خانه دکوراسیون کامل خانه استفاده از رنگ نارنجی برای گرما بخشیدن به دکوراسیون منزل

استفاده از رنگ نارنجی برای گرما بخشیدن به دکوراسیون منزل

رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل

استفاده از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل علاوه بر گرما بخشیدن به خانه می تواند دکوراسیون پاییزی را با یادآوری ریزش برگ ها و یا میوه های پاییزی از جمله نارنگی و کدو تنبل برای شما به ارمغان بیاورد. استفاده از رنگ نارنجی در طراحی دکوراسیون فروشگاه یا در باند فرودگاه، رنگی متعارف است اما در این مطلب ما به شما نشان می دهیم چگونه با استفاده از رنگ نارنجی ، دکور منزل و خلق و خوی خود را گرم کنید و انرژی های مثبت را درون خانه خود به جریان بیندازید.

 

 

انواع ساعت دیواری

 

دکوراسیون گرم و دوست داشتنی با رنگ نارنجی :

طبیعت را به خانه خود بیاورید: دکوراسیون پاییزی می تواند سراسر الهام گرفته از میوه ها و سبزیجات باشد استفاده از رنگ کدو تنبل و پرتقال و ترکیب با رنگ سبز در سالن ورودی منزل شما می تواند خوش آمد گویی مناسبی برای میهمانان شما باشد. همچنین استفاده از گل ها و تزئینات نارنجی در درب منزل می تواند گرم بخش محیط بیرونی منزل شما باشد درست زمانی که در پاییز روزهای سرد و سردتری خواهیم داشت.

رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل

مبل و میز

استفاده از رنگ نارنجی به عنوان ادویه آشپزخانه : استفاده از رنگ نارنجی روشن در آشپزخانه می تواند شما را آدم از خود راضی نشان دهد اما فراموش نکنید هر رنگی دارای دو روی متفاوت است. برای استفاده موفق از رنگ نارجی در دکوراسیون آشپزخانه می توانید از آن برای رویایی شدن کابینت ها استفاده کنید و یا با انتخاب رنگ نارنجی برای صندلی ها محیطی شاداب به آشپزخانه ببخشید.

رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل

 با نارنجی خلاقیت را زنده کنید: با رنگ نارنجی چشم و مغز شما فعال می شود استفاده از آن در مناطقی که می خواهید چشم و مغز شما فعال شود ایده بسیار مناسبی است از جمله این مکان ها می توان به استفاده از رنگ نارنجی در اتاق کار و کارگاه ها هنری و نیز اتاق های بازی کودکان اشاره کرد که برای محیط های کاری از نارنجی تیره و در محیط بازی کودکان از نارنجی روشن تر استفاده می شود. استفاده از رنگ نارنجی در اتاق خواب جوان و نوجوانان نیز بسیار رایج است که برای اتاق دختران اغلب با رنگ صورتی و در اتاق پسران با رنگ های سیاه و سفید و نیز بنفش و آبی به کار برده می شود.

رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل

رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل

استفاد از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل می تواند خانه شما را به محیطی گرم و استوایی تبدیل کند در حالی که بهترین یادآور روزهای پاییزی نیز هست رنگ نارنجی خلق و خوی خانواده شما را گرم تر و انرژِ مثبت زیادی را به خانه شما وارد می کند استفاده مناسب و یاده آل از این رنگ به شما دکوراسیونی فوق العاده را هدیه می دهد فقط کافیست ببینید چگونه خانواده شما را خوشحال و میهمانانتان را حسود می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *