خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی تصاویر طراحی داخلی مینیمال دو واحد آپارتمانی بسیار شیک

تصاویر طراحی داخلی مینیمال دو واحد آپارتمانی بسیار شیک

طراحی داخلی مینیمال ویلایی

طراحی داخلی مینیمال از انواع سبک های جدید طراحی دکوراسیون داخلی است و امروزه از این سبک مدرن دکوراسیون برای اغلب خانه های ویلایی و خانه های آپارتمانی استفاده می شود. در ادامه طراحی دکوراسیون داخلی مینیمال دو خانه شیک را مشاهده خواهید کرد. 

دکوراسیون مینیمالیستی از انواع سبک های طراحی داخلی مدرن و تمیز است و سادگی از بارزترین مشخصه های این سبک دکوراسیون می باشد بنابراین اگر شما تمایل دارید دکوراسیونی شیک و در عین حال متفاوت را برای منزل خود طراحی کنید بهتر است از این سبک دکوراسیون استفاده نمایید.

دکوراسیون اتاق نشیمن شیک

طراحی داخلی مینیمال دو خانه شیک و زیبا

در طراحی داخلی این دو خانه از گیاهان به عنوان یک عنصر تزیینی برای جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی منزل استفاده شده است و همانطور که در تصاویر مشاهده خواهید کرد گیاهان تزیینی باعث ایجاد حس آرامش و نشاط در این دو خانه شده اند. در ادامه طراحی داخلی مینیمال برای دو خانه شیک و مدرن را مشاهده خواهید کرد.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون اتاق نشیمن

دکوراسیون داخلی مینیمال خانه اول

اولین خانه ای که در تصاویر مشاهده می کنید دکوراسیون یک خانه زیبا در مسکو است که طراحی داخلی این خانه گیاهان تزیینی زیادی به چشم می خورند. در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن این خانه زیبا و شیک مبلمانی ال مانند در قسمتی از اتاق نشیمن قرار داده شده است که این مبلمان کانون توجه در اتاق نشیمن محسوب می شوند و علاوه بر این فضای بین آشپزخانه و اتاق نشیمن توسط این مبلمان از یکدیگر جدا شده اند.

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن

مبل و میز

در ورودی منزل قسمتی از دیوار برای قرار دادن لباس و کفش در نظر گرفته شده است که این مدل طراحی سبک مینیمالیسیتی و در عین حال ساده ای دارد.

دکوراسیون اتاق نشیمن

قسمتی از فضای آشپزخانه به عنوان اتاق ناهارخوری در نظر گرفته شده است و در این قسمت از میز ناهارخوری و صندلی هایی با سبک مدرن و شیک استفاده شده است. گیاهان آویز روی میز ناهارخوری زیبایی خاص و خیره کننده ای را به سقف بخشیده اند.

دکوراسیون آشپزخانه مینیمال دکوراسیون داخلی خانه مینیمال

در اغلب خانه های مدرن قسمتی از منزل به اتاق کار اختصاص داده می شود همانطور که مشاهده می کنید برای این اتاق کار شیک و مدرن کتابخانه ای دیواری زیبایی طراحی شده است و از میز و صندلی ساده و جذابی در فضای اتاق کار برای راحتی بیشتر قرار داده شده است. طراحی نورپردازی در این اتاق بی نظیر و کاربردی است و باعث ایجاد حس آرامش در اتاق کار شده است.

طراحی دکوراسیون اتاق کار
در طراحی دکوراسیون اتاق خواب مینیمال از ترکیب رنگ های آرامش بخش سفید و خاکستری استفاده شده است.

دکوراسیون اتاق خواب مینیمال دکوراسیون اتاق خواب
برای طراحی سرویس بهداشتی این خانه مینیمال از پنل چوبی و سنگ مرمر استفاده شده است و گیاهانی برای جذابیت بیشتر فضای این سرویس بهداشتی به چشم می خورند.

دکوراسیون سرویس بهداشتی طراحی داخلی سرویس بهداشتی
برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک نیز از دکوراسیون ساده و مینیمالیست استفاده شده است و در طراحی سقف اتاق کودک نیز چراغ خواب های گوسفندی زیبا و فانتزی به چشم می خورند . رنگ های زیبا و نورپردازی مدرن از دیگر ویژگی های بازر طراحی داخلی مینیمال این اتاق خواب است.

دکوراسیون اتاق خواب کودک طراحی دکوراسیون اتاق کودک

دکوراسیون داخلی مینیمال خانه دوم

خانه دوم خانه ای دو طبقه ای است که در طراحی دکوراسیون آن از گیاهان زیبا و خاصی استفاده شده است. وجود گیاهان زیبا و گرمسیری باعث ایجاد فضای خارق العاده ای در اتاق نشیمن شده است. علاوه بر گیاهان طبیعی برای جذابیت بیشتر اتاق نشیمن آکواریومی زیبا در اتاق نشیمن قرار داده شده است.

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نشیمن دکوراسیون اتاق نشیمن دکوراسیون سالن پذیرایی دکوراسیون زیبا و شیک خانه مینیمال طراحی داخلی مینیمال اتاق نشیمن دکوراسیون خانه مینیمال

در طراحی داخلی مینیمال آشپزخانه نیز از چراغ های آویز و سنگ مرمر و کابینت های مدرنی استفاده شده است.

طراحی داخلی مینیمال آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه طراحی داخلی مینیمال آشپزخانه
در طراحی دکوراسیون راهرو ورودی و پله ها گیاهانی طبیعی و تزیینی مشاهده می شود که این گیاهان حال و هوای خاصی را به راهرو ورودی این خانه زیبا می دهند.

دکوراسیون راهرو ورودی
طراحی داخلی مینیمال اتاق خواب نیز باعث ایجاد فضایی متفاوت و آرامش بخش در دکوراسیون داخلی اتاق خواب شده است و در طراحی دکوراسیون اتاق خواب این خانه شیک و مدرن از رنگ های گرم و زیبایی استفاده شده است.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب دو نفره دکوراسیون اتاق خواب مینیمالدکوراسیون اتاق خواب
دکوراسیون سرویس بهداشتی در عین سادگی٬ خاص و متفاوت است و همانطور که مشاهده می کنید این خانه زیبا در عین سادگی طراحی شیک و متفاوتی دارد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی طراحی داخلی سرویس بهداشتی
طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک نیز ساده و مینیمالیست است و نقاشی های زیبایی روی دیوار اتاق خواب کودک کشیده شده است که این نقاشی ها زیبایی اتاق کودک را چند برابر کرده اند.

دکوراسیون اتاق خواب کودک طراحی داخلی اتاق کودک

در این مطلب طراحی داخلی مینیمال دو خانه زیبا و شیک را مشاهده کردید که امیدواریم این دکوراسیون های مینیمالیستی مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دکوراسیون مینیمال شیک و مدرنی را برای منزل خود طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *