خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون داخلی منزل برای خانواده های جوان

دکوراسیون داخلی منزل برای خانواده های جوان

دکوراسیون داخلی خانه آپارتمانی

دکوراسیون داخلی منزل اگر بدرستی طراحی شود شما می توانید در قسمت های مختلف منزل تان احساس آرامش و امنیت بیشتری داشته باشید از این رو بهتر است در طراحی دکوراسیون خانه های آپارتمانی امروزی حساسیت وسواس لازم را به خرج دهید تا بتوانید فضایی آرامش بخش و پرانرژی را در قسمت های مختلف منزل تان ایجاد کنید. 

بهترین روش برای داشتن خانه آپارتمانی با دکوراسیون لوکس و خاص الگوبرداری از دکوراسیون یک آپارتمان زیبا است که به مرحله اجراء رسیده است که در این صورت شما شاهد خلق دکوراسیونی بدون نقص و متفاوت در فضای منزل تان خواهید بود.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی خانه آپارتمانی برای خانواده های جوان

برای طراحی دکوراسیون منزل برای خانواده های جوان بهتر است از رنگ های خاص و انرژی بخش و دکوراسیون های مدرن و متفاوت استفاده شود. در ادامه این مطلب طراحی دکوراسیون واحد آپارتمانی واقع در مینسک را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون اتاق نشیمن

طراحی داخلی منزل

خانه آپارتمانی که در تصاویر زیر مشاهده می کنید متعلق به یک خانواده جوان است که دارای ۱۲۰ متر مربع می باشد. در طراحی این خانه آپارتمانی شیک و مدرن از رنگ های سرد و الگوهای جسورانه و آثار هنری خاصی استفاده شده است.
در فضای اتاق نشیمن از یک مبل جادویی با رنگ روشن استفاده شده است و برای جذابیت بیشتر دکوراسیون اتاق نشیمن فرشی فانتزی با طراحی خاص به چشم می خورد. در فضای اتاق نشیمن همچنین تابلوهای هنری زیبا و گیاهان شاداب و سرسبزی به چشم می خورند که استفاده از این وسایل باعث ایجاد فضایی آرامش بخش در این خانه زیبا شده است. دیواری فضای بین اتاق نشیمن و آشپزخانه را از یکدیگر جدا کرده است که در مجاور این دیوار تلویزیون قرار گرفته است همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید دیوار تا سقف ادامه داده نشده است و در قسمتی از دیوار پنجره ای شیشه ای برای ورود نور طبیعی از فضای آشپزخانه به فضای اتاق نشیمن طراحی شده است.

دکوراسیون زیبا و کاربردی اتاق نشیمن دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن دکوراسیون خانه آپارتمانی

مبل و میز

کفپوش آشپزخانه طراحی خاص و متفاوتی دارد و برای متفاوت تر به نظر رسیدن کفپوش آشپزخانه از کاشی های رنگی و زیبایی استفاده شده است. میز ناهارخوری در کنار دیواری قرار داده شده است که فضای اتاق نشیمن و آشپزخانه را از یکدیگر جدا می کند و همانطور که مشاهده می کنید دیوار مجاور میز ناهارخوری به زیبایی تزیین شده است برای جذابیت بیشتر فضای غذاخوری از لوستری آویز با شکل هندسی خاص استفاده شده است. در انتهای آشپزخانه نیز یک بریدگی به عنوان بار آشپزخانه در نظر گرفته شده است که اطراف بار آشپزخانه صندلی ها بار ساده و زیبایی به چشم می خورند. در فضای این آشپزخانه کوچک برای روشن تر و دلباز تر به نظر رسیدن فضا برای کابینت ها و سقف و دیوارها از رنگ سفید استفاده شده است و همچنین برای نورپردازی بار آشپزخانه چراغ های آویز و ساده ای از سقف آویزان شده اند.

دکوراسیون آشپزخانه طراحی زیبا و شیک دکوراسیون اتاق نشیمن طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون زیبا و مدرن آشپزخانه
قسمتی از فضای خانه به عنوان اتاق کار در نظر گرفته شده است که برای ایجاد فضایی آرامش بخش در این قسمت گیاهان خاص و زیبایی به چشم می خورند. در فضای اتاق کار برای قرار دادن کتاب و سایر وسایل خصوصی از قفسه بندی خاکستری استفاده شده است و در مقابل این قفسه بندی میز کار و صندلی راحتی قرار داده شده است.

دکوراسیون اتاق کار طراحی داخلی اتاق کودک دکوراسیون اتاق کار
راهرو بین اتاق خواب ها با تابلوهای زیبا و هنری و لامپ های ساده ای تزیین شده است و این قسمت از منزل دکوراسیون ساده و در عین حال مدرنی دارد. امروزه قسمت کوچکی از خانه های آپارتمانی را به بالکن اختصاص می دهند که برای طراحی دکوراسیون بالکن این خانه آپارتمانی از قطعه هنری زیبا و گلدانی سرسبز و زیبا استفاده شده است.

دکوراسیون راهرو اتاق خواب ها دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون بالکن طراحی داخلی بالکن
دکوراسیون اتاق خواب اصلی خاص و متفاوت است و برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب دو نفره از رنگ های ملایم و نورپردازی خاصی استفاده شده است و همانطور که مشاهده می کنید فضای اتاق خواب آرامش بخش و مدرن است. برای تزیین سقف اتاق خواب لوسترها با شکل هندسی خاص به چشم می خورند.

دکوراسیون اتاق خواب دو نفره طراحی داخلی اتاق خواب دو نفره طراحی داخلی اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دو نفره زیبا و مدرن طراحی زیبا و شیک اتاق خواب
طراحی داخلی اتاق کودک پسرانه نیز به صورت کاربردی و مدرن است و برای جلوگیری از شلوغ شدن فضای اتاق کودک از قفسه های دیواری سبز و ساده ای استفاده شده است و کتاب ها و سایر وسایل خصوصی در این قفسه ها به شیوه ای مرتب چیده شده اند. برای تزیین دیوارها نیز از شلف دیواری و اسباب بازی و کاغذ دیواری استفاده شده است که تزیین اتاق با اسباب بازی باعث ایجاد فضایی شاد و پرانرژی در اتاق کودک شده است.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه طراحی داخلی اتاق کودک دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دکوراسیون داخلی اتاق خواب پسرانه دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب پسرانه
در فضای اتاق خواب دخترانه دکوراسیون صورتی ملایم به چشم می خورد. برای تزیین دیوارها از کاغذ دیواری و کاغذ رنگی استفاده شده است همچنین اتاق خواب دخترانه دارای نورپردازی مدرن و کاربردی است.

دکوراسیون اتاق کودک طراحی داخلی اتاق کودک دخترانه دکوراسیون داخلی اتاق کودک دکوراسیون اتاق خواب دو نفره
سرویس بهداشتی یکی از دیگر از مهم ترین مکان ها در خانه های امروزی است که برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام از کاشی های تک رنگ و دکوراسیونی خاص استفاده شده است.

دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی طراحی داخلی سرویس بهداشتی طراحی داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی

در این مطلب با طراحی دکوراسیون یک خانه آپارتمانی شیک و مدرن آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این طراحی داخلی نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن دکوراسیون کاربردی و خاصی را در فضای منزل خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *