خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون منزل با ترکیب رنگ های زرد و سبز

دکوراسیون منزل با ترکیب رنگ های زرد و سبز

اتاق پذیرایی با تم ترکیبی زرد و سبز

دکوراسیون ترکیبی رنگ زرد و سبز در منزل بسیار مورد توجه قرار می گیرد. چون این دو رنگ دارای انرژی در محیط منزل می باشند و از رنگ های شاد به حساب می آیند. در ادامه ایده های مختلف از ترکیب رنگی سبز و زرد را در طراحی منزل به شما معرفی کرده ایم.

طرح های زیبای دکوراسیون ترکیبی زرد و سبز

دکوراسیون زرد و دکوراسیون سبز هم پوشانی قوی با یکدیگر دارند و به راحتی در کنار یکدیگر قابل هضم می باشند. تن رنگی هیچ یک سبب اختلال در میزان روشنی دیگری نمی شود و بر جذابیت یکدیگر می افزایند.

اتاق پذیرایی جذاب

چیدمان شیک منزل

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون زیبای منزل با تم زرد و سبز

طراحی ترکیبی آشپزخانه

طراحی ظریف منزل

مبل و میز

اتاق خواب مدرن با تم زرد

سرویس بهداشتی با تم سبز و زرد

طراحی زیبای اتاق خواب با تم ترکیبی

چیدمان منزل

اتاق خواب جذاب

اتاق کار زرد رنگ

تم سبز و زرد در اتاق پذیرایی

این رنگ های ترکیبی در دهه اخیر بیش از گذشته در چیدمان منزل مورد استقبال قرار گرفته اند. معمولاً برای برقراری آرامش کامل در فضای منزل از رنگ سبز استفاده می کنند و با رنگ زرد، انرژی لازم برای محیط خانه را فراهم می کنند. این دو رنگ در بافت روشن خود، هدایت نور عظیمی دارند و بر میزان روشنایی منزل تاثیر مثبت دارند. از این رو در محیط های کم نور یا بسته بیشتر پیشنهاد می شوند. اگر به دنبال ایجاد محیطی پرنور در خانه هستید، از این رنگ ها کمک بگیرید.

دیزاین شیک منزل با رنگ های ترکیبی

دیزاین اتاق کار با رنگ سبز

اتاق پذیرایی عالی

دیزاین متفاوت منزل

دکوراسیون اتاق خواب با تم سبز و زرد

دکوراسیون زرد رنگ اتاق

طراحی متفاوت منزل با رنگ سبز

اتاق پذیرایی شیک

طراحی ایده آل آشپزخانه

طراحی زیبای اتاق پذیرایی

سرویس بهداشتی با تم سبز وزرد

دیزاین زیبای منزل با تم زرد و سبز

رنگ سبز از دو ترکیب رنگ آبی (نماد آرامش و سبب آرامش ذهن و جسم می شود) و رنگ زرد(رنگ پر انرژی و احساسی) به دست آمده است. رنگ سبز بین این دو رنگ متفاوت قرار گرفته و از هر کدام ویژگی هایی را به همراه دارد. به همین خاطر رنگ تعادل و آرامش شناخته می شود. این رنگ، حسی از خوش بینی، اعتماد به نفس، خلاقیت، انعطاف پذیری و صمیمیت را در منزل منتشر می سازد.

رنگ زرد دارای طول موج بلندی است و به همین خاطر به عنوان قوی ترین رنگ در زمینه تحریک احساس و هیجانات انسانی شناخته می شود و در دکوراسیون مورد استقبال قرار می گیرد. این دو رنگ در کنار یکدیگر، شرایط دکوراسیون داخلی منزل را به اعتدال می رسانند. ممکن است ترکیب رنگ سبز و زرد در دکوراسیون منزل کمی دشوار باشد. البته اگر شما از قاعده های دکوراسیون خبر داشته باشید، به راحتی می توانید فضای متفاوتی از این رنگ ها را در منزل تهیه کنید.

چیدمان فوق العاده در منزل

طراحی شیک سرویس بهداشتی

دیزاین زیبای منزل با تم ترکیبی

اتاق خواب زیبا با تم زرد

طراحی شیک اتاق با تم ترکیبی

اتاق خواب با تم سبز و زرد

اتاق کار با تم زرد

اتاق نشیمن با تم ترکیبی

طراحی آشپزخانه شیک

طراحی اتاق با تم سبز و زرد

طراحی زیبای اتاق با تم زرد و سبز

اتاق با تم زرد رنگ

می توانید از رنگ سبز یا زرد به عنوان پس زمینه استفاده کنید اما توجه داشته باشید که برای پس زمینه، باید رنگ روشن تری از سبز یا زرد انتخاب کنید و آن گاه مبلمان یا وسایل مخالف آن را در بطن پس زمینه بچینید. با این کار، هارمونی رنگ ها نمی شکند و تعادل محیط برقرار می شود.

بافت تشکیل شده توسط این دو رنگ باید به گونه ای انجام شود که جریان و پیوستگی چیدمان اتاق نشیمن حفظ شود و قسمت ناهنجاری در آن وجود نداشته باشد.

بهتر است در کنار این دو رنگ از بافت های خنثی چون سفید یا خاکستری استفاده شود. رنگ های خنثی سبب جلوه بیشتر رنگ های سبز و زرد می شوند و دکوراسیون منزل را زیبا می سازند. رنگ های خنثی را به شکل پس زمینه ای به کار ببرید و آن گاه عناصر ترکیبی سبز و زرد را بر روی آن نمایان سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *