خلاقانه است. برای دکوراسیون اتاق نشیمن این آپارتمان نیز از یک مبل راحتی شیک به رنگ آبی برای نقطه مرکزی در نظر گرفته شده است. استفاده از گیاهان طبیعی منحصر به فرد در فضاهای کوچک ایده خوبی است اما به شرطی که بیش از حد نباشند.

دکوراسیون کامل آپارتمان های یک خوابه

یک اتاق نشیمن پر از رنگ خنثی، به رغم اندازه نسبتا کوچک، بزرگ و باز است. روشنایی درازا و پنجره های بزرگ کمک زیادی می کنند. با اینکه در دکوراسیون نشیمن بیشتر رنگ های خنثی به کار رفته اما وجود پنجره های بزرگ، موجب روشن شدن و بزرگ دیده شدن فضا شده اند.

دکوراسیون داخلی آپارتمان یک خوابه

دکوراسیون آپارتمان کوچک یک خوابه

اتاق نشیمن آپارتمان خاص یک خوابه

راهروی ورودی

طراحی آپارتمان ریبای یک خوابه

متریال چوب آپارتمان جالب یک خوابه

دکوراسیون راهروی آپارتمان های یک خوابه

در دکوراسیون داخلی آشپزخانه آپارتمان دوم، استفاده از عناصری مثل گیاهان معلق، میز و صندلی های براق و مدرن باعث زیبا شدن فضای آن شده اند. استفاده از چوب برای کابینت ها و دیوارهای آشپزخانه انتخاب بسیار بی نظیری است و محیط را نیز بزرگتر نشان می دهد.

دکوراسیون آشپزخانه آپارتمان کوچک یک خوابه

طراحی آشپزخانه آپارتمان های یک خوابه

لوازم آشپزخانه آپارتمان کوچک یک خوابه

برای اتاق خواب این آپارتمان لوکس نیز از عناصر و ترکیب رنگی اتاق نشیمن و آشپزخانه استفاده شده است.

بهترین کفپوش آپارتمان های یک خوابه

دکوراسیون جدید آپارتمان های یک خوابه

برای طراحی حمام نیز عناصر و لوازم جانبی منحصر به فرد و مینیمالیستی انتخاب شده است. کاشی های ظزیف و شیک، پنل های چوبی و دوش شیشه ای نیز این طراحی ساده و مدرن را کامل می کنند.

بهترین ترکیب رنگی آپارتمان های یک خوابه               تصاویر سرویس بهداشتی آپارتمان های یک خوابه در این مطلب تصاویر دکوراسیون داخلی ویژه و منحصر به فرد دو آپارتمان یک خوابه کوچک را مشاهده کردید. امیدواریم که از آن ها برای طراحی فضای آپارتمان کوچک خود ایده گرفته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *