خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی دکوراسیون منزلی زیبا با کاربرد رنگ های بنفش و سفید سنگی

دکوراسیون منزلی زیبا با کاربرد رنگ های بنفش و سفید سنگی

دکوراسیون بنفش و سفید

دکوراسیون بنفش و سفید یکی از جسورانه ترین ایده ها برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل است و اگر شما تمایل دارید فضایی مدرن و امروزی را در دکوراسیون داخلی خانه خود بوجود آورید این طراحی داخلی می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشد. 

در اغلب خانه امروزی شاهد ایجاد دکوراسیون های شیک و رنگی هستیم که این دکوراسیون های داخلی باعث می شوند تا فضای منزل بی نظیر و متفاوت تر به نظر برسد بنابراین اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به دکوراسیون های رنگی علاقه مند می باشید بهتر است دکوراسیون با رنگی مناسب را برای طراحی داخلی قسمت های مختلف منزل تان انتخاب کنید.

دکوراسیون بنفش و سفید سالن پذیرایی

طراحی دکوراسیون داخلی منزل با رنگ بنفش و سفید

بنفش از انواع رنگ های اشرافی و زیبا است و شما می توانید در صورت تمایل این رنگ زیبا را با سایر رنگ ها نظیر خاکستری و سفید و … ترکیب کنید و برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود از این ترکیب رنگ ها استفاده نمایید. در مطالب قبلی طراحی دکوراسیون بنفش و خاکستری و دکوراسیون بنفش را مشاهده کردید در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با دیزاین داخلی منزل با ترکیب رنگ های سفید و بنفش آشنا سازیم.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون داخلی خانه آپارتمانی

طراحی دکوراسیون خانه ای شیک و مدرن با ترکیب رنگ های بنفش و سفید

ترکیب رنگ بنفش و سفید در فضای منزل دکوراسیونی شیک و لوکس را بوجود می آورد و علاوه بر این ترکیب این رنگ ها با یکدیگر از انواع ترکیب های بی نظیر و سحرانگیز است که باعث می شود دکوراسیون داخلی منزل متفاوت و جذاب تر به نظر برسد.
در طراحی سالن پذیرایی این خانه شیک و مدرن همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید از ترکیب رنگ های سفید سنگی و بنفش و خاکستری تیره استفاده شده است که این ترکیب رنگ ها باعث شده اند که فضای پذیرایی گرم و صمیمی تر به نظر برسد.
مبلمانی بزرگ در روبروی تلویزیون و شومینه قرار داده شده است و این قسمت از سالن پذیرایی به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته شده است در قسمتی از فضای سالن پذیرایی صندلی هایی با رنگ بنفش قرار داده شده اند که زیبایی طراحی سالن پذیرایی با قرار دادن این صندلی ها چند برابر شده است.

دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن طراحی داخلی اتاق نشیمن

مبل و میز

طراحی داخلی سالن پذیرایی

دکوراسیون خانه آپارتمانی

آشپزخانه به صورت جزیره طراحی شده است و از جزیره آشپزخانه به عنوان مکان جادویی برای سرو غذا استفاده می شود برای طراحی جزیره آشپزخانه  و طراحی دیواری که تلویزیون و شومینه روی آن نصب شده اند از سنگ مرمری یکسان استفاده شده است که این سنگ مرمر زیبا جذابیت خاصی را به فضای منزل بخشیده است همچنین برای ایجاد فضایی دلباز در آشپزخانه و سالن پذیرایی از نوپردازی مناسبی استفاده شده است و نصب لوسترهای شیک و مدرن به سقف باعث شده است که سقف سالن پذیرایی و جزیره آشپزخانه تزیینی شیک و بی نظیر داشته باشد.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه
اتاق خواب خصوصی ترین بخش منزل است و در طراحی این اتاق خواب شیک و دونفره طیف های ملایم رنگ بنفش و رنگ سفید به چشم می خورد. با توجه به مدرن بودن دکوراسیون داخلی اتاق خواب از نور طبیعی در طول روز استفاده می شود و با نصب پرده ای حریر و نازک پنجره ها به زیباترین شکل ممکن تزیین شده اند و علاوه بر این پرده نازک مانع از ورود نور طبیعی به فضای اتاق خواب نمی شود. در قسمتی از اتاق خواب برای جداسازی گنجه از اتاق خواب و بزرگ تر به نظر رسیدن فضای اتاق خواب از پارتیشن شیشه ای استفاده شده است.

دکوراسیون اتاق خواب دو نفره دکوراسیون بنفش و سفید اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب دو نفره

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب

دکوراسیون منزل

اتاق کودک دارای طراحی ساده و در عین حال شیکی است و برای تزیین اتاق خواب کودک از نقاشی روی دیوار و نورپردازی متفاوتی استفاده شده است که این تزیینات و نورپردازی به فضای اتاق خواب کودک انرژی و صمیمیت خاصی را بخشیده اند. در قسمتی از فضای اتاق خواب میز همراه با قفسه هایی قرار داده شده است که کودک می تواند از این فضا به عنوان اتاق مطالعه استفاده کند. برای پوشاندن کف اتاق کودک نیز از فرشی مدرن که با رنگ سایر وسایل اتاق مطابقت دارد استفاده شده است.

دکوراسیون اتاق کودک طراحی داخلی اتاق کودک

دکوراسیون اتاق خواب کودک دکوراسیون زیبا و شیک اتاق کودک

طراحی داخلی اتاق کودک

 

دکوراسیون اتاق کودک

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق کودک

طراحی داخلی اتاق کودک

دکوراسیون زیبا و شیک منزل

امروزه طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار شده است و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید برای صرفه جویی در فضای سرویس بهداشتی و قرار دادن وسایل مورد نیاز در این مکان، از پانل های چوبی استفاده شده است و وجود این پانل ها باعث شده که فضای سرویس بهداشتی مدرن و امروزی تر به نظر برسد.

طراحی زیبا و مدرن منزل

دکوراسیون سرویس بهداشتی

در این مطلب با طراحی دکوراسیون منزلی دو خوابه با ترکیب رنگ های بنفش و سفید سنگی آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این دکوراسیون داخلی نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن دکوراسیون بی نظیر و شیکی را برای قسمت های مختلف منزل خود طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *