خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی باورهای غلط در طراحی دکوراسیون اتاق کوچک

باورهای غلط در طراحی دکوراسیون اتاق کوچک

دکوراسیون اتاق کوچک

ما همواره در طراحی دکوراسیون اتاق کوچک با عادت ها و قوانین قدیمی رو به رو می شویم که پذیرش و اجرای این قوانین بارها اتاق های کوچک خانه ما را تحت تاثیر خود قرار داده است اما همه این باور ها دقیقا در جهت مثبت و مناسبی نمی تواند به دکوراسیون اتاق کوچک روحی تازه و ظاهری بزرگتر ببخشد. در ادامه قصد داریم باورهای اشتباه را که باعث ایجاد محدودیت هایی در طراحی دکوراسیون اتاق کوچک ما می شود با هم مرور کنیم ما را در ادامه همراهی کنید.

 

 

انواع ساعت دیواری

قوانین اشتباه در طراحی دکوراسیون اتاق کوچک :

 در طراحی دکوراسیون اتاق های کوچک باید از رنک سفید و یا رنگ های روشن استفاده کرد: زمانی تصور می شد که با استفاده از رنگ سفید و یا رنگ های روشن خنثی اتاق کوچک ، بزرگتر به نظر می رسد این در حالی استکه رنگ دیوار تاثییر بسیار کمی بر اندازه ظاهری اتاق دارد و بیش از هر چیز انتخاب مبلمان و چیدمان لوازم مختلف در اتاق می تواند در اندازه ظاهری آن تاثیر گذار باشد از آن گذشته استفاده از رنگ های گرم باعث ایجاد حس صمیمیت بیشتری در اتاق می شود.

دکوراسیون اتاق کوچک

  در اتاق کوچک باید از مبلمان کوچک استفاده کرد: استفاده از مبلمان کوچک در اتاق کوچک می تواند ظاهر اتاق شما را به خانه ای عروسکی  کوچک تبدیل کند بهتر است در طراحی دکوراسیون اتاق کوچک از مبلمان های بزرگ استفاده کنید البته بهتر است با انتخاب مبلمان هایی با فضای ذخیره سازی مناسب از کمبود فضا در اتاق جلوگیری کنید. اینگونه ظاهری بسیار کلاسیک تر به اتاق کوچک خود خواهید بخشید.

مبل و میز

دکوراسیون اتاق کوچک

 سقف تیره اتاق را کوچکتر نشان می دهد: این یک باور اشتباه است سقف های تیره باعث ایجاد فضایی دارای پختگی و زیب را به ما هدیه دهند برای ایجاد فضایی مناسب باید رنگ دیوارها و مبلمان روشن تر از سقف تیره شما باشد و اگر باز هم احساس کوچکی و یا تاریک بودن اتاق را داشتید می توانید با استفاده از چند آینه کوچک و بزرگ در اتاق این احساس را از میان ببرید.

دکوراسیون اتاق کوچک

 آویز لوستر نزدیک سقف: این کار یکی از بزرگترین اشتباهات در طراحی دکوراسیون اتاق کوچک است زیرا شما قصد دارید با نصب لوستر نورپردازی اتاق را بهتر کنید نه نور پردازی سقف اتاق را!! بهتر است لوستر با فاصلهای مناسب از سقف اتاق آویز شود نور پردازی مناسب اتاق به زیبایی و کیفیت اتاق شما کمک کند.

دکوراسیون اتاق کوچک

در طراحی دکوراسیون اتاق کوچک پایبند هیچ قانونی نباشید و تنها از ایده ها و قوانین موجود تا زمانی که احساس خوبی به شما می دهند استفاده نمایید زیرا سلیقه ها و ایده های شما می تواند زیبایی هایی به مراتب بیشتر برای دکوراسیون اتاق کوچک شما به وجود آورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *