خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه ویلایی دکوراسیون داخلی ویلای لاکچری با طراحی فضای سبز مدرن

دکوراسیون داخلی ویلای لاکچری با طراحی فضای سبز مدرن

به روزترین دکوراسیون داخلی ویلای لاکچری

این ویلای لاکچری توسط یک دیزاینر معروف طراحی شده است. طراحی فضای بیرونی این ویلا پر زرق و برق و بی نظیر است و ساکنین آن نیز از این چشم انداز رویایی و زیبا بسیار لذت می برند. در ادامه با دکوراسیون داخلی ویلای لاکچری هم آشنا خواهید شد.

تصاویر رویایی دکوراسیون داخلی ویلای لاکچری در فضای سبز

تا کنون در مطالب قبل با چند دکوراسیون ویلای لاکچری با طراحی زیبا و جدید آشنا شدید. در این مطلب به معرفی دکوراسیون داخلی ویلای لاکچری با طراحی فضای سبز مدرن و زیبا می پردازیم.

دکوراسیون داخلی ویلای لاکچری با فضای سبز مدرن

انواع ساعت دیواری

برای دکوراسیون خارجی این ویلای لاکچری، در یک سمت آن استخری لوکس و در سمت دیگر آن تالابی بی نظیر از گیاهان آبزی قرار داده اند. فضای سبز مدرن بیرونی ویلا، منظره ای زیبا و آرامش بخش را ایجاد کرده و با مواد طبیعی مثل سنگ و چوب نیز تزئین شده است. امکانات و دکوراسیون داخلی ویلای لاکچری و با شکوه موجب سرگرمی ساکنین آن می شود.

دکوراسیون داخلی و نورپردازی ویلای لاکچری

برای این ویلای با شکوه از طراحی روف گاردن یا ایجاد فضای سبز برای پشت بام ها استفاده شده است. یک آبراه نیز برای تالاب گیاهان در نظر گرفته شده است. برای دسترسی و مشاهده کلی این فضا از ارتفاع، یک پل چوبی زیبا در امتداد آبراه ساخته شده که ورودی آن نیز در کنار آبراه می باشد. آبراه و استخر بادهای خنکی را در فضای بیرونی و داخلی این ویلای زیبا ایجاد می کنند.

مبل و میز

دکوراسیون داخلی روف گاردن ویلای لاکچری

دکوراسیون داخلی و بیرونی ویلای لاکچری

دکوراسیون داخلی استخر و آبراه ویلای لاکچری

دکوراسیون داخلی و خارجی ویلای لاکچری

اتاق نشیمن در طبقه هم کف در کنار اتاق خواب اصلی قرار گرفته است. بدین ترتیب ساکنین و مهمانان از محیط داخلی اتاق نشیمن و فضای باز بیرون نهایت لذت را می برند. دیوار های اتاق نشیمن صفحات چوبی نازکی هستند که قابلیت باز و بسته شدن دارند. این دیوارها اجازه می دهند که نور خورشید به سمت اتاق خواب اصلی نفوذ کند، بدون اینکه به حریم خصوصی اتاق خواب آسیبی برسد.

دکوراسیون داخلی و متفاوت ویلای لاکچری

دکوراسیون داخلی بی نظیر ویلای لاکچری

در سمت دیگر اتاق نشیمن این دیوارهای چوبی نازک تاشو هستند که بعد از تاشدن آن ها شما شاهد آشپزخانه ای کاملا مجهز هستید. که میزبان برای سرو غذا و نوشیدنی به آن نیاز دارد.

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن ویلای لاکچری

یک اتاق نشیمن ثانویه دیگر نیز در طبقه همکف برای تماشای فیلم و یا مطالعه کردن ایجاد شده است.

دکوراسیون داخلی لوکس ویلای لاکچری

در دکوراسیون داخلی ویلای لاکچری, اتاق خواب اصلی در طبقه همکف قرار گرفته است. برای راحتی و دسترسی آسان به فضای سبز و استخر، درب های اتاق خواب شیشه ای و کشویی هستند. وجود بوته های بلند و درختان اطمینان می دهند که ساکنین می توانند از حریم خصوصی خود لذت ببرند. برای جلوگیری از ورود نور و حفظ حریم خصوصی، پرده های اتوماتیک پنهان در بین پانل های شیشه ای وجود دارند. سرویس های بهداشتی نیز در داخل اتاق خواب قرار دارند.

دکوراسیون داخلی جذاب ویلای لاکچری

سرویس بهداشتی اتاق خواب اول

دکوراسیون داخلی حمام ویلای لاکچری

اتاق خواب دیگری نیز در طبقه هم کف وجود دارد. درب های این اتاق خواب نیز برای دسترسی به فضاهای فوق العاده بیرون، کشویی و شیشه ای هستند. برای این اتاق خواب زیبا میز کار هم در نظر گرفته شده است.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب ویلای لاکچری

طراحی دکوراسیون داخلی شیک ویلای لاکچری

سرویس بهداشتی اتاق خواب دوم

دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی ویلای لاکچری

در طراحی دکوراسیون داخلی این ویلای لاکچری اتاق نشیمن دیگری در طبقه دوم درنظر گرفته شده است. در یک سمت اتاق نشیمن تراسی بزرگ و در سمت دیگر آن آشپزخانه قرار دارد. درب های شیشه ای کشویی، اتاق نشیمن را از تراس جدا کرده اند. این تراس زیبا منظره ای دیدنی را از فضای سبز مدرن بیرونی نشان می دهد.

دکوراسیون داخلی منحصر به فرد ویلای لاکچری

دکوراسیون داخلی مدرن ویلای لاکچری

دکوراسیون داخلی زیبای ویلای لاکچری

دکوراسیون داخلی و تراس ویلای لاکچری

تصاویر دکوراسیون داخلی ویلای لاکچری

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ویلای لاکچری

دکوراسیون داخلی خاص ویلای لاکچری

امیدواریم تصاویر منحصر به فرد و جذاب دکوراسیون داخلی این ویلای لاکچری مورد پسند شما همراهان عزیز سایت زیبایی خانه قرار گرفته باشند.

یک دیدگاه

  1. سارا

    آگوست 7, 2017 در 9:29 ب.ظ

    خیلی عالی بود
    ممنون بابت به اشتراک گذاری

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *