خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی ترکیب هنرمندانه قرمز، سبز و آبی در دکوراسیون منزل

ترکیب هنرمندانه قرمز، سبز و آبی در دکوراسیون منزل

اگر چه اغلب افراد به خاطر سر رشته نداشتن در زمینه ترکیب رنگ ها از آن گریزان  هستند اما با شناخت اصول ساده ای در این باره می توان رنگ ها در جای مناسب و درستی به کار برد. در این مطلب نحوه قرار گرفتن سه رنگ آبی، قرمز و سبز در کنار هم  نشان داده شده است.

ترکیب رنگ قرمز، سبز و آبی در دکوراسیون منزل با ایده های جذاب

شاید در پس زمینه ذهن شما تصویری نامنظم و به هم ریخته از چنین ترکیبی به وجود آید اما اصلاً این طور نیست. رنگ ها درجه انعطاف بالایی دارند. منظور از انعطاف همان میزان تیرگی و روشنایی است که به راحتی با رنگ های مختلف هماهنگ می شوند و قابلیت ترکیب با هم را پیدا می کنند. حتی رنگ های متضاد را نیز می توان به طرز هنرمندانه و خلاقانه ای در دکوراسیون منزل کنار هم به کار برد.

طرح زیبا و ترکیبی از سه رنگ قرمز، آبی و سبز

انواع ساعت دیواری

قرمز، آبی و سبز در طراحی منزل  دکوراسیون شیک اتاق خواب  چیدمان زیبا  دکوراسیون زیبای اتاق نشیمن  طراحی عالی فضای منزل  ترکیب عالی و متفاوت رنگی در اتاق پذیرایی  سینک با رنگ زیبا  دکوراسیون لاکچری با ترکیب رنگی  ترکیب رنگی هنرمندانه در اتاق پذیرایی   ترکیب رنگی زیبا در اتاق پذیرایی  چیدمان زیبا به سه رنگ آبی، قرمز و سبز  تم ترکیبی آبی، سبز و قرمز در فضای منزل  دیزاین ترکیبی سه رنگ آبی، سبز و قرمز در دیزاین منزل  طراحی فوق العاده با تم آبی، سبز و قرمز  تم متفاوت آبی، سبز و قرمز   دیزاین شیک منزل با تم آبی، سبز و قرمز   استفاده از رنگ آبی، سبز و قرمز در اتاق پذیرایی   استفاده از رنگ آبی، سبز و قرمز در دکوراسیون منزل  ترکیب رنگی عالی در دیزاین منزل  ترکیب رنگ قرمز و آبی

عده ای گمان می کنند که شناخت رنگ ها و استفاده به جا و اصولی از آن ها کار سخت و دردسازی است. از این رو در دکوراسیون فضای داخلی منزل از رنگ سفید استفاده می کنند.

رنگ قرمز در دکوراسیون

رنگ قرمز جزء رنگ های گرم و پر انرژی محسوب می شود. این رنگ در بسیاری از رنگ ها جلوه خاصی دارد. رنگ سفید این رنگ را تقویت می کند. این نوع رنگ باعث افزایش آدرنالین خون و در نتیجه افزایش میزان فشار خون، افزایش تنفس و افزایش درجه حرارت و احساس گرما می شود.

مبل و میز

حمام لاکچری

تم آبی، سبز و قرمز

دکوراسیون زیبای منزل

چیدمان شیک حمام

ترکیب رنگی قرمز و سبز در چیدمان حمام

دکوراسیون شیک حمام با تم قرمز و آبی

رنگ آبی و سبز در فضای منزل

رنگ آبی نمادی از رنگ دریا و آسمان است و نشانی از اقتدار و آرامش را به شما القاء می کند اما در دسته رنگ های سرد قرار دارد. رنگ سبز نیز رنگ نشاط و زندگی است. این رنگ حس خرمی و شادی را در فضای منزل منتشر می سازد اما دکوراسیون سبز مانند دکوراسیون آبی جزء رنگ های سرد قرار دارد. رنگ آبی و سبز ضربان قلب را کاهش داده، ماهیچه ها ریلکس و دمای بدن را پایین می آورند.

برای شکستن این سردی بهتر است این دو رنگ را به صورت مکمل رنگ قرمز در کنار هم قرار دهید تا از گرمی رنگ قرمز و سردی رنگ آبی کاسته شود. در این صورت محیط منزل به یک موازنه عالی می رسد و همه چیز در حالت تعادل برقرار می شود. رنگ آبی را به وفور می توان در طراحی اتاق خواب مشاهده کرد. چون بعد از اتمام یک روز کاری برای خواب نیاز به آرامش داریم.

دیزاین لاکچری اتاق خواب

ترکیب سه تم رنگی در اتاق خواب

طراحی لاکچری لاتاق خواب

تم آبی، سبز و قرمز در دکوراسیون اتاق خواب

به کار بردن زیاد رنگ آبی در محیط منزل باعث فقدان انرژی می شود. بنابراین بهتر است از رنگ شاد و با انرژی در کنار آن استفاده کنید. البته باید این ترکیب رنگی را به صورت خلاقانه در تن های متفاوت انجام دهید. ناگفته نماند که رنگ آبی در طیف متفاوت پاستیلی، درباری، کاربنی و… از درجه سردی و گرمی متفاوتی برخوردار است. به همین علت رنگ آبی برای بعضی فضاها آرامش بخش و برای بعضی از فضاها شاد و چشم گیر است. رنگ سبز نیز اگر از توناژ مناسبی برخوردار باشد، برای هر دکوراسیونی مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *