خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی ایده های استفاده از ترکیب رنگ زرد و آبی در دکوراسیون منزل

ایده های استفاده از ترکیب رنگ زرد و آبی در دکوراسیون منزل

ترکیب رنگی زرد و آبی در محیط داخلی منزل

دکوراسیون نوین و امروزی با آنچه که ما در ذهن داریم بسیار متفاوت است و طیف گسترده وسیعی را شامل می شود. در این مطلب قصد داریم ایده های جذابی از کاربرد ترکیب رنگ زرد و آبی در دکوراسیون منزل را به شما ارائه کنیم.

 

ایده های جذاب استفاده از ترکیب رنگ زرد و آبی در دکوراسیون منزل

همه ما علاقه داریم تا محیط منزلمان در عین آراستگی بسیار شیک و عالی به نظر برسد. این خانه لاکچری میسر نخواهد شد تا زمانی که شما با بسیاری از قواعد و اصول دکوراسیون موفق آشنا شوید.

رنگ زرد و آبی دو رنگ اصلی هستند که دامنه وسیعی در شدت و تن های مختلف را دارا می باشند. رنگ زرد ماهیتی گرم و درخشنده دارد و رنگ آبی بسیار جذاب و جزء رنگ های سرد است. البته شدت رنگ مورد نظر نیز در القاء حس گرمی یا سردی بسیار مهم است.

انواع ساعت دیواری

چیدمان متفاوت اتاق نشیمن با ترکیب رنگ زرد و آبی

ترکیب رنگ زرد و آبی بسیار با طراوت و شاداب است و در بسیاری از محیط های خانه قابل استفاده و اجراست. بیشترین کاربرد ترکیب رنگی آبی و زرد مانند تمام ترکیب های رنگی مربوط به فضای اتاق نشیمن است. بدین علت که در این محیط فضا و وسایل کافی برای راهبردی ساختن ایده ها وجود دارد. طیف رنگ آبی و زرد هر دو پرنور هستند. زمانی که شما میزان روشنایی آبی یا زرد را کم می کنید، در واقع مدل های طراحی مختلفی از این ترکیب رنگی ارائه می کنید که هر کدام به نوبه خود با ارزش و قابل توجه است.

هر دو رنگ را می توان با درجه روشنایی زیاد (کم رنگ) و یا درجه روشنایی کم (پر رنگ) به کاربرد. همچنین می توانید میزان تیرگی یا روشنایی یک رنگ را بر دیگری ترجیح دهید.

مبل و میز

هارمونی رنگ در این چیدمان به شما کمک خواهد کرد. چرخه استاندارد رنگ متناسب با رنگی که برای دکوراسیون انتخاب می کنید، طیف وسیعی از رنگ ها را به شما معرفی می کند. ترکیب رنگ زرد و آبی (به دلیل اینکه از رنگ های نزدیک به هم هستند) در کنار هم بافت ناهمگون و متضادی ایجاد نخواهند کرد. همچنین دکوراسیون آبی و زرد می تواند گزینه مناسبی برای خانه های مدرن باشد.

چیدمان شیک منزل

دکوراسیون ایده آل اتاق خواب با تم زرد

دیزاین شیک آشپزخانه

طراحی آشپزخانه با تم زرد

ترکیب رنگی زرد و آبی

ترکیب عالی و زیبای زرد و آبی

دیزاین شیک منزل

دیزاین لاکچری منزل با تم ترکیبی زرد و آبی

طراحی زیبای اتاق خواب با تم زرد

دکوراسیون شیک اتاق

این رنگ ها در پس زمینه خنثی بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسند. ترکیب رنگ زرد و آبی,  دکوراسیون داخلی منزل را بسیار آرام و ملایم می کند و به گونه ای است که بعد از گذشت چند سال نیز هنوز جذابیت خاص خود را دارد. قرار گرفتن این رنگ ها بر روی زمینه سفید مانند یک بوم نقاشی زیباست. این دو رنگ هر دو قابلیت ترکیب را دارند و به آسانی در هم ادغام می شوند.

کاربرد رنگ زرد در دکوراسیون منزل

رنگ زرد دکوراسیون داخلی منزل شما را بسیار گرم و صمیمی می کند. به خانه شما رنگ و روح می بخشد. این رنگ در مقابل نور آفتاب قدرت خیره کننده ای دارد و بسیار درخشنده می شود. باعث می شود در فصل زمستان حس گرما در دکوراسیون اتاق نشیمن وجود داشته باشد. رنگ زرد به خاطر ساطع کردن نور، محیط داخلی منزل را بزرگ تر از آنچه هست نشان می دهد.

طراحی اتاق خواب با رنگ زرد

ترکیب رنگ زرد و آبی در دکوراسیون منزل

طراحی زیبای محیط منزل

طراحی زیبای حمام

دکوراسیون ایده آل آشپزخانه با تم زرد

طراحی فوق العاده حمام با تم ترکیبی آبی و زرد

چیدمان جذاب اتاق با تم زرد

دکوراسیون ایده آل محیط منزل با ترکیب رنگ زرد و آبی

طراحی شیک محیط منزل با تم زرد و آبی

طراحی شیک حمام با تم زرد

طراحی شیک و متفاوت با تم زرد

طراحی داخلی فضای منزل با تم زرد و آبی

طراحی شیک اتاق خواب با تم زرد

این رنگ از نظر روانشناسی نیز در بالا بردن روحیه افراد بسیار موثر و عالی عمل می کند و رنگ شادی و نشاط است.

رنگ آبی در دکوراسیون منزل

رنگ آبی تداعی کنده حس آرامش دریا و آسمان است و در گروه رنگ های سرد قرار می گیرد.

دیزاین محیط داخلی منزل با تم زرد و آبی

دکوراسیون شیک اتاق

چیدمان متفاوت اتاق نشیمن

این رنگ در محیط های آموزشی نیز به کار می رود. چون نمادی از سکون، آرامش، منطق و توجه است. به همین خاطر در محیط های مانند سالن مطالعه، مشاوره و… مورد توجه و اهمیت قرار می گیرد.

امیدواریم ایده های طراحی دکوراسیون منزل با ترکیب رنگ زرد و آبی مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید این ترکیب رنگی جذاب را در محیط داخلی منزل تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *