خانه دکوراسیون کامل خانه طراحی داخلی حرفه ای برای ساختمان های مختلف

طراحی داخلی حرفه ای برای ساختمان های مختلف

طراحی داخلی پویانو

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی و معماری پویانو یکی از انواع شرکت های فعال در زمینه معرفی متخصصین برتر٬ مشاوره و فروش محصولات معماری٬ طراحی و اجراء پروژه های مربوط با معماری و دکوراسیون داخلی است. این شرکت با آگاهی از اصول کلی طراحی و دکوراسیون داخلی و با کمک کادری مجرب در این زمینه قصد دارد تا بهترین طراحی داخلی حرفه ای را برای شما به ارمغان بیاورد.

امروزه اغلب افراد برای طراحی داخلی قسمت های مختلف ساختمان های تجاری و مسکونی خود تمایل دارند با کارشناسان مجرب و کارآزموده استفاده نمایند تا بتوانند طراحی داخلی بی نظیر و شیکی را در همه قسمت های ساختمان های تجاری و مسکونی ایجاد نمایند.

طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی

طراحی داخلی حرفه ای

اگر طراحی داخلی منزل و مکان های تجاری به صورت حرفه ای انجام شود شما می توانید شاهد ایجاد دکوراسیونی شیک و بی نظیر در بخش های مختلف مکان مورد نظر خود باشید. طراحی منزل و مکان های تجاری همچنین باعث می شود همه قسمت های مختلف مکان مورد نظر شما بی نظیر و بدون هیچ نقصی به نظر برسد اگر شما در زمینه طراحی داخلی ساختمان های تجاری و مسکونی اطلاعات زیادی ندارید به شما پیشنهاد می کنیم با متخصصان شرکت پویانو مشورت کنید در ادامه نمونه هایی از پروژه های موفق شرکت پویانو را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

دکوراسیون اتاق خواب

طراحی داخلی

طراحی داخلی قسمت های مختلف منزل و مکان های تجاری از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر شما در دیزاین داخلی همه بخش های ساختمان های تجاری و مسکونی توجه لازم را به خرج دهید می توانید شاهد ایجاد دکوراسیونی زیبا و بی نظیری در مکان مورد نظر خود باشید.

طراحی داخلی ساختمان تجاری طراحی داخلی سالن پذیرایی طراحی داخلی مکان تجاری

دیزاین داخلی اتاق خواب

یکی از خصوصی ترین مکان ها در هر خانه ای اتاق خواب است و طبق تحقیقات انجام شده هر فردی یک سوم از عمر خود را در اتاق خواب سپری می کند بنابراین بهتر است در طراحی دکوراسیون این بخش از منزل حساسیت لازم را به خرج دهید. اتاق خواب از آنجایی که مکانی مناسب برای استراحت و انجام دادن کارهای شخصی و روزمره است بهتر است از دکوراسیون و تهویه و نوری مناسب برخوردار باشد. همچنین در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب بهتر است به تعادل و ارتباط موثر بین بخش های مختلف توجه شود.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی حرفه ای اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب

دیزاین داخلی آشپزخانه

آشپزخانه یکی از فضاهای اصلی در هر خانه ای است که کدبانوی خانواده بیشتر وقت خود را در این مکان برای امور پخت و پز و … سپری می کند بنابراین باید در هنگام طراحی داخلی آشپزخانه به نکات مهمی توجه داشته باشید و این مکان را به گونه ای طراحی کنید تا به دور از هر گونه مزاحمتی باشد و دارای آرامش وصف ناپذیری نیز باشد. آشپزخانه نیز مانند اتاق خواب باید از نور و تهویه و دکوراسیون داخلی مناسبی برخوردار باشد.

طراحی داخلی حرفه ای منزل طراحی داخلی آشپزخانه طراحی داخلی زیبا و شیک آشپزخانه طراحی داخلی حرفه ای آشپزخانه

دیزاین داخلی اتاق خواب کودک

طراحی داخلی اتاق کودک باید با توجه به نیازها و خواسته های کودک انجام شود همچنین دیزاین داخلی اتاق کودک باید به گونه ای باشد که باعث تقویت رشد او شود و علاوه بر این موجبات تفریح و سرگرمی کودک را فراهم آورد اتاق خواب کودک همچنین باید به صورتی طراحی شود که آرامش و خواب آرامی را برای کودک تامین کند بنابراین بهتر است در طراحی اتاق خواب کودک توجه و حساسیت لازم را داشته باشید.

دکوراسیون اتاق کودک طراحی اتاق خواب کودک طراحی دکوراسیون اتاق کودک

دیزاین داخلی پذیرایی

اتاق پذیرایی متعلق به همه افراد خانواده است و اتاقی است که همه افراد خانواده بعد از یک روز کاری پرمشغله در این مکان دور هم جمع می شوند. در طراحی اتاق پذیرایی باید به طراحی نورپردازی طبیعی و مصنوعی و مسیر رفت و آمد آسان و انتخاب مکانی مناسب برای قرار دادن وسایل مورد نیاز در سالن پذیرایی و محل قرارگیری وسایل صوتی و تصویری و مبلمان توجه ای ویژه ای داشته باشید همچنین باید در طراحی دیزاین داخلی سالن پذیرایی دقت و سلیقه زیادی به خرج دهید و از عناصر دکوراتیو نیز در این مکان استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی زیبا و شیک سالن پذیرایی طراحی داخلی سالن پذیرایی دکوراسیون داخلی منزل

 

کاغذ دیواری

از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای ادارات و خانه ها و سایر ساختمان ها استفاده می شود و می توان کاغذ دیواری را یکی از جنبه های موثر در طراحی داخلی ساختمان های مختلف دانست. کاغذ دیواری نسبت به بقیه پوشش دیواری مانند پنل های سنگی و چوبی … کارآمدتر است و علاوه بر این پوشاندن دیوار با کمک کاغذ دیواری یکی از آسان ترین روش ها برای زیبایی بخشیدن به دیزاین داخلی هر اتاقی است. نصب کاغذ دیواری بسیار آسان است و شما می توانید با توجه به سایر رنگ های به کار برده شده در طراحی داخلی اتاق مورد نظر خود طرح و رنگ مناسبی را برای کاغذ دیواری انتخاب کنید و آن را روی دیوار به راحتی نصب کنید.

مدل زیبا و شیک کاغذ دیواری مدل کاغذ دیواری شیک و زیبا مدل کاغذ دیواری سه بعدی مدل کاغذ دیواری

در این مطلب با انواع فعالیت های شرکت پویانو آشنا شدید شما می توانید برای طراحی داخلی قسمت های مختلف ساختمان های تجاری و مسکونی از متخصصین این شرکت معتبر کمک بگیرید. برای برقراری تماس با شرکت پویانو می توانید از اطلاعات تماس زیر استفاده کنید و یا به آدرس اینترنتی (www.pooyano.com) مراجعه کنید.

آدرس : تهران ـ همت غرب ـ بلوار دهکده المپیک ـ چهارراه زیبادشت ـ نبش مرودشت جنوبی ـ ساختمان پویانو

ایمیل : pooyano24@yahoo.com

تلفن : ۴۴۷۲۷۲۰۰-۰۲۱

همراه : ۰۹۱۲۱۴۶۰۶۴۷

تلفکس : ۴۴۷۰۲۵۰۰ ـ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *