خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی طراحی دکوراسیون داخلی خانه ای زیبا و دوست داشتنی

طراحی دکوراسیون داخلی خانه ای زیبا و دوست داشتنی

دکوراسیون خانه زیبا

طراحی دکوراسیون منزل به شیوه زیبا و کاربردی کار نسبتا دشواری است بنابراین بهتر است قبل از دیزاین دکوراسیون منزل خود ابتدا از دکوراسیون های موفق که به مرحله اجراء رسیده اند الگوبرداری کنید تا بتوانید دکوراسیونی شیک و در عین حال کاربردی را در فضای منزل تان ایجاد کنید.

انتخاب رنگ یکی از مهم ترین نکات برای ایجاد دکوراسیونی شیک در فضای خانه های ویلایی و آپارتمانی است و امروزه دکوراسیون خاکستری از انواع دکوراسیون های پرطرفدار است و اغلب افراد تمایل دارند از این رنگ زیبا برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه ویلایی و خانه آپارتمانی استفاده کنند. در ادامه تصاویری از طراحی دکوراسیون خانه ای زیبا با رنگ خاکستری را مشاهده خواهید کرد.

دکوراسیون خاکستری

طراحی دکوراسیون خانه زیبا و شیک به رنگ خاکستری

امروزه دکوراسیون خاکستری تا حدودی جایگزین دکوراسیون کرم و قهوه ای شده است و در اغلب خانه های مدرن و زیبا از رنگ خاکستری برای طراحی دکوراسیون استفاده می شود.
همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در طراحی اتاق نشیمن این خانه مدرن و شیک از تم خاکستری استفاده شده است. در فضای اتاق نشیمن رنگ صندلی ها و میز ناهارخوری و دیوار خاکستری روشن انتخاب شده است و برای رنگ مبلمان از خاکستری تیره استفاده شده است و ترکیب دو رنگ خاکستری تیره و روشن باعث ایجاد تضاد زیبایی ذر فضای اتاق نشیمن شده است. سقف اتاق نشیمن طراحی خاص و چشمگیری دارد و برای طراحی نورپردازی اتاق نشیمن نیز از چراغ های آویز با طرح هندسی زیبا و متفاوتی استفاده شده است.

انواع ساعت دیواری

طراحی دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی دکوراسیون خانه زیبا و مدرن طراحی داخلی خانه آپارتمانی مدرن و شیک دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون خاکستری منزل دکوراسیون کامل خانه
آشپزخانه یکی دیگر از مهم ترین بخش های این خانه است که به دلیل داشتن طراحی خاص به فضایی دنج و شیک تبدیل شده است. آشپزخانه دارای فضای نسبتا کوچکی است به همین دلیل برای طراحی آن از رنگ خاکستری روشن و نورپردازی طبیعی استفاده شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید برای پرورش سبزی های مورد استفاده در آشپزخانه در امتداد پنجره آشپزخانه نوار کوچکی طراحی شده است و در این نوار کوچک سبزی های مورد استفاده در آشپزخانه کاشته شده اند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون داخلی آشپزخانه دیزاین زیبا و شیک آشپزخانه

پله ها یکی دیگر از عناصر تزیینی خاص در این خانه مدرن هستند و راه پله ها طراحی شیک و متفاوتی دارند و پل ارتباطی بین اتاق نشیمن و اتاق خواب ها هستند. در طراحی اتاق خواب از ترکیب رنگ های تیره و روشن قهوه ای و خاکستری استفاده شده است و قسمتی از فضای اتاق خواب نیز به عنوان اتاق کار در نظر گرفته شده است.

مبل و میز

دکوراسیون راه پله دکوراسیون داخلی اتاق خواب دکوراسیون شیک و کاربردی اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دو نفره دکوراسیون اتاق خواب شیک و مدرن طراحی داخلی اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب
در فضای اتاق کودک از صندلی آبی و فرش سبز و بالش صورتی استفاده شده است که ترکیب این رنگ های شاد با رنگ خاکستری باعث ایجاد فضایی پر جنب و جوش در اتاق کودک شده است. در قسمتی از کفپوش اتاق کودک از فرش با طرح چمن مصنوعی استفاده شده است که این مدل فرش نرم و راحت است و برای فصل زمستان و بازی بچه ها مناسب می باشد.

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک طراحی دکوراسیون اتاق خواب طراحی دکوراسیون اتاق کودک طراحی داخلی اتاق کودک
در اتاق خواب دوم کودک برای تزیین دیوار اتاق خواب ستاره های زیبایی روی دیوار کشیده شده است همچنین ترکیب رنگ های آبی و خاکستری فضایی مدرن و شیک را در اتاق خواب کودک ایجاد کرده است. در قسمتی از فضای اتاق خواب کودک نیز از قفسه هایی برای قرار دادن وسایل اضافی و جلوگیری از شلوغ شدن فضای اتاق خواب طراحی شده اند.

دکوراسیون اتاق خواب آبی دکوراسیون اتاق کودک دکوراسیون اتاق کودک دکوراسیون اتاق خواب کودک
در طراحی دکوراسیون حمام نیز ترکیب رنگ خاکستری تیره و روشن به چشم می خورد و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید نوار باریکی روی دیوار حمام طراحی شده است و در این نوار باریک گیاهانی کاشته شده اند که وجود این گیاهان باعث ایجاد هوایی مطبوع در فضای حمام می شود.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی داخلی سرویس بهداشتی طراحی داخلی حمام دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی دیزاین داخلی سرویس بهداشتی دیزاین داخلی سرویس بهداشتی

در این مطلب با طراحی دکوراسیون خانه ای شیک و زیبا آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این دکوراسیون ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دکوراسیونی متفاوت را در فضای خانه آپارتمانی خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *