خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی ۴ طراحی دکوراسیون منزل برای تلفیق چوب و رنگ سفید

۴ طراحی دکوراسیون منزل برای تلفیق چوب و رنگ سفید

طراحی شیک و زیبای منزل

ترکیب چوب و رنگ سفید یکی از بکرترین ایده هاست که در طراحی منازل امروزی جای باز کرده است. در این مقاله، مجموعه ای از ایده های طراحی تلفیقی چوب و رنگ سفید را ارائه کرده ایم.

دکوراسیون منزل با تلفیق چوب و رنگ سفید

در طراحی منازل مدرن معمولاً از زرق و برق اضافی جلوگیری می شود و همه چیز بر زیبایی و در عین حال سادگی می چرخد. از این رو در بیشتر این خانه ها از رنگ های تند و گرم خبری نیست. بیشتر رنگ ها معطوف به رنگ خنثی شده است. رنگ سفید به همراه ترکیب چوبی به عنوان اولین گزینه در چیدمان منازل مطرح می شود.

تم سفید در سرویس بهداشتی

تم سفید و چوب در اتاق پذیرایی

انواع ساعت دیواری

تم سفید در آشپزخانه زیبا

اتاق نشیمن متفاوت

آشپزخانه زیبا

مبل و میز

تم سفید در اتاق خواب

اتاق نشیمن شیک و زیبا

طراحی متفاوت آشپزخانه

دیزاین شیک اتاق نشیمن

رنگ سفید در کنار بافت چوب

دیزاین شیک و متفاوت آشپزخانه

چیدمان شیک منزل

ویژگی های ترکیب بافت چوب و رنگ سفید

علت این انتخاب نیز بدین دلیل است که تلفیق رنگ سفید و بافت چوب در کنار هم ظاهری شیک و آراسته به محیطی چون آشپزخانه و البته سایر اتاق های منزل می دهد. بنابراین انتخاب چنین بافتی در دکوراسیون منزل در اولویت قرار می گیرد. به خصوص این که از زرق و برق اضافی جلوگیری کرده و صحبتی از طیف همگن رنگ ها نیز نیست.

تصور ما از رنگ سفید پاکی و تمیزی است. با قرار گرفتن این رنگ در چیدمان منزل ناخود آگاه فضای منزل را مرتب، منظم و آراسته می بینیم. این مسئله نیز یکی از شگردهای خاص معماری است. اگر شما در محیط منزل نور کمی دارید، می توانید به کمک این ایده کمبود نور را برطرف کنید.

دیزاین چوب و رنگ سفید در منزل

دکور جذاب چوب در تراس منزل

طراحی شیک منزل

طراحی زیبای حمام

دکوراسیون ترکیبی رنگ سفید و چوب

بافت چوب و رنگ سفید در چیدمان

چیدمان ظریف با ترکیب چوب و رنگ سفید

چیدمان جذاب حمام

طراحی مدرن اتاق پذیرایی

طراحی شیک اتاق نشیمن

چیدمان جذاب اتاق نشیمن

دکوراسیون شیک اتاق نشیمن

نمای چوب نیز همه چیز را آراسته و مرتب نشان می دهد. بافت صیقل یافته و خاص چوب نمای زیبایی از منزل را به شما عرضه می کند. همان طور که می بینید هم رنگ سفید و هم رنگ چوب به عنوان دو عنصر سازگار در محیط قرار می گیرند. این دو عنصر به راحتی با نور محیط تطبیق می شوند. قابلیت استفاده در کنار رنگ های تند و گرم را دارند و آن ها را در خود حل می کنند. بافت ساده و یکپارچه ای از محیط داخلی منزل ارائه می کنند.

دکوراسیون زیبای اتاق خواب

طراحی زیبای حمام

طراحی مدرن منزل

دکوراسیون عالی اتاق خواب

دکوراسیون متفاوت آشپزخانه

طراحی زیبای منزل

هر دو دارای رنگی خنثی هستند و درجه سازگاری بالایی دارند. اگر احساس می کنید رنگ سفید رنگی بی روح و سرد است، می توانید در کنار آن از چند رنگ دلنشین در بافت های مختصر استفاده کنید.

رنگ سفید در چشم بیننده خطا ایجاد می کند و محیط منزل شما را بزرگ تر از آن چه که هست نشان می دهد. شما می توانید رنگ سفید را در دو حالت مات یا براق به کار ببرید. بهتر است در کنار این رنگ از دکوری های نقره ای و کریستالی در منزل استفاده کنید.

توجه داشته باشید که در چنین دیزاینی ابداً رنگ سفید به تنهایی به کار نرفته است. بلکه این رنگ با رنگ چوب(با طیف رنگی متفاوت) ترکیب شده و تا حد زیادی سردی و خنثی بودن آن شکسته شده است. به همین دلیل فضای منزل شما را زنده و پویا می سازد.

دکوراسیون زیبای منزل

آشپزخانه مدرن و زیبا

آشپزخانه زیبا و شیک

آشپزخانه لاکچری

طراحی زیبای آشپزخانه

رنگ سفید در کنار بافت چوب یک رنگ سفید کاپوچینویی عالی ایجاد می کند. این تم رنگی نیز در زندگی مدرن امروزی بسیار قابل توجه و حائز اهمیت است. این ایده تلفیقی برای محیط هایی که دارای ابعاد کوچک اما به دنبال تجدد می گردند، گزینه مناسب و فوق العاده ای است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *